Strona 1 z 1

Problem po Swapie na VR6 MK3

: pn sie 23, 2010 10:35
autor: onyxsr
Witam

Proszę o pomoc. Po swapie z 1.8 na VRa mam problem z obrotami i pracą silnika. Silnik według obrotomierza wkręca się na 9 tys i nie odciana paliwa. Dodatkowo odejście ma dopiero po 4 tys. Nie wspomnę już o tym że na 2 biegu przy 80 km/h mam 7 tys obrotów. Byłem przekonany że to wina ECU bo ktoś w nim grzebał ale kupiłem kolejny komp i to samo. Czy możliwe jest aby elektryk który wszytsko podłączał coś spieprzył?

Pozdr
Onyxsr

Problem po Swapie na VR6 MK3

: pn sie 23, 2010 11:20
autor: TAZ
Pewnie masz licznik z 4 garów, a nie z sześciu i to jest twój problem. Co do nierównej pracy to najpierw napisz czy dawca był odpalany, czy słyszałeś jego pracę, czy nim jeździłeś ??

Problem po Swapie na VR6 MK3

: pn sie 23, 2010 12:09
autor: onyxsr
Taz,
Licznika nie wymieniałem, bo słyszałem że takiej potrzeby nie ma jak się okazuje błęnie. Rozumiem że jednak czeka mnie wymiana licznika na VRowy czyli MFA. W takim razie boję się myśleć jak obecny licznik jest podłączony przez elektryka.

Co do samego silnika niestety go nie słyszałem i nie jeździłem, bazowałem tylko na opiniach osób z forum Corrado które znały auto i silnik polecali. To był Golf MK3. Teraz po tym co napisałeś zaczynam mieć wątpilwści czy moje odczucia co do silnika wogóle mają rację bytu bo odnosiłem je do wskazqań licznika i obrotomierza.

Problem po Swapie na VR6 MK3

: pn sie 23, 2010 13:53
autor: Passat944
Norma, że jak masz licznik 4 garowy a silnik 6 to przekłamuje obrotomierz. Zakładaj tylko licznik od VR6 i wszystko powróci do normy.