Wtryski do VR6 ABV
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wtryski do VR6 ABV
Do VR6 jak sprawa z wtryskiwaczami stoi? Da się do jakoś zregenerować?
Drogo by wyszło kupować nowe, zwłaszcza w ASO.Tam to nawet bym nie zadzwonił chyba że na dzień przed śmiercią
Co trzeba by było zrobić żeby w miarę tanio (taniej niż kupno nowych) to wszystko kukało? I gdzie można się zapatrzeć w części ?
Drogo by wyszło kupować nowe, zwłaszcza w ASO.Tam to nawet bym nie zadzwonił chyba że na dzień przed śmiercią
Co trzeba by było zrobić żeby w miarę tanio (taniej niż kupno nowych) to wszystko kukało? I gdzie można się zapatrzeć w części ?
Kupiłem samochód z komisu i nie wiem jak był używany, co do niego lano.
Będę go musiał pod VAGa podpiąć i zobaczyć co jeszcze nie kuka. Sam pewnie bym wymienił wszystko po kolei na nowe gdyby nie koszty
Ale najpierw chciałem wszystkie układy przeczyścić i go odszlamić
Będę go musiał pod VAGa podpiąć i zobaczyć co jeszcze nie kuka. Sam pewnie bym wymienił wszystko po kolei na nowe gdyby nie koszty
Ale najpierw chciałem wszystkie układy przeczyścić i go odszlamić
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 02:28 przez VWyznawca, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale po co chcesz wtryski wymieniać?, nie tryskają? coś nie tak z pracą silnika?, czy tylko profilaktycznie chcesz sobie wymienić wtryski?
[ Dodano: Pon Paź 19, 2009 15:16 ]
Przy takim silniku, nie oszczędza się na wszystkim, trzeba tu trochę więcej włożyć niż przy "niskobudżetowym" aucie.
ps wtryskiwacz w intercarsie ok 680zł sztuka:D
[ Dodano: Pon Paź 19, 2009 15:16 ]
jak chcesz w miarę tanio, to oddaj vr-a skąd go wziąłęś i kup jakiegoś 1,4.VWyznawca pisze:Co trzeba by było zrobić żeby w miarę tanio (taniej niż kupno nowych) to wszystko kukało? I gdzie można się zapatrzeć w części ?
Przy takim silniku, nie oszczędza się na wszystkim, trzeba tu trochę więcej włożyć niż przy "niskobudżetowym" aucie.
ps wtryskiwacz w intercarsie ok 680zł sztuka:D
Tyle to i ja wiem. Sprawdzałem w IC. Mogę z USA ściągnąć tylko nie wiem jakie ciśnienie jest w fabrycznych.
Jestem świadom kosztów VRa, na rozrządzie nie oszczędzałem, kupiłem nowy i wymieniłem w ASO, przegub wału również, przy okazji komplet uszczelek, cały osprzęt chłodzenia (obydwie pompy wody, krućce, termostat i czujniki) i już poszło 5 tyś zł.
Jestem świadom kosztów VRa, na rozrządzie nie oszczędzałem, kupiłem nowy i wymieniłem w ASO, przegub wału również, przy okazji komplet uszczelek, cały osprzęt chłodzenia (obydwie pompy wody, krućce, termostat i czujniki) i już poszło 5 tyś zł.
Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.
Generalnie to chciałbym je tak profilaktycznie albo wymienić, albo zregenerować.
Wogóle pomału wymieniam te poważniejsze części na nowe, albo regeneruję. Rozrusznik regenerowałem, tarcze nowe, łożyska nowe, olej świeży, płyny raz na rok wymieniam.
Poza tymchce wymienić pompę oleju i pompę paliwa, odszlamić silnik, no i te wtryski.
Nie wiem, może je lepiej profilaktycznie przeczyścić?
Sam nie wiem co lepsze...
Wogóle pomału wymieniam te poważniejsze części na nowe, albo regeneruję. Rozrusznik regenerowałem, tarcze nowe, łożyska nowe, olej świeży, płyny raz na rok wymieniam.
Poza tymchce wymienić pompę oleju i pompę paliwa, odszlamić silnik, no i te wtryski.
Nie wiem, może je lepiej profilaktycznie przeczyścić?
Sam nie wiem co lepsze...
Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.
Dokładnie, jeżeli wtryski są ok to po co wydawać tyle kasy na nie. Znajdź ewentualnie jakiś dobry warsztat, który ci je przeczyści, albo dolej jakiegoś preparatu do PB czyszczącego i powinieneś mieć spokój. Na vr sie nie powinno oszczędzać (jak na każdym innym) ale bez przesady, jeżeli coś nie wykazuje oznak zużycia to nie ma potrzeby wymieniać tego na nowe.TheBiSHoP pisze:a w ASO taniej niż w IC 669.48 (671.85 w IC). A tak wogóle to po co ruszać coś co działa ???
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości