a duzo jest przerabiania pod takie przepustnice z M3??
: sob kwie 11, 2009 03:27
autor: VR
fazaa pisze:a duzo jest przerabiania pod takie przepustnice z M3??
ogólnie mówiąc więcej niż dużo, te przepustnice są rostawione znacznie szerzej od kanałów vra, nawet po zrobieniu jakiegoś adaptera poprostu nie zmieszczą się przed silnikiem. Lepiej szukać czegoś z motocykla.
: sob kwie 11, 2009 07:15
autor: TAZ
No nie przesadzajmy. Całkowita długość to 13cm więc nie ma tragedii, do tego można połowę obciąć i dorobić odpowiedni kolektor spawając go do flanszy. Dzisiaj po 14 porobię jakieś rozeznanie i fotki. Kto wie jak M3 jeździ ten wie, że to chyba pierwsze seryjne auto na ITB, a przepustnice dla nich robiło delorto.
: sob kwie 11, 2009 09:13
autor: Borys
TAZ pisze:No nie przesadzajmy. Całkowita długość to 13cm więc nie ma tragedii, do tego można połowę obciąć i dorobić odpowiedni kolektor spawając go do flanszy. Dzisiaj po 14 porobię jakieś rozeznanie i fotki. Kto wie jak M3 jeździ ten wie, że to chyba pierwsze seryjne auto na ITB, a przepustnice dla nich robiło delorto.
długosc samcy ptzepustnic to nie problem, szerokosc jest problemem, zestaw przepustnic z M3 jest znacznie szerszy niz kolektor ssacy vr6
: pn kwie 13, 2009 10:22
autor: TAZ
Faktycznie nie wejdzie, więc i gaźniki raczej chyba odpadają, bo te mniejsze, które wejdą będą miały za małe gardziele.
: wt kwie 21, 2009 01:41
autor: CSR_GTI
Niewku*wiajta mnie poważnie nikt nie widział tego projektu VR6 na ITB?
3.2 na ITB
: wt kwie 21, 2009 08:06
autor: TAZ
Da się wszystko ale trzeba wyliczyć jakie przepustnice tam dołożyć i czy home made się da coś sklecić samemu. Jak nie to zestawu przepustnic trzeba szukać za wielką wodą. Cenowo pewnie też nieźle to będzie wyglądać.