Branie oleju i dziwny zapach spalin

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kamilviki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 00:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Branie oleju i dziwny zapach spalin

Post autor: kamilviki » wt kwie 20, 2010 15:10

Witam, ile Wam biorą oliwy Wasze awta?? Moja bora bierze około 200 ml na 1000 km, a dodatkowo wyjątkowo smrodzi. Na szczęście nie kopci:) Mam 184 tys przebiegu i wlewam 5w-50. Coś czuje że poprzedni właściciel sążnie ją cisnął....


miszcz eko drajwingu

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » wt kwie 20, 2010 15:18

kamilviki pisze:200 ml na 1000 km
Generalnie normy dopuszczają nawet 1l na 1000 km ale to tylko teoria.



matys9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: czw sie 09, 2007 15:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: matys9 » wt kwie 20, 2010 19:04

hmm moj ma niby 240tys a oliwy bierze ok 0,5 na 10tysi.



piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: piotrekvr6 » wt kwie 20, 2010 20:32

Jeżdząc na castrolu 10/40 też miał apetyt chodz nie kopcił, po zmianie nie zaciąga oleju.



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » wt kwie 20, 2010 21:11

Uszczelniacze zaworowe do wymiany.



marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » śr kwie 21, 2010 22:45

tez tak miałem w Passku Vr6 - po wymianie uszczelniaczy wszystko jest ok.


PRINCE

Awatar użytkownika
WJ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 20, 2008 01:11
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: WJ » czw kwie 22, 2010 17:13

piotrekvr6 pisze:Jeżdząc na castrolu 10/40 też miał apetyt chodz nie kopcił, po zmianie nie zaciąga oleju.
A po zmianie czego na co?
marcin-ksiazek pisze:tez tak miałem w Passku Vr6 - po wymianie uszczelniaczy wszystko jest ok.
Jakie mniej wiecej koszta tego i czy duzo z tym roboty? Podobno można to zrobić bez sciagania głowicy?
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 17:13 przez WJ, łącznie zmieniany 1 raz.


VW GOLF Mk3 2.8 VR6 by WJ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=185252

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw kwie 22, 2010 22:36

Zgadza się nie trzeba scągac głowice . Tylko tłok musi byc w górnym martwym punkce bo inaczej zawur wpadnie do cylindra i poraszka. Wkładasz drucik przez otwór od swiecy i krencisz wałem dotont dopuki drucik nie stanie na samej górze .



Awatar użytkownika
WJ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 20, 2008 01:11
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: WJ » pt kwie 23, 2010 18:24

A jaki olej do VR6? Przebieg: 215.000 km, moze byc ze nawet wiecej. Obecnie jeżdze na Castrol Magnatec 10W40, no i troche ubywa oleju. Silnik nie kopci wogóle. Nie muli. Uszczelniacze odpadaja bo wszystko suche nawet nie zapocone, a jednak tego oleju ubywa dość troche, dokładnie nie wiem ile bo jestem w fazie sprawdzania. Lać mu już olej mineralny? Skoro go bierze, a przebieg duży. Jaki olej mineralny polecacie do VR6. Jeśli nie lać minerała to coś jest nie tak, tylko co?


VW GOLF Mk3 2.8 VR6 by WJ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=185252

piotrekvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt gru 11, 2009 03:12
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: piotrekvr6 » pt kwie 23, 2010 22:21

Jezdziłem na Castrolu magnatec 10/40, teraz na motulu . Inna praca silnika



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości