Strona 1 z 1
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: pn paź 07, 2013 10:37
autor: Flamaster
Witam! Mam kilka pytan na temat swapu w moim aucie.
Mam juz silnik, kupilem go po taniosci z osprzetem.
A pytania nastepujace.
-Czy beda polosie pasowac od 1.9 tdi, jesli nie to czy polosie od vr6 beda pasowac do piasty 1.9 tdi.
-Czy trzeba przerabiac poduszki lub/i lapy.
Prosze o odpowiedz bo mam teraz wolne 2 tygodnie i chcialbym zaczac cos robic
Pozdrawiam.
Re: mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: pn paź 07, 2013 14:08
autor: Borys
Flamaster pisze:Witam! Mam kilka pytan na temat swapu w moim aucie.
Mam juz silnik, kupilem go po taniosci z osprzetem.
A pytania nastepujace.
-Czy beda polosie pasowac od 1.9 tdi, jesli nie to czy polosie od vr6 beda pasowac do piasty 1.9 tdi.
-Czy trzeba przerabiac poduszki lub/i lapy.
Prosze o odpowiedz bo mam teraz wolne 2 tygodnie i chcialbym zaczac cos robic
Pozdrawiam.
montujesz i juz nic nie przerabiasz wsystko pasuje, polosie pasuja, łapa silnika z vr6
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: pn paź 14, 2013 20:57
autor: 35i
Wszystko tak latwo nie bedzie pasować. Owszem silnik bez problemu wkrecisz w kołyske TDI ale z półosiami jest haczyk. połosie z TDI beda bez problemu pasować do VR6 natomiast polosie z VR6 a dokładniej przeguby z VR6 nie wejda w piaste z TDI.
Proponuje od razu inwestować w hamulce jezeli masz zamiar jeździć "szybciej" bo sam mam VR-ka na tarczach 256 i naprawde nie ma czym hamować. na dniach to wywalam.
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: pn paź 14, 2013 22:59
autor: Dziku VR6
35i pisze:bo sam mam VR-ka na tarczach 256 i naprawde nie ma czym hamować.
tez takie mam ATE+TRW +pompa 25 i dobrze to hamuje
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: pn paź 14, 2013 23:22
autor: kkkacper
Dziku VR6, hebel 256 przy takim ciezkim silniku daje rade? Mysle, ze 2, gora 3 mocniejsze hamowania chociazby 160 i byloby po hamulcach.. a pompa przy tym rozmiarze hebla raczej nie ma wielkiego wplywu
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: wt paź 15, 2013 07:33
autor: Luki1608
Tanim kosztem mozna zrobic 280mm i wtedy bedzie OK
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: wt paź 15, 2013 08:41
autor: Dziku VR6
Tak bedą 280 jak te się już skońcą. 3-4 hamowania z około 200km/h w lato i koniec hamowania ale śmigałem mk3 vr6 i podobnie, fakt ze klocki miał lipne.
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: wt paź 15, 2013 11:35
autor: kkkacper
daj sobie spokoj z 280tkami tez, jesli i tak musisz zainwestowac.. wsiadaj od razu na 288 i bedzie git
)
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: wt paź 15, 2013 22:44
autor: Luki1608
kkkacper, ale tam juz jest inny rozstaw
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: śr paź 16, 2013 12:15
autor: kkkacper
Luki1608, a no tak.. zapomnialem o tym.. co nie zmienia faktu, ze i tak warto
ale cos tam mozna zachachmecic i zostac na 4 szpilach.. trzebaby w necie poczytac
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: pt lis 01, 2013 19:06
autor: killerblue
Zawsze można założyc heble od G60
i mieć rozstaw 4x100 przy heblach 280
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: pt lis 01, 2013 19:32
autor: Dziku VR6
taki zamiar
tylko te jeszcze w dobeym stanie to szkoda
mk3 swap 1.9tdi 1Z na 2.8 vr6 AAA
: ndz mar 09, 2014 01:44
autor: Jacek6804
Troche kotlet, ale napisze co pasuje a co nie pasuje, co trzeba zrobić aby zrobic swap z 1z/afn na vr6
-półosie pasuja z tdi
-lapa przy rozruszniku pasuje z tdi, tylna silnika musi byc z vr6
-pedał gazu wraz z linka zakładasz od vr6 (wystarczy przełożyć tylko pedał gazu)
-no oczywiście komputer+instalacja
-trzeba dać pompe paliwa w zbiornik i poprowadzić do niej 2 kabelki od skrzynki (zasilanie pompy, bo w tdi idą tylko 2 kable od czujnika poziomu paliwa, a w benzynie 4 kable ida)