morfeusz86r pisze:tuning nie jest opłacalny.
najlepiej czytaj najtaniej to kupić auto już wyposażone w syncro.
ad.1 to, że tunning jest nieopłacalny to wie raczej każdy.
ad.2 nie mam zamiaru kupowac auta bez syncro i do niego to montowac dopiero, bo jeszcze w totka nie wygrałem. chce kupic z syncro, a pytałem po prostu o to, czy ta generacja napedu co jest w mk3/b4 jest tak wytrzymała jak ta, która jest w mk4, bo b5 to już torsen, a ja stałego nie chce, rozłączany chciałbym miec. dlatego pytanie o przerzucanie tego było takie, czy duża rzeźba z tym jest?
ten b4 zielony, to już bardzo długo wisi na allegro, w poniedziałek może uda mi się go zobaczyc, bo akurat w tychach będe także nakreśli mi to sytuacje o nim.
b5 odpada, bo to V6,a nie VR, a no i druga sprawa już ww, że to jest torsen, a nie haldex
takie mk4 by pasowało, ale nie mam tyle kasy bliżej mi do 15k i w tym chciałbym się zmieścic od razu z oc itp, a nie wyrzucic całą kase i czekac do wyplaty nastepnej, zeby auto odpalic i się przewieźc kawałek
morfeusz86r pisze:tylko jeszcze uturbić
nie od razu rzym zbudowano
