Strona 1 z 4

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: ndz sty 17, 2010 23:38
autor: zeuss
Witam

w sumie nowy jestem ale nie dopatrzylem sie takiego tematu...

mam tego golfa juz pod ponad 2 lat jest to seria 2.8L, 24V, 204KM, 270NM, 4x4
chcialbym zalozyc turbo.. jakie zmiany musza nastapic w aucie ?
ciekawi mnie sprawa wspomagania hamowania... bo chyba bierze podcisnienie z ukladu ssacego... a jak bedzie nadcisnienie... co wtedy ?? trzeba zmieniac wspomaganie hamowania czy jak... no i cala dalsza kwestia... czy taki zestaw turbo z MK III podejdzie ??

prosze jakiegos znawce o rozwiniecie tematu...

pozdrawiam

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: wt lut 26, 2013 22:38
autor: rolek4
Witam, porusze temat, na nowo, bo zero zainteresowania
też bym się chciał coś dowiedzieć na ten temat,
jakie turbo bez zakuwania, do ilu wystarczy, jakie koszty zakucia itp.

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: śr lut 27, 2013 00:04
autor: Dziku VR6
1bar bez zakucia, z odpręzeniem silnika spokojnie da rade dół.. jak w dobrym stanie jest. Tu na forum mało na temat uturbiania vr6.. tez zbieram info na ten temat bo chce robic taki motor (12V) na okolice 350km

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: śr lut 27, 2013 08:50
autor: MaciekV5
Jeden z forumowiczów w swoim temacie opisuje już przymiarki do turbo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=497766" onclick="window.open(this.href);return false;

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: śr lut 27, 2013 11:12
autor: Dziku VR6
Ta... kupił turbine i przymierzył do auta :) jeszcze daleka droga przed nim no ale warto obserwować ;)

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: śr lut 27, 2013 21:09
autor: rolek4
Dziku VR6, to mówisz że bez zakucia wytrzyma te 1bar, i jak dobrze czytam 350KM???

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: śr lut 27, 2013 21:23
autor: Dziku VR6
Mowa o starym 12v.Kolega damianmk1 śmiga na takim setupie juz chyba rok i nic sie nie dzieje. Pewnie nie tylk on.. Widziałem na forum vr6 z 5tką z przodu na seryjnym dole....

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: czw lut 28, 2013 00:34
autor: rolek4
Dziku VR6, wszystko możliwe :bigok:

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: czw lut 28, 2013 11:20
autor: damianmk1
Dziku VR6 pisze:Mowa o starym 12v.Kolega damianmk1 śmiga na takim setupie juz chyba rok i nic sie nie dzieje. Pewnie nie tylk on.. Widziałem na forum vr6 z 5tką z przodu na seryjnym dole..
potwierdzam :bigok:

r888 i śliska droga, wiec efektu ni ma :/ " onclick="window.open(this.href);return false;

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: sob mar 02, 2013 21:40
autor: barthez1989
kiedyś chcąc więcej mocy w moim mk4 v6, pisałem do różnych firm co i jak po za ceną niewiele mówili, CompSport twierdzi że ta jednostka powinna wytrzymać do 500km w standardzie, oferowali mi 450km za 32 000 zł :) prawie półtora wartości auta, na moje nieszczęście nie chcieli się tykać kompresora wiec golfina jeszcze jest w standardzie

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: pn mar 04, 2013 17:57
autor: Sumik
Witam.
Przerabiam ten sam temat w borze 2.8 24v. Szukam części w miarę możliwych cenach. Z tego co się dowiadywałem to dół bez odprężania powinien wytrzymać ok 350 hp przy opcji wrzucenia dmuchawki np z audi A6 2.5 tdi albo a T4 2.8 tdi. reszta gratów allegro i ebay. Do tego remap komputera. Bo chyba nawet przy takim doładowaniu nie trzeba będzie zmieniać wtrysków. Chłopaki na forum podrzucili mi parę linków:
http://www.ebay.de/itm/VR6-Turbo-Kit-Ga ... 3a6802f9c7" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
http://www.ebay.co.uk/itm/vw-golf-mk3-m ... 19d202c971" onclick="window.open(this.href);return false;.
Jednak wydaje mi się że uda się to zrobić o wiele taniej niż na aukcjach powyżej.

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: pn mar 04, 2013 20:41
autor: Dziku VR6
Ja bym nie wrzucał turbiny z diesla... tam przy niskich obrotach jest doładowanie... na wysokich moze nie być wydajnosci.

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: pn mar 04, 2013 21:24
autor: damianmk1
Sumik pisze:Z tego co się dowiadywałem to dół bez odprężania powinien wytrzymać ok 350 hp
:banghead: bez odprężania możesz dmuchnąć 0,3-0,5b... z takiego doładowania 350HP raczej nie uzyskasz...

Golf IV 2.8 V6 montaz TURBO

: wt mar 05, 2013 12:50
autor: Sumik
No dobra niech będzie ok 0,5 - 0,6 bara.
Powiedz damianmk1, ok ilu hp przyrostu mocy można się spodziewać?
Czy da rade wypompować chociaż z 300 koni?

Bo jeżeli nie to nie wiem czy jest w ogóle sens montować turbo bez odprężania czyli tak do 3tys ( bo tyle liczyłem ze powinno wyjść ).
Za taką kasę można zamontować dobre (mokre) nitro. A tam widać efekt od razu w momencie strzału.