czujnik temperatury płynu chłodzącego który pokazuje temp na desce wymieniałem,ale to jest żółty

,włącznik cieplny też wymieniałem bo był w opłakanym stanie i przez to wentylatory chodziły kiedy chciały,np zaraz po włączeniu i wyłączeniu zapłonu,albo samoczynnie po zgaszeniu auto do usranej śmierci
Niebieski czujnik z tego co wiem ma wpływ na komputer i podaje informacje do kompa,brązowy jest od klimatyzacji.
Żółty czujnik jest to włącznik wentylatora chłodnicy (również po zgaszeniu silnika) - (After-Run Coolant Fan Control Thermal switch -F87- with Engine Coolant Temperature sensor -G2-)
Niebieski to jest czujnik temperatury dla komputera silnika (ssanie) (Engine Coolant Temperature sensor -G62- For Motronic)
Brązowy jest dla klimy (również włącza wentylator) w wersji bez klimy w tym miejscu jest zaślepka (A/C Cut-Out Thermal switch -F163- and Third Speed Coolant Fan Control Thermal switch -F165- on vehicles with A/C)
Hmmm najpierw pod vaga,i oczywiście będe miał na uwadze to że niebieski czujnik też może mieć na obroty wpływ
