Strona 1 z 2

R32 kod silnika BUB

: śr cze 09, 2010 11:23
autor: lider.dh
witam
co potrzeba zeby przezucic ten silnik go gofra III ? kable komputer oczywiscie
ale czy cos jeszcze ? zegary ?
czy ten silnik BUB to silnik FSI jest ?

: ndz cze 13, 2010 14:42
autor: Rokoś
tak fsi montowany w golf v i audi a3

Re: R32 kod silnika BUB

: ndz cze 13, 2010 20:32
autor: waski00
lider.dh pisze:witam
co potrzeba zeby przezucic ten silnik go gofra III ? kable komputer oczywiscie
ale czy cos jeszcze ? zegary ?
czy ten silnik BUB to silnik FSI jest ?
Oprucz silnika potrzebna jest ci od starego vr6,skrzynia biegów ,zamach ,sprzegło ,tylna
przednia łapa , tylko przednią łape trzeba troszke przerobić ,jeśli chodzi o elektronike to potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp ,zegary są nie potrzebne :grin:

a i to nie jest FSI , ,silnik FSI do R36

: ndz cze 13, 2010 21:28
autor: lider.dh
waski00 pisze:Oprucz silnika potrzebna jest ci od starego vr6,skrzynia biegów ,zamach ,sprzegło ,tylna
przednia łapa
to wszystko mam z mojego woza
waski00 pisze:potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne
czy chodzi o wiazke komp - silnik rozpinana mniej wiecej w polowie ?
moglbys dokladniej opisac te wiazke
dlaczego komputer nie bedzie potrzebny czym wysteruje silnik ? kompem z 2.9 vr6 ?

: ndz cze 13, 2010 21:37
autor: waski00
lider.dh pisze:
waski00 pisze:Oprucz silnika potrzebna jest ci od starego vr6,skrzynia biegów ,zamach ,sprzegło ,tylna
przednia łapa
to wszystko mam z mojego woza
waski00 pisze:potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne
czy chodzi o wiazke komp - silnik rozpinana mniej wiecej w polowie ?
moglbys dokladniej opisac te wiazke
dlaczego komputer nie bedzie potrzebny czym wysteruje silnik ? kompem z 2.9 vr6 ?
komputer bedzie potrzebny zle mnie zrozumiałeś:)jeśli chodzi o wiązke to tak jedna cześć jak ktoś to dobrze rozepnie to zostaje przy silniku ,a druga moze być ucięta tylko tak zeby była kostka do komputera do pedału gazu,cztery kostki do sond lambda i kostka do przepływomierza reszte da sie ogarnąć :grin:

: ndz cze 13, 2010 21:42
autor: daniel1d
tak fsi montowany w golf v
To taki sam silnik jak był montowany w golfie IV więc nie fsi.
waski00 pisze:jeśli chodzi o elektronike to potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne :grin:
Potrzebny jest komp i zegary też bez nich nie odpalisz go.
Jeszcze potrzebne będą półosie przeguby i napewno jeszcze coś się znajdzie.

: ndz cze 13, 2010 21:44
autor: lider.dh
waski00 pisze:ostka do komputera do pedału gazu
jak to obejsc ? moj gaz jest na linke

miales moze stycznosc z takim swapem ? znasz kogos kto ogarnal by elektryke ??

: ndz cze 13, 2010 21:45
autor: daniel1d
lider.dh pisze:
waski00 pisze:ostka do komputera do pedału gazu
jak to obejsc ? moj gaz jest na linke

miales moze stycznosc z takim swapem ? znasz kogos kto ogarnal by elektryke ??
Przepustnicę można przerobić na linkę to nie wiem co na to komp powie od R32.

: ndz cze 13, 2010 21:48
autor: waski00
daniel1d pisze:
tak fsi montowany w golf v
To taki sam silnik jak był montowany w golfie IV więc nie fsi.
waski00 pisze:jeśli chodzi o elektronike to potrzebna jest ci tylko wiazka która składa sie a dwóch części i komp zegary są nie potrzebne :grin:
Potrzebny jest komp i zegary też bez nich nie odpalisz go.
Jeszcze potrzebne będą półosie przeguby i napewno jeszcze coś się znajdzie.[/quote

póosie bedą pasować jego bo wszystko wychodzi na to ze teraz ma vr6 pod maską ,zegary kolego nie są potrzebne wszystko pali i chodzi bez zegarów jestem po czterech takich swapach i nigdy nie potrzebowałem zegarów :grin: ,po drodze zawsze napotka kilka problemów jest to nie uniknione przy kazdym swapie

: ndz cze 13, 2010 21:50
autor: daniel1d
waski00 pisze:zegary kolego nie są potrzebne wszystko pali i chodzi bez zegarów jestem po czterech takich swapach i nigdy nie potrzebowałem zegarów
A imobilaizer który jest w zegarach?

: ndz cze 13, 2010 21:52
autor: waski00
lider.dh pisze:
waski00 pisze:ostka do komputera do pedału gazu
jak to obejsc ? moj gaz jest na linke

miales moze stycznosc z takim swapem ? znasz kogos kto ogarnal by elektryke ??
Ja moge ogarnąć elektronike :grin: jak coś dawaj na pw

[ Dodano: 13 Cze 2010 21:53 ]
daniel1d pisze:
waski00 pisze:zegary kolego nie są potrzebne wszystko pali i chodzi bez zegarów jestem po czterech takich swapach i nigdy nie potrzebowałem zegarów
A imobilaizer który jest w zegarach?
immo można wyłączyć w programie :grin:

[ Dodano: 13 Cze 2010 22:03 ]
daniel1d pisze:
lider.dh pisze:
waski00 pisze:ostka do komputera do pedału gazu
jak to obejsc ? moj gaz jest na linke

miales moze stycznosc z takim swapem ? znasz kogos kto ogarnal by elektryke ??
Przepustnicę można przerobić na linkę to nie wiem co na to komp powie od R32.
Ale po co przerabiać na linke przeciesz to tylko 6 kabli do podłączenia do pedału gazu i wszystko smiga jak w zegarku ,pedał gazu pasuje nawet od 1,8 T :grin:

: ndz cze 13, 2010 23:43
autor: lider.dh
waski00 pisze: bo wszystko wychodzi na to ze teraz ma vr6 pod maską
tak zgadza sie zapomnialem nadmienic o tym
mam 2.9 syncro wiec mechaniczne czesci mam pozostana "tylko" przerobki
najbardziej martwi mnie elektryka bo nie wiem gdzie od czego zaczac
a silnik chcialem wziasc ten http://moto.allegro.pl/item1073427645_i ... 6_bub.html
chyba ze sie jeszcze trafi cos innego tanszego
narazie staram sie zebrac jakies konkretne info

: czw lip 01, 2010 22:56
autor: GTO
masz problem z elektroniką to zapraszam - masz niedaleko z Zor
usuwałem immobilizery i przekodowywałem kompy w pierwszych swapach R32 w PL, ale to o tym mało kto pisze a ja nie lubię się chwalić :D

: pt lip 02, 2010 22:33
autor: waski00
GTO pisze:masz problem z elektroniką to zapraszam - masz niedaleko z Zor
usuwałem immobilizery i przekodowywałem kompy w pierwszych swapach R32 w PL, ale to o tym mało kto pisze a ja nie lubię się chwalić :D

Jak by nie było to prawda żeby nie GTO to pewnie żadne R32 w PL nie jeżdziło by tak jak sie należy :bigok: