Strona 1 z 2
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: wt gru 13, 2011 11:32
				autor: Leszek Madison
				Witam, mam kilka pytań odnośnie silnika:
1. Chciałbym wypiąć wysprzęglik ze skrzyni (CCM). Czy będzie problem żeby go później wpakować do skrzyni? Ktoś mi kiedyś rzucił, że trzeba się namęczyć z ponownym wsadzeniem.
2. Jest szansa pominięcia w instalacji sterownika 3 biegu wentylatora? Czy on występował tylko w wersji z klimą czy w każdym VR6? Mam wiązkę mocno pomodzoną gdzie brakuje właśnie wtyczek pod ten sterownik i wtyczka wentylatora przygotowana jest pod standardowe 3-pinowe gniazdo wentylatora.
3. Mam lekko pogiętą listwę wtryskową i nieco powyginane gniazdo regulatora ciśnienia paliwa (sam regulator jest wklejony na silikon, ale pozostawię to bez komentarza  

 ). Wypiąłem listwę z wtryskami z kolektora, chciałbym to wszystko jakoś oczyścić, ogarnąć. Nie mogłem wypiąć wtrysków z listwy, bardzo ciężko to idzie, spinki oczywiście wypiąłem. Próbować dalej metodą siłową, czy jest jakiś łebski sposób na to?
4. Wtryski po wyjęciu czyścić w nafcie? 
5. Nie posiadam zbiorniczka wyrównawczego. Szukać specjalnie do VRa, czy wpakować zwykły z czujnikiem?
 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: wt gru 13, 2011 11:36
				autor: Dj Darecki
				Leszek Madison pisze:2. Jest szansa pominięcia w instalacji sterownika 3 biegu wentylatora? Czy on występował tylko w wersji z klimą czy w każdym VR6? Mam wiązkę mocno pomodzoną gdzie brakuje właśnie wtyczek pod ten sterownik i wtyczka wentylatora przygotowana jest pod standardowe 3-pinowe gniazdo wentylatora.
 Nie w każdym był 3 bieg  , ja mam klimę i nie mam 3 biegów.
Leszek Madison pisze:5. Nie posiadam zbiorniczka wyrównawczego. Szukać specjalnie do VRa, czy wpakować zwykły z czujnikiem? 
Zbiorniczki są raczej takie same we wszystkich mk3  ( w dieslu mam taki sam jak w vr6 )
 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: wt gru 13, 2011 12:11
				autor: Leszek Madison
				Dj Darecki pisze:Zbiorniczki są raczej takie same we wszystkich mk3
 W Vr6 jest deko większy, ale nie wiem czy ma to jakiś większy wpływ na chłodzenie. Różnica może kilkudziesięciu mililitrów.
 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: wt gru 13, 2011 19:51
				autor: dawid018
				nie ma różnicy jaki zbiorniczek dasz.zwykły wystarczy.co do wtrysków to one sa osadzone na oringach i albo faktycznie ciasno siedza albo ktoś je wkleił na klej lub silicon.
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: śr gru 14, 2011 22:13
				autor: Leszek Madison
				Wtryski udało się wyciągnąć, ciężko było, nie powiem.
Mam jednak jeszcze jeden dylemat, mianowicie w rozdzielaczu zapłonu miałem urwane 2 kabelki. Udało się je przylutować, ale jest tylko 50% szans, że podłączyłem je prawidłowo  
 
Gniazdo czujnika Halla (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę) zostało wyrwane i poszły 2 kabelki. Z czujnika idzie kabelek: brązowy (czarny?), zielony i czerwony. No i teraz pytanie co jest [+], [-] i [0] ?  

Kabelek czarny (powiedzmy, że ciemny) jest ori przymocowany. Kabelek czerwony wlutowałem jako [-], a zielony jako [0]. Czy tak to ma być?
 
Wiem, że to trochę druciarstwo i zazwyczaj się nie naprawia takich rzeczy, ale uznałem, że warto spróbować.
 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: czw gru 15, 2011 19:52
				autor: Leszek Madison
				Gdyby ktoś miał z tym kiedyś problem to znalazłem rysuneczek:

 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: wt gru 27, 2011 01:21
				autor: TrabiVR6
				Zbiorniczek  wyrównawczy jest trochę inaczej zbudowany wewnątrz. Ja miałem problemy z odpowietrzeniem układu i kipieniem płynu po odkręceniu korka podczas pracy silnika do puki nie zmieniłem na zbiornik od VR6
			 
			
					
				Re: Swap VR6 - kilka pytań
				: wt gru 27, 2011 18:28
				autor: Dziku VR6
				TrabiVR6 pisze:Zbiorniczek  wyrównawczy jest trochę inaczej zbudowany wewnątrz. Ja miałem problemy z odpowietrzeniem układu i kipieniem płynu po odkręceniu korka podczas pracy silnika do puki nie zmieniłem na zbiornik od VR6
To informacja na 100% ? Na czym ta rożnica polega?
 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: śr gru 28, 2011 20:40
				autor: TrabiVR6
				Od VR6 jest większy i pusty w środku,inne mają przegrodę wewnątrz i u mnie nie zdawał taki egzaminu. We wszystkich innych silnikach TDI 16V 1.4 itp są jednakowe zbiorniki  tylko VRy mają inne.
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: śr gru 28, 2011 22:38
				autor: dawid018
				TrabiVR6, dziwne bo ja w każdym vr6 miałem zwykły i z zadnym nie ma problemów.
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: ndz sty 01, 2012 13:51
				autor: Dziku VR6
				No to zbiorniczek zostawiam zwykły 
A ja mam jeszcze takie pytanie co do montażu licznika z mk3 vr6 .. on raczej nie podejdzie pod kastę z mk2... chyba że się myle.. trzeba jakąś wiązkę licznikową ?
 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: ndz sty 01, 2012 15:04
				autor: dawid018
				Dziku GTI, wiązka z licznika z mkIII i mkII jest prawie taka sama.jesli nie chcesz mfa to z każdego vaga(poza audi) który miał impulsator zamiast linki.a licznik da sie ładnie wpasowac w deske z mkII.
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: ndz sty 01, 2012 16:11
				autor: Dziku VR6
				To świetnie  że pasuje 

 mialem mfa w swoim golfie.. bedzie działać z licznikiem z vr6?
 
			 
			
					
				Swap VR6 - kilka pytań
				: ndz sty 01, 2012 16:30
				autor: dawid018
				w tym temacie masz wszystko wyjasnione:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=328658" onclick="window.open(this.href);return false;