Strona 1 z 1

vr6 usczelka pod głowice

: pt lut 12, 2010 08:09
autor: Jesionvr6
Witam
przymierzam sie do wymiany uszczelki pod głowica i głowicy w vr6 (mam druga po remoncie na zapasie) i mam pytanko czy przy okazji zmienić pierścienie jak już bede miał rozebrane?Dodam że w poprzednim silniku po remoncie głowicy zaczął palić duże ilości oleju dlatego motor wymieniłem.
silnik 210 kkm olej 10w 40 spalanie oleju ok 0.5 litra na 3 kkm
co sądzicie?

: pt lut 12, 2010 14:26
autor: WOLF899
Jak masz juz sie bebrac u gory to jaki Ci tam grzyb zdjac miche odkrecic korbe i zobaczyc pierscienie. sciagniesz olejowy pierscien wsadzisz do cylindra i zobaczysz jaka szczelina(<1mm) jak Ci przeleci pierscien przez cala gladz cylindra to bedziesz wiedzial ze pierscienie do wymiany.

: pt lut 12, 2010 14:57
autor: piotrekvr6
Samej góry nigdy sie nie robi , zobacz panewki przy okazji, pierścienie są takie same jak w 1.8 i nie kupuj goetza

: pt lut 12, 2010 16:48
autor: WOLF899
ja mam inne zdanie na temat goetza niektore elementy sa wkladane do silnikow jako OE. Pielrcienie odoliwiajace najlepsze 2 czesciowe czyli pierscien i sprezynka a nie jak w orginale 3 czesciowe.

: sob lut 13, 2010 18:37
autor: Jesionvr6
oczywiście że panewki zobacze, ogólnie motor dobrze chodzi tylko olej sie leje spod głowicy i popychadełka troche już słychać i wyjme tłoki i zobacze jak wyglądają a jakie pierścienie mam kupić jak nie goetze?

: ndz lut 14, 2010 14:29
autor: WOLF899
moim zdaniem Goetz bardzo dobra firma, większość moich kolegów którzy maja własne warsztaty zakładają Goetz.

: śr mar 10, 2010 14:55
autor: PKrystek
Wlasnie rozebralem caly silnik. Glowice daje do remontu- szlifowanie, frezowanie itp.
Blok rowniez idzie do szlifierni (Honowanie) i chcialbym sie dowiedziec jakie pierscienie polecacie ? W sklepie zaproponowano mi pierscienie firmy Federal za 520 zl komplet?! Czy nie lepiej kupic Goetze? wyjdzie sporo ponad 200zl taniej!A ha no i uszczelka 150 zl ale nie pamietam jakiej firmy.
Powodem remontu bylo slabe cisnienie w komorze 9-8-6, 9-9-8 po probie olejowej wskakiwalo na 13 wiec powod remontu oczywisty.

: śr mar 10, 2010 15:06
autor: Borys
piotrek20060 pisze:Wlasnie rozebralem caly silnik. Glowice daje do remontu- szlifowanie, frezowanie itp.
Blok rowniez idzie do szlifierni (Honowanie) i chcialbym sie dowiedziec jakie pierscienie polecacie ? W sklepie zaproponowano mi pierscienie firmy Federal za 520 zl komplet?! Czy nie lepiej kupic Goetze? wyjdzie sporo ponad 200zl taniej!A ha no i uszczelka 150 zl ale nie pamietam jakiej firmy.
Powodem remontu bylo slabe cisnienie w komorze 9-8-6, 9-9-8 po probie olejowej wskakiwalo na 13 wiec powod remontu oczywisty.
Goetze lub kolbenschmidt

: śr mar 10, 2010 23:35
autor: TAZ
Lub Polską PRIMĘ bo ma jakość porównywalną z KSem.