Strona 1 z 2
Swap z VR6 na R32
: śr lis 26, 2014 21:35
autor: MateuszCBR
Witajcie, posiadam MK2 z VRką. Nie powiem jest dosyć żwawy jak na takie auto lecz jeszcze mu troszkę brakuję i chcę wrzucić R32
Mam dwa małe pytanka, mianowicie: czy silnik usiądzie P&P na wózku z Golfa MK3 tak jak VRka ? Drugie pytanko, jak wygląda kwestia napędu. Chodzi mi konkretnie o półosie i przeguby, trzeba coś przerabiać czy jest podobnie jak w VRce ? Obecnie moje MK2 jest na calutkim zawieszeniu z MK3 GTI20 jahre. Z resztą sobie poradzę, z góry dzięki za podpowiedzi
Swap z VR6 na R32
: czw lis 27, 2014 00:22
autor: kkkacper
MateuszCBR, zalezy jaka skrzynie zastosujesz i jak bardzo bedziesz wybredny co do wypoziomowania silnika.. u mnie przy skrzyni 6b na lapach z vr'a silnik wisial krzywo jak szmata, choc wiem, ze sporo ludzi tak jezdzi ;] co do polosi i przegubow to nadal rozchodzi sie o kwestie skrzyni.. takze musisz bardziej sprecyzowac
Re: Swap z VR6 na R32
: czw lis 27, 2014 17:37
autor: MateuszCBR
Teraz posiadam skrzynie z V5 2.3 ( FBK ) i najchętniej bym ją zostawił, dowiedziałem się też że sprzęgło może zostać ori z VR6. Słyszałem też że zawsze przy swapie na Rke jest problem z elektryką ale dokładnie nie wiem co i jak
Swap z VR6 na R32
: czw lis 27, 2014 18:54
autor: kkkacper
MateuszCBR, elektryka do ogarniecia, wszystko zalezy ile masz wolnego czasu, jaki jestes uparty i kumaty
no to jak zostawisz skrzynie i wszystkie lapy z vr'a to reszta (polosie i przeguby) tez powinny sie zgrac, ale to dopiero jak powiesisz wyjdzie w praniu.. chociaz skrzynia z v5 w r'ce to pomylka wedlug mnie, no ale kto co lubi
Re: Swap z VR6 na R32
: sob lis 29, 2014 15:07
autor: tomatol
Silnik posadzisz na łapach z vry, skrzynie możesz zostawić z vr5 zmień tylko V bieg ze skrzyni asd .Elektrykę warto zostawić komuś ,, kumatemu" ładowanie skrzyni VI b mija się z celem.
Swap z VR6 na R32
: sob lis 29, 2014 16:11
autor: MateuszCBR
tomatol, planuję właśnie zmienić 5 bieg na taki z jakiegoś dieselka. Ogólnie dzięki chłopaki za info
Swap z VR6 na R32
: sob lis 29, 2014 21:23
autor: kkkacper
tomatol, mija sie z celem? Tak twierdza tylko Ci co lataja na 5 biegach, bo szkoda im bylo kasy na 6b.. bez urazy oczywiscie
Swap z VR6 na R32
: sob lis 29, 2014 23:08
autor: tomatol
VI bieg jest krótszy niż V bieg w vr6 (ccm) a to za sprawą małych kół w mk II. Nie widzę sensu pchania VI biegowej skrzyni do mk II i ,,wachlowania '' biegami.
Swap z VR6 na R32
: sob lis 29, 2014 23:54
autor: MateuszCBR
Proszę się nie kłócić mi tutaj
Swap z VR6 na R32
: ndz lis 30, 2014 01:19
autor: kkkacper
tomatol, powiedz to ludziom w 500+ projektach
Swap z VR6 na R32
: ndz lis 30, 2014 08:40
autor: tomatol
Przy takich mocach jest już 4 motion .
Swap z VR6 na R32
: śr gru 03, 2014 21:12
autor: vr6barlinek
Witam panowie podpinam się pod temat bo składa się tak, że również swapuje rke na miejsce vra
Mogli byście napisać coś więcej o podpięciu skrzyni 6biegowej z 2.8 24v (FWD) pod r32 i wciśniecie tego do mk2 najbardziej interesuje mnie kwestia skąd przełożyć lewarek zmiany biegów by się zmieścił w miejsce starego, wybierak domyślam się, że musi być ori od 6biegowej, no i jeszcze zostaje kwestia przeniesienia napędu, chodzi mi o przeguby czy wewnętrzny od 6biegowej podpasuje mi pod półoś od mk3 vr6? jeżeli nie, czy potrzeba kompletną półoś np od bory 2.8 24v i jeżeli tak czy ona wciśnie mi się w zwrotnice od mk3 vr6? ;d zawieszenie kompletne przód i tył mk3 vr6 i jeszcze jak wygląda przerobienie przedniej łapy silnika. Pomocy!!! ;d pozdraVWiam i dzięki z góry
Swap z VR6 na R32
: śr gru 03, 2014 21:19
autor: kkkacper
vr6barlinek, widze, ze tu lepiej juz mysl zebrales.. pomijam fakt, ze wystarczy poszukac, bo temat byl poruszany.. wybierak z mk IV, polos na duzy przegub wewnetrzny z mk IV/S3 itp. (zewnetrzny przegub taki jak vr6, wiec wejdzie w zwrotnice).. przednia lape mozna przerobic albo mozna wystrugac nowa, akurat to nie jest wielkim problemem
Swap z VR6 na R32
: czw gru 04, 2014 00:10
autor: vr6barlinek
kkkacper, ciężko było mi to ubrać w słowa
wiesz co przejrzałem intercars i przeguby wewnętrzne od mk iv czy s3 są praktycznie takie same jak mam przy skrzyni CCM, a te do skrzyni FGM są masywniejsze i w innym kształcie (nie są okrągłe). Patrzałem na przegub wew. i półoś z sharana (bo z niego mam tą skrzynie FGM) tylko z tego co tutaj wychodzi to półoś z sharana po zewnętrznej ma 36 zębów a zewnętrzny przegub z mk3 vr6 od wewnątrz ma 30 ząbków, czyli tutaj nie podejdzie, pomyślałem że półosią z mk IV uda się to spiąć ale znowu wewnętrzny przegub od sharana ma 34 ząbki na frezie, a od mk iv ma 33 ząbki aha i do tego półoś od mk IV od zewnątrz ma 27 ząbków na frezie czyli według intercarsu nie da się tego złożyć. Ja już zgłupiałem od tych liczb, do tego dalej jestem w kropce, i dalej proszę o pomoc
dzięki za odpowiedź