Strona 1 z 1

Wtryski do VR6 ABV

: pn paź 19, 2009 01:07
autor: VWyznawca
Do VR6 jak sprawa z wtryskiwaczami stoi? Da się do jakoś zregenerować?
Drogo by wyszło kupować nowe, zwłaszcza w ASO.Tam to nawet bym nie zadzwonił chyba że na dzień przed śmiercią :P

Co trzeba by było zrobić żeby w miarę tanio (taniej niż kupno nowych) to wszystko kukało? I gdzie można się zapatrzeć w części ?

: pn paź 19, 2009 01:27
autor: toffic
a co w twoich wtryskach niedomaga?? Jak trzeba umyć ultradźwiękiem to zgłoś się na PW :bigok:

: pn paź 19, 2009 02:27
autor: VWyznawca
Kupiłem samochód z komisu i nie wiem jak był używany, co do niego lano.
Będę go musiał pod VAGa podpiąć i zobaczyć co jeszcze nie kuka. Sam pewnie bym wymienił wszystko po kolei na nowe gdyby nie koszty :P

Ale najpierw chciałem wszystkie układy przeczyścić i go odszlamić :P

: pn paź 19, 2009 15:09
autor: Marioo
Ale po co chcesz wtryski wymieniać?, nie tryskają? coś nie tak z pracą silnika?, czy tylko profilaktycznie chcesz sobie wymienić wtryski?

[ Dodano: Pon Paź 19, 2009 15:16 ]
VWyznawca pisze:Co trzeba by było zrobić żeby w miarę tanio (taniej niż kupno nowych) to wszystko kukało? I gdzie można się zapatrzeć w części ?
jak chcesz w miarę tanio, to oddaj vr-a skąd go wziąłęś i kup jakiegoś 1,4.
Przy takim silniku, nie oszczędza się na wszystkim, trzeba tu trochę więcej włożyć niż przy "niskobudżetowym" aucie.
ps wtryskiwacz w intercarsie ok 680zł sztuka:D

: pn paź 19, 2009 17:59
autor: VWyznawca
Tyle to i ja wiem. Sprawdzałem w IC. Mogę z USA ściągnąć tylko nie wiem jakie ciśnienie jest w fabrycznych.

Jestem świadom kosztów VRa, na rozrządzie nie oszczędzałem, kupiłem nowy i wymieniłem w ASO, przegub wału również, przy okazji komplet uszczelek, cały osprzęt chłodzenia (obydwie pompy wody, krućce, termostat i czujniki) i już poszło 5 tyś zł.

: wt paź 20, 2009 09:07
autor: Marioo
bo w ASO to się co najwyżej trudno dostępne części kupuje, a robi się we własnym zakresie - to takie moje zdanie.
Napisz co się dzieje z wtryskami, dlaczego chcesz je wymienić?

: wt paź 20, 2009 21:26
autor: VWyznawca
Generalnie to chciałbym je tak profilaktycznie albo wymienić, albo zregenerować.
Wogóle pomału wymieniam te poważniejsze części na nowe, albo regeneruję. Rozrusznik regenerowałem, tarcze nowe, łożyska nowe, olej świeży, płyny raz na rok wymieniam.
Poza tymchce wymienić pompę oleju i pompę paliwa, odszlamić silnik, no i te wtryski.
Nie wiem, może je lepiej profilaktycznie przeczyścić?
Sam nie wiem co lepsze...

: wt paź 20, 2009 22:41
autor: TheBiSHoP
VWyznawca pisze:Drogo by wyszło kupować nowe, zwłaszcza w ASO.Tam to nawet bym nie zadzwonił chyba że na dzień przed śmiercią
a w ASO taniej niż w IC 669.48 (671.85 w IC). A tak wogóle to po co ruszać coś co działa ???.

: śr paź 21, 2009 09:28
autor: Marioo
TheBiSHoP pisze:a w ASO taniej niż w IC 669.48 (671.85 w IC). A tak wogóle to po co ruszać coś co działa ???
Dokładnie, jeżeli wtryski są ok to po co wydawać tyle kasy na nie. Znajdź ewentualnie jakiś dobry warsztat, który ci je przeczyści, albo dolej jakiegoś preparatu do PB czyszczącego i powinieneś mieć spokój. Na vr sie nie powinno oszczędzać (jak na każdym innym) ale bez przesady, jeżeli coś nie wykazuje oznak zużycia to nie ma potrzeby wymieniać tego na nowe.
Pozdrawiam

: pt paź 23, 2009 03:45
autor: VWyznawca
TheBiSHoP pisze:
VWyznawca pisze:Drogo by wyszło kupować nowe, zwłaszcza w ASO.Tam to nawet bym nie zadzwonił chyba że na dzień przed śmiercią
a w ASO taniej niż w IC 669.48 (671.85 w IC). A tak wogóle to po co ruszać coś co działa ???.
2 zł różnicy!!! Po co przepłacać, kupię w ASO!!! Taka okazja!!! :P