Strona 1 z 3

Rozwiercenie vr6

: sob sty 17, 2009 22:41
autor: mendrek
Witam czy ktos ma jakies informacje od czego beda pasowac tloki po rozwierceniu na pojemnosc 3.0 litra. Ile koni mozna uzyskac po obróbce glowicy(porting), wstawieniu ostrych walków, rozwierceniu przepustnicy, doprezeniu silnika i tego ladnie wystrojeniu. Kto by mógl wykonac rozwiert silnika i gdzie zamówic mozna tloki pod wymiar. Osobicie tylko znalazlem tloki pod turbo o srednicy 83mm. Moze ktos ma jakies informacje na ten temat.Znalazlem ciekawy film i u kolesia sie kreci ponad licznik. Zmienil program ze odciecie wyzej jest czy cos grubszego jest zrobione w silniku. Bede wdzieczny.

: sob sty 17, 2009 23:03
autor: Wrobel Gda
Nie wiem czy wogóle ktoś w polsce posiada maszyne ro rozwiarcania VRy i może nawet taniej jest kupic cos takiego
http://www.bildon.com/catalog/DetailsLi ... .8.5&Nav=6

: ndz sty 18, 2009 01:24
autor: dorzan
ja robiłem rozwiert na tłoki 83mm koło lublina w auto-szlif i bez problemu dało by radę więcej, tłoki albo za grube pieniądze te co kolega Wrobel Gda, prezentuje, albo tak jak ja z audi 200 turbo

: ndz sty 18, 2009 12:44
autor: mendrek
Witam a ile dalo ci to rozwiercenie koni. Poniewaz rozwazam pójscie pomalu albo w na albo uzycie turbiny i temu zadalem takie pytanie. Po rozwierceniu trzeba by bylo równiez kupic uszczelke na zamówienie jesli chcialbym isc w turbo\supercharger. Ile moze kosztowc takie rozwiercenie bloku

: ndz sty 18, 2009 23:18
autor: Wrobel Gda
dorzan pisze:ja robiłem rozwiert na tłoki 83mm koło lublina w auto-szlif i bez problemu dało by radę więcej
Robiłeś to w VRce jeśli tak to prosze o jakiś dokładniejszy adresik gdzie jest ten zakład :bajer:

: ndz sty 18, 2009 23:45
autor: dorzan
to jest koło Lublina... zresztą na stronie jest mapka, cennik - wszystko - a i ceny mają całkiem przystępne - kupowałem u niech odrazu panewki, pierścienie uszczelniacze i prowadnice - przy większych zakupach dają całkiem duże zniżki na części
http://www.auto-szlif.pl/kontakt_s70.html

: ndz sty 18, 2009 23:54
autor: Wrobel Gda
dzięki :pub:

: pn sty 19, 2009 15:32
autor: szymonrs
dorzan pisze:ja robiłem rozwiert na tłoki 83mm koło lublina w auto-szlif i bez problemu dało by radę więcej, tłoki albo za grube pieniądze te co kolega Wrobel Gda, prezentuje, albo tak jak ja z audi 200 turbo
łał, VR6 z tłokami od Audi 2,2 Turbo, poka pokaz fotki bo to rzadko spotykane w świecie!!!

: pn sty 19, 2009 17:17
autor: mendrek
dzieki Panowie za informacje. Chcialbym sie równiez zapytac nie zakladajac nowego tematu gdzie mozna dostac czesci do remontu glowicy lub do kogo ja wyslac zeby zrobil to porzadnie i przyszykowal pod np turbo czyli poprostu mocniejsze graty wstawil i obróbke jej. Jaki koszta sie wiaza z tym.

: wt sty 20, 2009 09:47
autor: TAZ
Firma 2B, user naszego forum voj2s

: sob sty 24, 2009 14:02
autor: mendrek
Witam duzo informacji równiez znalazlem na stronach zagranicznych. Moje pytanie brzmi bo slyszalem ze lepiej silnik uturbic niz pakowac sie w N/A poniewaz jest lepszy wspolczynik uzyskanych koni do ceny jaka trzeba wydac. I widzialem pare fajnych projektów z kompressorem. o nim przewaznie czytalem lepszy jest poniewaz ma prawie charakterystyke taka jak silnik wolnosacy. Laduje od samego poczatku. Mysle tu o zalozeniu eatona m90 który jest dosc duzych wymiarów lecz powinien sie zmiescic z powidu iz nie mam klimy. Co myslicie o takim rozwiazaniu niz isc w rozwiert. moc jaka mozna bedzie uzyskac na nim to okolo 280+km bo on potrafi juz napompowac tego powietrza. Jakies sugestje macie panowie do takiego rozwiazania vr6+m90

: sob sty 24, 2009 16:51
autor: TAZ
No to może najpierw pochwal się jakie tłoki założyć żeby było więcej pojemności i gdzie dorobić uszczelkę pod głowicę. :bajer:

: sob sty 24, 2009 17:03
autor: Praks
mendrek pisze:Witam duzo informacji równiez znalazlem na stronach zagranicznych. Moje pytanie brzmi bo slyszalem ze lepiej silnik uturbic niz pakowac sie w N/A poniewaz jest lepszy wspolczynik uzyskanych koni do ceny jaka trzeba wydac. I widzialem pare fajnych projektów z kompressorem. o nim przewaznie czytalem lepszy jest poniewaz ma prawie charakterystyke taka jak silnik wolnosacy. Laduje od samego poczatku. Mysle tu o zalozeniu eatona m90 który jest dosc duzych wymiarów lecz powinien sie zmiescic z powidu iz nie mam klimy. Co myslicie o takim rozwiazaniu niz isc w rozwiert. moc jaka mozna bedzie uzyskac na nim to okolo 280+km bo on potrafi juz napompowac tego powietrza. Jakies sugestje macie panowie do takiego rozwiazania vr6+m90


:panna:

tragizm...

: ndz sty 25, 2009 11:18
autor: mendrek
Panowie czemu tragizm. Podobno auto niezle smiga na doladowaniu turbo czy kompresorem( chociaz w tym przypadku troche mocy pochlania kompresor).