Strona 1 z 1

katalizator do VR6 mk4

: wt gru 29, 2009 12:51
autor: hobont
Witam panowie i panie:) moj jeden problem sie skon3ył było to utrata mocy w vr6 2001 204 hp. samochodzik stal w servisie skasowali duzo kasy powymieniali podzespoły w silniku i takie tam i auto jakie bylo takie jest ... Ale znalazlem pewnego magika ktory odkryl usterke ,tą usterką jest katalizator ,tak zapchany ze masakra.... moj problem jest taki ze w servisie powiedzieli ze nie ma juz tych katalizatorów (euro3) moze by był na zamowienie z niemiec ale cena za katalizator i wydech okolo 8 tys zl ale to jest i tak nie pewne 3y bedzie awiec mam pytanie co zrobic ?? dzwoniłem po sklepach o taki katalizator nikt takiego niema ,duzo ludzi mowi ze uniwersalnego tez niema sęsu tam zakładać ,strumienica tez nie wchbodzi w gre bo mam 2 sondy przed i za katalizatorem ,i mowia ze moze mi komputer zwariowac po takich akcjach,awiec moze ktos mial taka akcje autko to "golf 4 vr6 gti 2.8 204hp przedni naped 5 skrzynia wersja usa" co idzie z takim problemem zrobic, czym albo na jaki katalizator to zamienic ?????? prosze o pomoc !!!! z góry dzieki:)!!!

: wt gru 29, 2009 13:00
autor: menio
a nie próbowałeś pojeździć po szrotach tam może dostaniesz używke i bedzie po kłopocie :grin:

: wt gru 29, 2009 13:07
autor: hobont
niema takiej opcji zeby na szrotach znalesc taki kat.od identycznego samochodu poniewarz bardzo unikalna wersja golfa wszedzie po sklepach mi to samo mowili tylko w servisie szukac czesci i to jest najwiekszy problem ,tak ze nie licze ze znajde na szrocie

: wt gru 29, 2009 13:41
autor: hunterek
hobont, mozna usunac zczytywanie wartosci z sond z komputera i mozesz wstawic co tylko chcesz ;)

: wt gru 29, 2009 13:56
autor: GTO
wsadz rurki zamiast katów i podeslij kompa to usune sondy za katem i bedzie jezdzil bez problemów.

: śr gru 30, 2009 02:26
autor: hobont
dorwalem katalizator rano jade go zalozyc zoba3ymy co to bedzie :)

: ndz sty 03, 2010 17:57
autor: TheBiSHoP
tak poza tym wszystkim to ciekawi mnie jedna rzecz:

2001 rok, 2.8 24V i ośka. Z tego co ja się orientuję to do 2001 roku włącznie GTI VR6 US to był silnik 12V o oznaczeniu AFP. Potem nastąpiła zmiana na 24V (bodajże BDF)

: sob sty 09, 2010 23:15
autor: hobont
oj nie wiem tez kolego ale zawsze jak dokupuje czesci w servisie znaczy dokupywalem albo jakies mialem pytania to po nr vin w serwisie w bazie danych wyskakuje im 24v mi pisze w tak zwanej instrukcji obslugi 24v tak ze ci nie pomoge tak czy owak ja mam 24v