Strona 1 z 3
KOMPRESOR VR6
: pt paź 16, 2009 20:23
autor: jarvr6
szykuje sie do montażu kompresora
i mam w związku z tym kilka pytań:
-jaki zestaw najlepiej kupić(jaka firma? ,co ma byc w tym komplecie?)
jak macie jakieś linki do sprzedawców to bardzo chętnie zerknę
dodam ze chcę aby dmuchał do max 0,5 bara (to wystarczy
),i w związku z tym nie bede musiał nic grzebać w silniku
: ndz paź 18, 2009 16:10
autor: evolution
z zestawami moze byc ciezko. wsadzanie kompresora z mietka mija sie z celem bo napompuje mniej niz czlekoksztaltny ma cisnienia w wiatrach, zasadniczo do tego potrzebujesz wtryskiwaczy wiekszych mocnej pompy paliwa zestawu wskaznikow do kontroli egt afr i temp oleju, dobrze jest poprawic wydech bo seryjny bedzie slabym gardlem. wystroic to powienienes jesli juz bez zadnych swinek seryjnym ecu( spokojnie sobie poradzi z kompresorem) to tyle pomijajac fakt ze silnik musi byc zdrow jak ryba czyli na starcie kompletny remont...
: ndz paź 18, 2009 23:37
autor: jarvr6
silnik jest zdrowy jak ryba -trzyma równiuteńką serie
tydzien temu hamowany,a jaki ewentualnie poleciłbyś zestaw bo nic na ten temat nie napisałeś,dlaczego cięzko bedzie z zestawem?
: pn paź 19, 2009 10:19
autor: evolution
sluchaj nie chodzi o to ze trzyma serie tylko o to ze pierscienie po doladowaniu szybko powiedza papa jak i bardziej obciazone jest kilka innych elementow ktore trzeb usprawnic... zestawow ci nie polece, a dlaczego?? sobie uswiadmisz jak posiedzisz troche szukajac
: wt paź 27, 2009 23:41
autor: jarvr6
to jaki polecił byś ew.kompresor, z czego?z zestawami jest cieżko w pl
,ew USA ale ceny!
: wt paź 27, 2009 23:45
autor: djtom
szykuje sie do montażu kompresora
ale ceny!
niestety twarda codzienność uczy że w tym momencie "projektu" kończy się większość tego typu pomysłów.
: wt paź 27, 2009 23:49
autor: jarvr6
ale to zawsze tańsza wersja niż tubo
ogólnie to jakas tam kasa jest do przeznaczenia tylko jakos nikt nie może nic konkretnego powiedziec
nie róbcie wielkiej tajemnicy
: czw paź 29, 2009 23:10
autor: Dj Darecki
jarvr6 pisze:ale to zawsze tańsza wersja niż tubo
ogólnie to jakas tam kasa jest do przeznaczenia tylko jakos nikt nie może nic konkretnego powiedziec
nie róbcie wielkiej tajemnicy
Taniej chyba wyjdzie jak wsadzisz sobie silnik od R32
: pt paź 30, 2009 18:15
autor: piterVR6
a kompresory z mercedesa ?
: sob paź 31, 2009 19:17
autor: evolution
jarvr6 pisze:ale to zawsze tańsza wersja niż tubo
ogólnie to jakas tam kasa jest do przeznaczenia tylko jakos nikt nie może nic konkretnego powiedziec
nie róbcie wielkiej tajemnicy
czy to turbo czy nie szykuj 1xxxxpln a doklandiej blizej 2xxxx pln zadna tajemnica ze kazdy doladowany projekt vr6 wychodzi w okolice 18 kpln nie jest wazne czy kompresor czy turbo cena nie rozni sie wiecej niz 500 pln
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 18:19 ]
piterVR6, kompresory z mietka sie nie nadaja, spytaj fuldi'ego czy lawrai'a ile dmuchal kompresor co na sile po taniosci lawrai chcial wsadzic... pompuje cale 0 bar...
: ndz lis 01, 2009 00:22
autor: toffic
Evo ale jaki dokładnie to był Eaton?? 45??
: ndz lis 01, 2009 00:29
autor: daniel1d
Dj Darecki pisze:Taniej chyba wyjdzie jak wsadzisz sobie silnik od R32
Dokładnie i to jest dużo lepsze i bezpieczniejsze wyjście jak chcesz mało dmuchać to zrób swapa na r32 i masz 240koni.
: ndz lis 01, 2009 12:28
autor: Drifter
Gadanie, da się to zrobić bo kolega ma takiego VR6 Kompresor
Jeżdzi to niesamowicie posiada okolo 230km... Co prawda sam remont silnika wyszedł okolo 9tys... Potem montaż Kompresora
: ndz lis 01, 2009 12:49
autor: evolution
Drifter, pewnie mowisz o takim czarnym 3 drzwiowym z mercedesowskim kompresorem.... z 3 calowym dolotem, jesli tak to on nie ma tej mocy co piszesz...on nie ma nawet 200
[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 11:56 ]
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 64830a5719 to o tym piszesz???