Strona 1 z 2

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: śr lip 17, 2013 11:09
autor: dawid018
Witam.mam pytanie do ogarniętych w temacie czy zmiana regulatora ciśnienia paliwa z 4 na 3 barowy coś da jesli pompa jest 3 barowa??
problem jest taki ze w moim vr6 mam 4 barowy regulator ciśnienia,po wielu przygodach z używanymi pompami paliwa kupiłem nową bosch o nr 0986 580 823 i z tego co znalazłem jest ona 3 barowa
zamawiałem w sumie niby 4 barową o nr oem 1H0919651Q
pytanie czy ta 3 barowa wyrobi,co się stanie jak zmienię regulator??czy może zostawić to tak jak jest??
proszę o pomoc i rady

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: czw lip 18, 2013 15:35
autor: malolat
myślę że nawet ktoś nieogarnięty odpowie ci żebyś dalej szukał pompy...
albo remap :panna:

na logike mniejsze ciśnienie na listwie, mniejsze dawki nie? :pub:

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: pt lip 19, 2013 07:02
autor: klintonMK2
ja mam regulator 4 bar i pompę 3 bar, nie odczułem żadnej różnicy, auto idzie do odcinki na wszystkich biegach

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: pt lip 19, 2013 14:05
autor: malolat
bo napewno nabija, natomiast z doświadczenia mogę Ci napisać że prędzej niż później pompa zacznie niedomagać (stopniowo) i będziesz szukać wszędzie bo pompe już wymieniałeś...

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: pt lip 19, 2013 14:43
autor: Dziku VR6
Moge napisac jak było u mnie. pompa w baku od bmw diesla 6 barów. Jakiś czas auto chodziło pięknie ale jak widać z diesla do czasu chodziła na benzynie i raczej taka kolej rzeczy ze straciła swoją wydajnosc.. przy wysokich obrotach czułem ze slabiej idzie. teraz załozyłem walbro 255 i jest spora roznica :) wszystko smiga jak kiedyś.

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: ndz lip 21, 2013 21:15
autor: dawid018
właśnie zrobiłem jakieś 500km na tej pompie i niby jest ok ale po dłuższej jeździe na wysokich obrotach póżniej przez chwile czuć ze chyba brakuje paliwa. tak samo jest jak rozpędzam auto np na 3 biegu z wolnych obrotów i wcisne gaz na max i po chwili lekko ujmę to też po ujęciu lepiej się zbiera.

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: pn lip 22, 2013 01:20
autor: Kajor
Ja załadowałem pompę od Audi (niby 4,5bar i pasuje do praktycznie wszystkich raze z 2.0 i V8... :jezor: )
Pasuje nawet w fabryczny kosz, a że zamiennik, więc kosztowała 70pln. Wszystko działa jak trzeba.

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: ndz sie 18, 2013 13:39
autor: daniell89
podłącze się pod temat, otóż mam problem z moim vr6...niby wszystko ok, do 3 biegu normalnie odcina zapłon, ale już na 4 i 5 przy końcach obrotów jakby na chwile mu zabrał paliwo i później znowu idzie i dojdzie do tych obrotów i znowu to samo...wymieniłem pompę paliwa na nową i jest dalej to samo, miał ktoś może taki przypadek? czy to może być regulator ciśnienia paliwa?

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: śr sie 21, 2013 21:54
autor: GregorzG60
regulatory sie nie psuja,zmierz cisnienie paliwa na listwie pod obciazeniem na 4 biegu

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: śr sie 21, 2013 22:53
autor: toffic
GregorzG60 pisze:regulatory sie nie psuja,zmierz cisnienie paliwa na listwie pod obciazeniem na 4 biegu
Oj psują się i to często

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: czw sie 22, 2013 14:16
autor: Dziku VR6
W tym psuciu się macie na mysli ze nie trzymają zamierzonego cisnienia? tylko jakos tam odbiegają w miejszym lub wiekszym stopniu?

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: czw sie 22, 2013 14:50
autor: dawid018
Dziku VR6, niekoniecznie.u mnie co prawda w 2,0 puszczał paliwo wyjściem na podciśnienie

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: sob sie 24, 2013 13:45
autor: Kajor
U mnie teraz dokładnie to samo - musiała polecieć membrana.

Zmiana regulatora ciśnienia z 4 bar na 3 bar

: sob sie 24, 2013 13:46
autor: Kajor
U mnie teraz dokładnie to samo - musiała polecieć membrana.