Strona 1 z 2
taka mała awaria
: ndz lis 02, 2008 15:12
autor: Borys
: ndz lis 02, 2008 15:15
autor: malutki
Borys pisze:urwał sie zawór przy 7000 rpm
a ci sie "morda" cieszy z tego powodu
to co nowe bebechy i glowica czy zaraz caly silnik wymienisz?
: ndz lis 02, 2008 15:19
autor: mk1988
nie ciekawie to wygląda
: ndz lis 02, 2008 15:26
autor: Borys
malutki pisze:Borys pisze:urwał sie zawór przy 7000 rpm
a ci sie "morda" cieszy z tego powodu
to co nowe bebechy i glowica czy zaraz caly silnik wymienisz?
moze nie cały, pół
"dzwon podstawą tuningu"
glowica w tle za tłokiem, juz po portingach, czeka na graty
: ndz lis 02, 2008 17:46
autor: malutki
Borys pisze:"dzwon podstawą tuningu"
glowica w tle za tłokiem, juz po portingach, czeka na graty
no wlasnie widze ze po portingu, moze i masz racje z tym dzwonem ale ja wole raczej na spokojnie sie za cos zabrac niz z przymusu
: ndz lis 02, 2008 18:56
autor: burbazi
zaczynam się bać bo też lubię pokręcić
: ndz lis 02, 2008 19:30
autor: BuzaY
Borys pisze:malutki pisze:Borys pisze:urwał sie zawór przy 7000 rpm
a ci sie "morda" cieszy z tego powodu
to co nowe bebechy i glowica czy zaraz caly silnik wymienisz?
moze nie cały, pół
"dzwon podstawą tuningu"
glowica w tle za tłokiem, juz po portingach, czeka na graty
mam pytanko po co robiles porting skoro i tak kanalow z pierwszego rzedu nie da sie dokladnie obrobic ... ?
: ndz lis 02, 2008 19:59
autor: Borys
BuzaY pisze:mam pytanko po co robiles porting skoro i tak kanalow z pierwszego rzedu nie da sie dokladnie obrobic ... ?
nie rozumiem pytania, pierwszego rzedu to które i co rozumiesz pod pojeciem nie da sie obrobic
: ndz lis 02, 2008 20:36
autor: malutki
Borys, porting po stronie wlotowej ma ci zapewnic wiecej tlenu,tak? a moze zamiast seryjnych" zeberek" powiesisz cos takiego
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3864307&page=1
: ndz lis 02, 2008 20:38
autor: Borys
bez znaczenia co ja powiesze, czy itb czy seryjny kolektor porting nie zaszkodzi, wrecz tylko moze pomoc
akurat na zdjeciach jest wydech
: ndz lis 02, 2008 20:48
autor: lawrai
tym bardziej przy tak niedopracowanym połączeniu uszczelka-otwór i chropowatość w kanałach . Zawór niezły . To w wolnossącym silniku czy już doładowanym ? .
[ Dodano: Nie Lis 02, 2008 19:49 ]
ps. fajny dremel - gdzie taki dostać ? . Nie to co ciężką robiącą dziury wiertarą ... Na allegro wiem że są ale nie wiem jakie są najwytrwalsze .
: ndz lis 02, 2008 20:57
autor: Borys
lawrai pisze:tym bardziej przy tak niedopracowanym połączeniu uszczelka-otwór i chropowatość w kanałach . Zawór niezły . To w wolnossącym silniku czy już doładowanym ? .
[ Dodano: Nie Lis 02, 2008 19:49 ]
ps. fajny dremel - gdzie taki dostać ? . Nie to co ciężką robiącą dziury wiertarą ... Na allegro wiem że są ale nie wiem jakie są najwytrwalsze .
wolnossak, to bosch bardzo fajny z regulacja obrotów cena nowego dosc zaporowa
\
: ndz lis 02, 2008 21:04
autor: lawrai
nieźle skoro to wolnossak . Dzięki za wskazówkę z boschem . Pozdr
: ndz lis 02, 2008 21:27
autor: BuzaY
Borys pisze:BuzaY pisze:mam pytanko po co robiles porting skoro i tak kanalow z pierwszego rzedu nie da sie dokladnie obrobic ... ?
nie rozumiem pytania, pierwszego rzedu to które i co rozumiesz pod pojeciem nie da sie obrobic
pierwszy rzad tlokow... czyli dluzsze kanaly... nie da sie ich dobrze obrobic bo sa za gleboko... pozatym kazdy chyba kto sie orientuje w temacie wie ze VR6 ma TRAGICZNIE cienkie scianki ... wiec po co jeszcze je oslabiac.... a tzw. zabielenie kanalow na wyjsciu nie ma najmniejszego sensu...