Wydech w VR6 24V- sondy, średnica
: pn paź 21, 2013 21:46
Witam. Planuje w swoim mk4 z silnikiem 2.8 VR6 (AUE) zrobić na zamówienie kompletny wydech (od kolektorów) z kwasiaka, bez katalizatora. Zastanawiam się czy będę miał problemy z sondami lambda nawet po zastosowaniu emulatorów sond... ? Mam dwie sondy przed i dwie za katem. Czy konieczna będzie modyfikacja oprogramowania aby komputer nie czytał wartości z sond za katem ?
Druga sprawa- jaka będzie najbardziej odpowiednia średnica wydechu oraz ilość tłumików ? Niektóre firmy proponują mi średnicę 70mm, inne 65mm (tyle jest w serii). Tak samo ilość tłumików- jedni proponują dwa tłumiki, inni jeden końcowy. Moje wymagania- wydech ma być "donośny", ale taki żeby był do zniesienia podczas długich tras. Najbardziej chodzi mi o wydobycie pięknego pomruku VR-a czego nie daje seryjny układ wydechowy. Osobiście skłaniałbym się ku średnicy 70mm, ale nie chciałbym mieć żadnych spadków mocy z powodu za dużej średnicy itd.
Z góry dzięki za info
Pozdrawiam
Druga sprawa- jaka będzie najbardziej odpowiednia średnica wydechu oraz ilość tłumików ? Niektóre firmy proponują mi średnicę 70mm, inne 65mm (tyle jest w serii). Tak samo ilość tłumików- jedni proponują dwa tłumiki, inni jeden końcowy. Moje wymagania- wydech ma być "donośny", ale taki żeby był do zniesienia podczas długich tras. Najbardziej chodzi mi o wydobycie pięknego pomruku VR-a czego nie daje seryjny układ wydechowy. Osobiście skłaniałbym się ku średnicy 70mm, ale nie chciałbym mieć żadnych spadków mocy z powodu za dużej średnicy itd.
Z góry dzięki za info
Pozdrawiam