Strona 1 z 1

przeróbka zwykłego vr6 na syncro.

: sob lut 27, 2010 19:50
autor: matesgolfvr6
witam. mam pytanie składałem vr6. od podstaw:) lecz teraz chce miec vr6 syncro w golfie 3. i moje pytanie brzmi czy uda się to zrobić nieprzerabiając podłogi?? miejsce koła zapasowego odziwo mam bardzo płytkie.

[ Dodano: 27 Lut 2010 20:07 ]
lub jeśli ktoś ma podłoge bagażnika to prosze o pw

: sob lut 27, 2010 22:52
autor: TAZ
Nie da się bez tunelu i podłogi bagażnika.

: ndz lut 28, 2010 10:32
autor: golfiarz1
TAZ pisze:Nie da się bez tunelu i podłogi bagażnika.

apsik w swoim g60 w 2 wlozyl syncro w normalna podloge jedynie kawalek wneki po kole zapasowym zaspawal wiec jak w mk2 sie da to i w mk3 pewnie tez a jezdzi tez corrado z syncro i nic iebylo ruszane w podlodze troche zezby i mozna zrobic

: ndz lut 28, 2010 12:19
autor: matesgolfvr6
czyli jest to wykonalne bez wymiany tunelu i podłogi?:)

: ndz lut 28, 2010 13:08
autor: golfiarz1
matesgolfvr6 pisze:czyli jest to wykonalne bez wymiany tunelu i podłogi?:)

jest znajdz na forum temat o g60 apsika i tam sa fotki jak on to wszystko wlozyl do zwyklej 2 bez zmiany tunelu i podlogi to tak samo powinno wejsc do mk3 choc prosciej jest wspawac tunel i podloge

: ndz lut 28, 2010 13:13
autor: matesgolfvr6
a czy tunel od b4 podejdzie??

: ndz lut 28, 2010 13:19
autor: golfiarz1
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3765505#3765505


to temat apsika poczytaj

niewiem czy podejdzie mam tunel z b3 pod syncro jak cos do sprzedania trzeba pomierzyc i wtedy sprawdzic czy dlugosc walu bedzie pasila
trzeba by bylo wlozyc najpier skrzynie zamocowac tylne zawieszenie kpl od syncro most a dopiero mierzyc dlugosc waly i sprawdzac jaki tunel wlozyc choc mocowania walu zawsze mozna przespawac

: pn mar 01, 2010 22:52
autor: bugalon
Nie da rady zrobić tego sensownie do codziennej jazdy. Storm ma rację. Tunel na pewno trzeba podnieść chyba ze mamy zamiar szurać wydechem o glebe. Tylną podłogę też trzeba przespawać chyba ze mamy zamiar bak paliwa wstawić do bagażnika.

: wt mar 02, 2010 09:29
autor: golfiarz1
bugalon pisze:Nie da rady zrobić tego sensownie do codziennej jazdy. Storm ma rację. Tunel na pewno trzeba podnieść chyba ze mamy zamiar szurać wydechem o glebe. Tylną podłogę też trzeba przespawać chyba ze mamy zamiar bak paliwa wstawić do bagażnika.
jesli tunel wstawi i zaspawa kawalek wneki po kole zapasowym niezmiesci sie dyfer wydecch i tak bedzie musial robic pod to autko to moze tam stylu ten kawalek da sie kolo zbiornika poprowadzic
najlepiej to zalozyc tylne zwieszenie bez dyfra i zobaczyc co z podloga ile tam miejsca moze dyfer sie zmiesci ale to itak dluzsza zezba

: wt mar 02, 2010 22:15
autor: bugalon
golfiarz1 pisze:jesli tunel wstawi i zaspawa kawalek wneki po kole zapasowym niezmiesci sie dyfer wydecch i tak bedzie musial robic pod to autko to moze tam stylu ten kawalek da sie kolo zbiornika poprowadzic
najlepiej to zalozyc tylne zwieszenie bez dyfra i zobaczyc co z podloga ile tam miejsca moze dyfer sie zmiesci ale to itak dluzsza zezba
Sory stary ale kompletnie nie zrozumialem tego co napisales :) Jedno zdanie a wątków w nim chyba ze 4. No i interpunkcji zero :)

: wt mar 02, 2010 22:36
autor: golfiarz1
bugalon pisze:
golfiarz1 pisze:jesli tunel wstawi i zaspawa kawalek wneki po kole zapasowym niezmiesci sie dyfer wydecch i tak bedzie musial robic pod to autko to moze tam stylu ten kawalek da sie kolo zbiornika poprowadzic
najlepiej to zalozyc tylne zwieszenie bez dyfra i zobaczyc co z podloga ile tam miejsca moze dyfer sie zmiesci ale to itak dluzsza zezba
Sory stary ale kompletnie nie zrozumialem tego co napisales :) Jedno zdanie a wątków w nim chyba ze 4. No i interpunkcji zero :)
tak to jest czasem jak sie pisze jadac samochodem po naszych drogach

napisalem ze tunel wspawac to trzeba
z tylu zalozyc cale zawieszenie ze wszystkim od syncro i dopiero okaze sie ile tam brakuje miejsca czy wystarczy zlikwidowac kawalek miejsca po kole zapasowym czy cos wiecej
jak wiesz najlepiej bylo kupic syncro odrazu i niemamy tych problemow