Cylinder 1: 12 bar
2: 12 bar
3: 12 bar
4: 10,5 bar
5: 8 bar
6: 11 bar
W związku z tym przypuszczam, że głowice mam na pewno do remontu, auto co prawda jeszcze jedzie, ale nie jest to już to co powinno być
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zuo7 pisze:Z reszta , myslisz ze siada ci pompa oleju??
Święte słowa miałem to zrobiczuo7 pisze:Co do pomiaru cisnienia sprezania - jezeli wykaz wyraznie pokazuje pewne nieprawidlowosci i wlasciciel auta jest zdecydowany zdejmowac glowice warto zrobic "probe olejowa" , pozwala okreslic co jest przyczyna spadku cisnienia i szczrze to pokazuje to dosyc wyraznie ;]
to nie jest ok, to jest minimum cisnieniaOLI88 pisze:olej ma miec 90 stopni i przy 2000 obr ma miec 2 bary jezeli tak ma jest okej
Święte słowa, VR który ma 2bary przy 2000RPM toBorys pisze:to nie jest ok, to jest minimum cisnieniaOLI88 pisze:olej ma miec 90 stopni i przy 2000 obr ma miec 2 bary jezeli tak ma jest okej
ja u siebie mam 2 bary na wolnych a przy 2 tys mam 4 bary z kawaleczkiem i to jest okej
jak sie nie da jak się da.i to bez żadnego przyrząduHGP vr6 pisze: bez dorobionego przyrządu nie ma szans...
robiłem to miesiąc temu i zadnych trudności nie byłoczajnior20 pisze: zamierzam zdjąć głowice samemu, czy są z tym jakieś specjalne trudności w AAA?,
No rzeczywiście autodata tez mówi , że ma być 2 bary przy 2000obr/min, także może być i tak, jak zmierze to się przekonamOLI88 pisze:Borys, swoja wypowiedz oparłem na tym co znalazlem gdzies w necie czy tu na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości