Strona 1 z 1
VR6 TURBO POMOCY!!!!
: ndz maja 24, 2009 13:22
autor: djmarks851023
WITAM WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW
MAM PROBLEM Z MOIM GOLFIKIEM VR6
A MIANOWICIE
AUTO JEST PO KOMPLETNEJ REGENERACJI I POWRÓCIŁO DO SERI
ZAŁOZYŁEM DO NIEGO TURBO OD LANCII INTEGRY PO KOMPLETNEJ REGENERACJI, INTERCOLER, BLOWOFF, MBC, EGR - WSZYSTKO TAK JAK BYC POWINNO
OLEJ DO TURBO POCIĄGNAŁEM Z CZUJNIKA TEM. OLEJU - ODPROWADZENIE DO MISKI W NAJWYŻSZYM PUNKCIE COBY BYŁ WOLNY SPŁYW PO LINI
PO ODPALENIU DZIAŁA IDEALNIE ALE PO CHWILI JAK OLEJ SIE NAGRZEJE I DODAM GAZU POJAWIA SIE SIWY DYM -CZYLI OLEJ
ZERKAJĄC POD TURBINE KAPIE Z NIEJ OLEJ
MOJE PYTANIE JEST TAKIE CZY MOZE BYĆ ZA WYSOKIE CIŚNIENIE OLEJU NA TURBO CZY CO BO JUZ SAM NIE WIEM
MAM 2 TAKIE TURBINKI PO REGENERACJI OD LANCII I NA OBYDWÓCH KAPIE!!
JUZ MNIE SZCZELA
P-O-M-O-C-Y
: ndz maja 24, 2009 16:02
autor: bugalon
Musisz wiedzieć przy jakich ciśnieniach oleju pracowała turbina w lancii. Porównaj je z tym jakie masz w swoim silniku i będziesz wiedział czy jest konieczne zapodanie restryktora, czy turbina jest do kitu. VR ma wysokie cisnienie w porównaniu do innych silników dlatego tutaj może pojawić się problem.
: ndz maja 24, 2009 16:58
autor: djmarks851023
TO MAM ZAPODAC ZAWÓR CIŚNIENIOWY??
W E-TECHU JEST PODANE ZE VR MA CIŚNIENIE OLEJU 2.0/2000 ( BAR/OBR)
A LANCIA 1,1 BAR NA BIEGU JAŁOWYM
A TURBO JEST PO KOMPLETNEJ REGENERACJI
: ndz maja 24, 2009 20:55
autor: TAZ
Zobacz jakie max ciśnienia ma VR i lancia.
: wt maja 26, 2009 21:11
autor: O213
Ja bym zmierzyl jakie jest faktycznie cisnienie oleju bo u mnie dopoki temp oleju nie zlapie 70 stopni to po przygazowce przy 3000 obr. osiaga 13bar (olej syntetyk 5W40) - po prostu przywiesza sie zaworek reg. w pompie oleju.
Mam caly czas cos z tym zrobic ale jak zwykle brak czasu - moze ktos wie : duzo jest roboty aby dostac sie do pompy oleju?
: wt maja 26, 2009 21:12
autor: Wrobel Gda
zdejmujesz miske i masz juz do niej dojście (do pompy oleju)
: wt maja 26, 2009 21:34
autor: O213
Czyli w 1 popoludnie da sie zrobic? Uszczelke pod miske da rade wykorzystac powtornie czy trzeba nowa?
Sprobuje ta pompe jakos zregenerowac bo najtansza nowa (chyba meyle ) kosztowala cos kolo 500zl i jeszcze ciezko kupic.Oczywiscie jest jeszcze ASO ale tam cena jeszcze znacznie wyzsza.
: śr maja 27, 2009 22:54
autor: djmarks851023
PANOWIE A MOZE JESZCZE JAKIEŚ PROPOZYCJE
BO MI RECE OPADAJĄ
TURBO JUZ Z 5 RAZY ZRZUCAM GŁOWICE DZISIAJ ZRZUCIŁEM I NIEMA NA CYLINDRACH NIC CZEGO BYM SIE MÓGŁ SPODZIEWAĆ JUTRO JADE Z TURBINĄ JA SPRAWDZIC ALE JEST PO FUULL REGENERACJI??
ZOBACZYMY POZDRAWAIM I ZACHECAM DO RUSZENIA GŁOWĄ
: czw maja 28, 2009 08:29
autor: szymonrs
djmarks851023 pisze:
PANOWIE A MOZE JESZCZE JAKIEŚ PROPOZYCJE
BO MI RECE OPADAJĄ
TURBO JUZ Z 5 RAZY ZRZUCAM GŁOWICE DZISIAJ ZRZUCIŁEM I NIEMA NA CYLINDRACH NIC CZEGO BYM SIE MÓGŁ SPODZIEWAĆ JUTRO JADE Z TURBINĄ JA SPRAWDZIC ALE JEST PO FUULL REGENERACJI??
ZOBACZYMY POZDRAWAIM I ZACHECAM DO RUSZENIA GŁOWĄ
do RUSZENIA GŁOWĄ(nie główką) to pragnę zachęcić CIEBIE!!!!!!!!!!! bo innych SZCZELA jak to czytają. Po pierwsze nie KRZYCZ a po drugie poczytaj nt regenracji sprężarek w jakim procencie się to udaje i nt restyktorów ograniczających przepływ i ciśnienie oleju w sprężarce!!!! Po trzecie podaj model turbosprężarki jaki założyłeś bo w Lancii było ich wiele i może uda się znaleźć info nt ciśnień dla niej. Po czwarte napisz co to za zakład Ci regeneruje turbiny.
ps możesz wyjaśnić po co założyłeś EGR?