Strona 1 z 2

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: wt sie 17, 2010 15:30
autor: kicker
Witam, piszę w imieniu znajomego.
Zamierza on kupić golfa III i wsadzić do niego silnik r32.
Tu się rodzi pytanie czy jak kupi III 2,8 VR6 lub ewentualnie corrado z vr'ą to przekładka będzie łatwiejsza ??
chodzi o to czy też trzeba będzie dorabiać części np. łapy silnika ??
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: wt sie 17, 2010 20:15
autor: noname_conek
na łapy pasuje z każdego auta czy to 1.6 czy vr6

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: wt sie 17, 2010 21:57
autor: kicker
a jeżeli chodzi o inne elementy :?: będzie różnica czy weźmie vr6 czy innego benzyniaka ??

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: wt sie 17, 2010 22:34
autor: waski00
:bigok:
kicker pisze:a jeżeli chodzi o inne elementy :?: będzie różnica czy weźmie vr6 czy innego benzyniaka ??
Pewnie że będzie różnica będzie mógł wykorzystać wiele rzeczy z vr6 .węże , chłodnica . Skrzynia biegów .krótko mówiąc jeśli będzie miał vr6 pod maską to będzie to tylko wymiana silnika. Zatrzyma go tylko elektronika

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: wt sie 17, 2010 23:48
autor: HGP vr6
czyli co koledzy jak kupie silnik r32 to bedzie pasował na łapy i skrzynia z golfa 3 AAA VR6 podejdzie do r32 ?? nie bedzie ona za słaba ? ...bedzie wszystko tip top


a jak wygląda sprawa z r36..bo widziałem takowe na vw mani w mk2 i ten kolo miał r36 ale jaka skrzynie?? z czego ?? wie ktos .. pozdrawiam.. :bajer:

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: śr sie 18, 2010 00:41
autor: TheBiSHoP
Przepis na jakikolwiek 24 zaworowy vr6 (czy to 2.8, 3.2 czy 3.6) jest bardzo prosty. Skrzynia, sprzęgło, zamach, tylna łapa z 12v. Przednią łape trzeba delikatnie naprawić, ale bez wielkiej rzeźby. Zostaje spięcie wydechu i silnik już leży w aucie. Potem trzeba mu podłączyć sztrum i można jechać. Przy silnikach FSI jest troszke więcej zabawy mechanicznej i elektrycznej, ale bez tragedi.

"Kolo" z VW Mani miał silnik 3.6 BLV (280PS) ze skrzynią 6 biegową z mk4 położoną na dorobionych mocowaniach na podłużnicach czyli tak jak w mk4. Do tego miał 4x4.

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: śr sie 18, 2010 00:50
autor: TheBiSHoP
noname_conek pisze:na łapy pasuje z każdego auta czy to 1.6 czy vr6
chciałeś chyba powiedzieć, że na poduszki pasuje. Bo łapę musisz mieć z 12v.

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: śr sie 18, 2010 12:57
autor: kicker
Wielkie dzięki ;) czyli nie jest tak źle jak myślałem ;)

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: śr sie 18, 2010 13:41
autor: waski00
HGP vr6 pisze:czyli co koledzy jak kupie silnik r32 to bedzie pasował na łapy i skrzynia z golfa 3 AAA VR6 podejdzie do r32 ?? nie bedzie ona za słaba ? ...bedzie wszystko tip top


a jak wygląda sprawa z r36..bo widziałem takowe na vw mani w mk2 i ten kolo miał r36 ale jaka skrzynie?? z czego ?? wie ktos .. pozdrawiam.. :bajer:
jeśli chodzi o wytrzymałoś skrzyni od vr6 do R32 to daje rade ja jezdze juz 1,5 roku i jeszcze nie padła :grin: wszystko zależy od tego w jakim stanie będzie skrzynia ,ja ogulnie jestem zadowolony nic sie nie dzieje z tą skrzynią :grin:

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: śr sie 18, 2010 19:48
autor: HGP vr6
z tego wychodzi ze jak ktos ma vr6 a chce miec r32 to tylko zmiana silnika skrzynie przełozyc stara od 12v wydech zrobic no i elektryka dobrego co to ogarnie ...ale ecu itp wszystko z erki rozumiemm... tylko czy warto ciekawe jaka róznica w jezdzie :P pozdro dzięki za info :hehe:

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: śr sie 18, 2010 20:50
autor: waski00
HGP vr6 pisze:z tego wychodzi ze jak ktos ma vr6 a chce miec r32 to tylko zmiana silnika skrzynie przełozyc stara od 12v wydech zrobic no i elektryka dobrego co to ogarnie ...ale ecu itp wszystko z erki rozumiemm... tylko czy warto ciekawe jaka róznica w jezdzie :P pozdro dzięki za info :hehe:
tak r32 musi mieć wszystko swoje czyli ecu wiązke ,czy warto hehe :D jak ktoś dobrze ogarnie elektronike i auto bedzie miał 250 KM 320NM to warto oj warto :grin:

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: pt sie 20, 2010 00:13
autor: Paździoch
waski00, masz takie cos jesli tak to ile to ma do setki pewnie ok 6s? :hmm:
Droga to jest zabawa zeby takiego potworka zrobic?

Re: Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: pt sie 20, 2010 17:20
autor: waski00
Paździoch pisze:waski00, masz takie cos jesli tak to ile to ma do setki pewnie ok 6s? :hmm:
Droga to jest zabawa zeby takiego potworka zrobic?

Mierzone Gtechem cordoba z tym silnikiem 5,3 do setki ,golf 3 podobnie,golf Mk1 4,2 :satan: do setki ,start z drugiego biegu bo z jedynki sie nie da :grin:,jesli chodzi o koszta cieszko powiedzieć dużo zależy od dawcy za jaką cene sie kupi silnik , a ceny silników są bardzo różne

Swap z 2,8/2,9 na 3,2

: pt sie 20, 2010 19:29
autor: HGP vr6
a ta cordoba co myśle niebieska ?? jak on miał skrzynie ?? od tdi ? bo tak gadali ludziska... bo byli zdziwieni ze mk1 wzioł jak chciał..na vw mani ale przeciez mk1 nie mogło trakcji załapac hahaha no to super a jakiego rocznika szukac najlepiej silnik ?? i czy z golfa V np golfa IV czy audi ?? to samo wszystko ?? wiem ze golf 5 ma troszke wiecej koników ale podejdzie tak samo pod stare vr6 ? normlanie mi sie to podobać zaczyna :D :ass: