Strona 1 z 1

kolektory Ta Technix

: ndz mar 14, 2010 23:14
autor: lluukkaasss
http://moto.allegro.pl/item949113466_vw ... chowy.html

czy to ma sens czy to tylko swiecidełko ?

: pn mar 15, 2010 19:19
autor: irecq
kiedyś był już taki temat ze ktoś kupił TA Technixa i był nie zadowolony. niby źle pospawany od środka czy coś... W tej chwili ja posiadam takiego z tej firmy i jestem zadowolony. nie zauważyłem jakiś błędów w wykonaniu. W połączeniu z nowym przelotowym wydechem daje niezły rezultat. pozdro

: pn mar 15, 2010 19:38
autor: toffic
lluukkaasss pisze:czy to ma sens czy to tylko swiecidełko ?
Świecidełko, ładniej wykonana seria

: pn mar 15, 2010 21:01
autor: lluukkaasss
irecq, niezły rezultat a konkretniej, hamowałes auto przed i po ?

[ Dodano: 15 Mar 2010 20:02 ]
toffic, dzieki wiec chyba odpuszcze ...

: pn mar 15, 2010 21:10
autor: irecq
toffic co ty gadasz..? widziałeś w ogóle na live taki kolektor? jechałeś autem z takim kolektorem? jeżeli nie znasz tematu to odpuść sobie gadkę. jak golf obudzi się ze snu zimowego to shamuje. dobrze poskładany wydech da w vr nawet ponad 10ps. koleś w crxie z takim właśnie wydechem wyciągnął 17ps - zmierzone na hamowni - oczywiście z pełnym przelotem. także możesz poczekać jakieś dwa tygodnie a dorzucę wykres...

: pn mar 15, 2010 21:12
autor: lluukkaasss
irecq, moj znajomy w civiku na kolektorze TA texhnix i przelocie + dolocie wyhamowal 17 koni, hamowal przed kolektorem i po.... dlatego pytam tutaj Was, nie wiem jak to sie ma do vr6, na pewno zrobiłbym przelot 2.5

: pn mar 15, 2010 23:11
autor: toffic
irecq pisze:co ty gadasz..? widziałeś w ogóle na live taki kolektor? jechałeś autem z takim kolektorem? jeżeli nie znasz tematu to odpuść sobie gadkę.
może ty kolego odpuść sobie, co?? wrzuć wykres przed i po zamontowaniu SAMEGO kolektora TA i pogadamy, ty zmieniłeś cały wydech to masz prawo czuć różnice :goof:
Poszukam wykresu kolegi z Hondy B16B2 na TA i na Supersprincie (reszta dolotu była rzeźbiona ale w obu przypadkach taka sama), różnica na TA -7KM, wykresy tak do 4kRPM się pokrywały, potem było widać różnice. Pomijam fakt, że TA popękał po 3tyg :green_fuck: (stąd późniejsza zmiana na SS)

[ Dodano: 15 Mar 2010 22:12 ]
lluukkaasss pisze:moj znajomy w civiku na kolektorze TA texhnix i przelocie + dolocie wyhamowal 17 koni, hamowal przed kolektorem i po.... dlatego pytam tutaj Was, nie wiem jak to sie ma do vr6, na pewno zrobiłbym przelot 2.5
i rób przelot, ale ja bym wkładał lepszy kolektor albo poprawiał i to bardzo TA

: wt mar 16, 2010 18:23
autor: irecq
toffic to normalne ze zakładanie barania nie ma sensu jeżeli wydech zostawi się serie.. ale wyjście z barana na wydech masz 70mm... a seryjny wiadomo.... wiec to jest różnica. ja mam TA już rok i jakoś nic mi nie popękało. pozdro

: wt mar 16, 2010 20:09
autor: lluukkaasss
panowie dzięki, odpuszczam te kolektory, zainwestuje ta kasę w coś lepszego ;)

: wt mar 16, 2010 20:14
autor: daniel1d
Załóż sobie lepiej nitro tam masz pewną moc a jak chcesz sobie przelot zrobić w takim silniku to od razu kup sobie słuchawki na uszy.

: wt mar 16, 2010 20:18
autor: lluukkaasss
daniel1d, myślałem o tym myślałem tym bardziej ze taka duża moc potrzeba mi jest typowo na ustawki 1/4 weekendowo i to tylko w sezonie :)

Ciekaw jestem jakie to koszta z założeniem na gotowo :hmm:

: wt mar 16, 2010 21:24
autor: toffic
irecq pisze:ale wyjście z barana na wydech masz 70mm.
średnicą się nie jeździ, ważniejsze są długości odpowiednich odcinków i opory