Strona 1 z 1

problem ABV

: pt kwie 03, 2009 21:09
autor: struna
witam kolegow mam klopot ktory juz doprowadza mnie do ostatecznosci a mianowicie podlanczan vag-com niema bledow auto sie rozgrzewa zaczyna sie jazda na poczatek powoli jest ok potem ostro nagle auto jaczyna sie dusic brak mocy zero reakcji na gaz nie wkreca sie wkoncy gasnie wywala 00735 , 00537 i niepamietam jescze jeden jakis wiecznie sie powtarzaja po skasowaniu vagiem auto odpala i znowu jak nowo narodzony wali pieknie bez przerywania kilka set metrow halt koniec jazdy i znowu kasowanie
prosze o jakies pomysly co zrobic co wymienic
pozdro wszystkim

: sob kwie 04, 2009 07:31
autor: TAZ
A skoro już piszesz numery błędów to napisz co to za błędy. Często jest tak, że źle diagnozuje się błędy i wymienia nie to co trzeba.

: sob kwie 04, 2009 08:10
autor: struna
to tak
00513 engine speed sensor (g28)
00537 lambda (oxygen sensor) regulation
00735 potentiometer in positioning motor for air recirculation flap (g143) i znalazlem ze ten nr zamienia sie na 01241 Zawór kanistra cewki odpowietrzającej EVAP – N115 oczywiscie niemam tego podlaczonego

i niewiem co maja wspolnego ze soba bp 00735 wali non top a potem 00537
pozdro

: sob kwie 04, 2009 08:27
autor: TAZ
struna pisze:to tak
00513 engine speed sensor (g28)
00537 lambda (oxygen sensor) regulation
00735 potentiometer in positioning motor for air recirculation flap (g143) i znalazlem ze ten nr zamienia sie na 01241 Zawór kanistra cewki odpowietrzającej EVAP – N115 oczywiscie niemam tego podlaczonego

i niewiem co maja wspolnego ze soba bp 00735 wali non top a potem 00537
pozdro
Na zdrowy rozum myśląc jak nie masz aparatu zapłonowego tylko moduł zapłonu to błąd 00513 może mieć problem w czuniku na wałku rozrządu lub czujniku położenia wału.

00537 lambda ma złe odczyty lub olej leci ci do wydechu i dlatego masz takie odczyty.

: sob kwie 04, 2009 08:34
autor: struna
labda jest nowa oryginal bo na zamiennki wywalilem kupe kasy i niechodzily kolektor byl sciagany bo uszczelki wymienialem bylo czysto jeszcze wczoraj a ten 513 jak pytalem kolegi to mowil ze to jak hal jak sie nie kreci to zawsze pokazuje b\jakis blad zwiazany z obrotami silnika jak stoi ale i tam nadal niewiem co jest z tym 00735 bo ten najczesciej wali nawet bez tych innych
pozdro

: sob kwie 04, 2009 23:01
autor: Hans-Hans
00513 engine speed sensor (g28) Będzie zawsze wywala na zgaszonym motoże z tego powodu że motor nie pracuje i niema odczytu. A tak wogule to wnoskuje z tych błęduw że masz zatkany filtr z węglem aktywnym ten od oparuw spalin poprostu odpowietszenie baku jest przytkane sprawdz filtr . A najlepiej przejedz się z odkrenconym wlewem paliwa.

: sob kwie 04, 2009 23:26
autor: struna
helo wlasnie wracam z garage i chyba uporalem sie z tym nie wywala mi juz tych bledow nie mialem wcale filtra weglowego i zaworka zamontowalem i zaworek tez zupelnie inaczej zapala i chodzi jak by rowniej i tak bylo okolo godziny i teraz juz nie wali bledami tylko wahluja obroty i strzela jak popcorn w filter-kolektor i przydlawia sie i nagle idzie i tak na zmiane i nie pokazuje bledow

: wt kwie 07, 2009 09:38
autor: Praks
filtr nie jest potrzebny...ale wlasnie czesto jest ze brak zaworka evap powoduje to ze gorzej pali...wysatrczy podlaczyc zaworek...

: wt kwie 07, 2009 21:32
autor: struna
ten zaworek to tam juz opanowany ale teraz to strzela w kolektor i filtr jak popcorn

: śr kwie 08, 2009 14:52
autor: GMS
sprawdz cisnienie paliwa, może pompa pada objawy w sumie podobne

: czw kwie 09, 2009 20:30
autor: struna
pompa jest nowa juz swiece tez przewody