Strona 1 z 1

VR6 2.9 syncro

: pt paź 23, 2009 21:06
autor: siaralfc
pany jakie moce wytrzymuje syncro montowane w mk3 w porównaniu do mk4?
czy startowanie z odcinki bardzo szybko je zabije?
no i ostatnie pytanie, da się przerzucic zestaw z mk4/bory/tt/octavii do mk3/b4 bez jakiejś większej rzeźby i czy jest to opłacalne?
pytam, bo zbieram informację na ten temat z racji zbliżającego się zakupu właśnie mk3 albo b4 w takim zestawieniu i budowaniu auta dającego frajdę z jazdy :satan:

: sob paź 24, 2009 12:26
autor: morfeusz86r
siaralfc pisze:da się przerzucic zestaw z mk4/bory/tt/octavii do mk3/b4
da sie
siaralfc pisze:czy jest to opłacalne?
tuning nie jest opłacalny.
najlepiej czytaj najtaniej to kupić auto już wyposażone w syncro.
siaralfc pisze:pany jakie moce wytrzymuje syncro montowane w mk3
300km przy paleniu gumy da rade znieść

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:30 ]
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-9 ... 01150.html
13 300 PLN i masz bez *#cenzura#* vr6 2.9 syncro w b4

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:31 ]
http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-8 ... 41009.html
15 700 PLN 2.8 w b5 syncro

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:32 ]
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-4-mot ... 61203.html
19 900 PLN 2.8 syncro w mk4

[ Dodano: 24 Paź 2009 12:33 ]
tylko jeszcze uturbić i porszaki będą wymiękać

: sob paź 24, 2009 13:27
autor: siaralfc
morfeusz86r pisze:tuning nie jest opłacalny.
najlepiej czytaj najtaniej to kupić auto już wyposażone w syncro.
ad.1 to, że tunning jest nieopłacalny to wie raczej każdy.
ad.2 nie mam zamiaru kupowac auta bez syncro i do niego to montowac dopiero, bo jeszcze w totka nie wygrałem. chce kupic z syncro, a pytałem po prostu o to, czy ta generacja napedu co jest w mk3/b4 jest tak wytrzymała jak ta, która jest w mk4, bo b5 to już torsen, a ja stałego nie chce, rozłączany chciałbym miec. dlatego pytanie o przerzucanie tego było takie, czy duża rzeźba z tym jest?

ten b4 zielony, to już bardzo długo wisi na allegro, w poniedziałek może uda mi się go zobaczyc, bo akurat w tychach będe także nakreśli mi to sytuacje o nim.

b5 odpada, bo to V6,a nie VR, a no i druga sprawa już ww, że to jest torsen, a nie haldex

takie mk4 by pasowało, ale nie mam tyle kasy bliżej mi do 15k i w tym chciałbym się zmieścic od razu z oc itp, a nie wyrzucic całą kase i czekac do wyplaty nastepnej, zeby auto odpalic i się przewieźc kawałek :helm:
morfeusz86r pisze:tylko jeszcze uturbić
nie od razu rzym zbudowano :bigok:

: sob paź 24, 2009 14:55
autor: GMS
w mk4 przy skrzyni 6 biegów napęd jest sporo mocniejszy niż w mk3 z przekładką napędu daj sobie spokój nie jest to p&p tylko rzeźba i nie jest to łatwe począwszy od mechaniki a skończywszy na elektronice ja osobiście bym brał mk4 4MOTION