Strona 1 z 1

VR się wkręca max do 4 tyś obrotów i nie chce iść dalej

: pt kwie 24, 2009 22:15
autor: Kapsel
Witam

Co może być ? Mam VR6 (AAA) w automacie, samochód się wkręca maksymalnie do 4 tysięcy obrotów i go odcina. Nie chce iść dalej

: pt kwie 24, 2009 22:35
autor: TAZ
Zmierz ciśnienie paliwa.

: pt kwie 24, 2009 23:56
autor: toffic
Odcina na postoju czy w czasie jazdy też??

: sob kwie 25, 2009 18:20
autor: Kapsel
Też, na luzie na każdym biegu, tak jakby była odcinka przy ok. 4 tyś obrotów.

: sob kwie 25, 2009 19:13
autor: sadzyk
sprawdź cisnienie paliwa na poczatek, opisz dokładnie czy to sie ztało nagle czy stopniowo itd, moze filtr paliwa, powietrza byc zapchany... To typowa odcinka jak przy 6200obr czy poprostu niechce sie dalej kręcic??

: sob kwie 25, 2009 20:43
autor: cyarnz
TAZ pisze:Zmierz ciśnienie paliwa.
:bigok: :bigok: na 90% padla pompa paliwa

: ndz kwie 26, 2009 15:06
autor: sadzyk
własine tak mi to wygląda, ale kolega za mało detali podał:) ale mozna sie domyślic ze o to chodzi:)

: pn kwie 27, 2009 20:18
autor: Kapsel
Zauważyłem że jak delikatnie wciskam tak na 1/3 to się kręci powoli i do końca się wtedy wkręci, a jak się depnie to to ok 3-3,5 tyś wskazówka idzie normalnie później wolniej do 4 tyś i dalej nie pójdzie. Przy 4tyś. chodzi tak specyficznie bo cicho w tłumik strzela tak jakby paliwo się spalało w układzie wydechowym

A od kiedy to nie wiem bo już takiego kupiłem:jezor: Z gazem jest a na gazie chodzi normalnie. Teraz będę się brał za wszystko i gazu nie będzie dlatego przed wyjęciem chcę to ogarnąć, a w okolicy mam takich świetnych mechaników że każdy ręce rozkłada :wink:

acha. Filtr paliwa wymieniony :grin:

: pn kwie 27, 2009 21:19
autor: TAZ
A ciśnienie paliwa sprawdzone ???? :grin:

: wt kwie 28, 2009 10:24
autor: sadzyk
sprawdż to cisnienie paliwa, bo bez tego to mozemy sobei tylko spekulowac, objaw jest taki jak cisnienie było za małe...

: pn paź 12, 2009 01:12
autor: zbyszekptaszek
auto z 92 rok( kopulka zpalcem) wymienilem wszystkie czesci exploatacyjne filtry pompki swiece kable wys nap itp bylem na vagu pokazalo nie pomoglo

blad sporadyczny przeplywomierza
sonda lambda
czujnik spalania stukowego

wykasowalem te bledy i chodzilo jak oszalale
po czasie jakims padl alternator slabe ladowanie w czasie jazdy nagle zlapal mula jakby moc stracil to bylo na slaybym ladowaniu cisnienie na tlokach prawidlowe

czy mogl przez to zlapac znow bledy ??

gdzie jest czujnik spalania stukowego??

co moze byc jeszcze przyczyna mulenia w vr6 zn jakie czujniki ??

: sob paź 17, 2009 16:09
autor: Breku
Ja tak miałem krecil sie do 4tysi...Katalizator zapiekl sie totalnie..

: ndz paź 18, 2009 02:39
autor: sadzyk
czujnik spalania stukowego to taki wkręcany w blok, w vr6 są dwa z przodu i z tyłu silnika