20V czy 24V?
: wt sty 21, 2014 21:01
Witam.
Pytanie może z innej beczki. Przymierzał się będę niedługo do swapa w moim mk2.
Koniecznie więcej niż 4 gary
Chciałbym porządny dźwięk i moc
I teraz... co będzie lepsze? 2.3 20V czy 2.8 24V?
Cenowo między pierwszym a drugim jest co najmniej 1000 zł różnicy mniej. Chciałbym to spiąć na skrzyni od VR5 z piatym biegiem od VR6 12V - niezależnie czy by to było 2.3 czy 2.8. Wiadomo też, że 2.3 jest bardziej kompaktowy i chyba nie zajmuje miejsca tyle co 2.8 - a chciałbym mieć akumulator na swoim miejscu, zbiorniczki itd. O inne rzeczy nie pytam, bo to bliźniaczy SWAP co do 12V. 2.3 20V też ma dwumase? Jeśli tak to z jakiego silnika można ją zastąpić, z 12V? Obydwa mają dwie sondy, można programowo jedną za katem ją wyłączyć z tego co się orientuje tak? Wolałbym, żeby zegary zostały z mk2. W 2.3 widziałem, że to wszystko chodzi pod tym silnikiem. Zapewne potrzebny jakiś adaptor? Czy z 2.8 też tak będzie? Jak z indeksem prędkości? Musi być prędkościomierz wyskalowany do 260?
Wiadomo, koszty przy 2.8 będą trochę większe, ale chciałbym znać też Waszą opinię.
Pytanie może z innej beczki. Przymierzał się będę niedługo do swapa w moim mk2.
Koniecznie więcej niż 4 gary
Chciałbym porządny dźwięk i moc
I teraz... co będzie lepsze? 2.3 20V czy 2.8 24V?
Cenowo między pierwszym a drugim jest co najmniej 1000 zł różnicy mniej. Chciałbym to spiąć na skrzyni od VR5 z piatym biegiem od VR6 12V - niezależnie czy by to było 2.3 czy 2.8. Wiadomo też, że 2.3 jest bardziej kompaktowy i chyba nie zajmuje miejsca tyle co 2.8 - a chciałbym mieć akumulator na swoim miejscu, zbiorniczki itd. O inne rzeczy nie pytam, bo to bliźniaczy SWAP co do 12V. 2.3 20V też ma dwumase? Jeśli tak to z jakiego silnika można ją zastąpić, z 12V? Obydwa mają dwie sondy, można programowo jedną za katem ją wyłączyć z tego co się orientuje tak? Wolałbym, żeby zegary zostały z mk2. W 2.3 widziałem, że to wszystko chodzi pod tym silnikiem. Zapewne potrzebny jakiś adaptor? Czy z 2.8 też tak będzie? Jak z indeksem prędkości? Musi być prędkościomierz wyskalowany do 260?
Wiadomo, koszty przy 2.8 będą trochę większe, ale chciałbym znać też Waszą opinię.