Strona 1 z 1

VR w golf 2 nie chce odpalić

: sob paź 04, 2008 00:32
autor: Wrobel Gda
Nadeszła pora że ja potrzebuje pomocy :hmm: zmieniłem sobie silniczek z mojego RP na VR6 2.8 na aparacie z golfa 3. Silnik przed wyjeciem chodził było wszystko ok. W trakcie swapu okazało się że instalacja silnika jest w opłakanym stanie więc zakupiłem inną od paska Vr również na aparacie wraz z kompem. Po poskładaniu tego do kupy sie mogę odpalić dziadostwa bo iskra po przekreceniu stacji się nie pojawia tylko przy wyłączaniu zapłonu zaskoczy (kostka stacyjki jest ok instalacja silnika równiez bo na obydwu jest ten sam objaw). Co może być przyczyną?? Ma ktoś może zdjęcia kasety bezpieczników z przekażnikami, może mi któregoś brakuje :crazy:

: sob paź 04, 2008 11:22
autor: x27
da sie zvagowac silnik?
moze jakiegos +, ACC, gnd brakuje.

jak sie nie da podlonczyc, to podaj jaki tam rok to ci podesle pinauta ecu.


instalacje wpinales do "nowej" skrzyniki ?

[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 11:24 am ]
"Ma ktoś może zdjęcia kasety bezpieczników z przekażnikami, może mi któregoś brakuje "

prawpodobnie moze brakowac przekaznika sterujacego silnikiem, nieraz jest taki wymagany. numer 109.

: sob paź 04, 2008 12:13
autor: toffic
tez miałem taki problem, zgłoś się na PW

: sob paź 04, 2008 13:05
autor: osbe
Miałem ten sam problem przy swapie mojego MK2... przyczyna byl brak przekaznika... nie wiem teraz ktorego dokladnie, ale znajdz jakis opis skrzynki i posprawdzaj czy Ci nie brakuje zadnego!! Jak nie znajdziesz pisz na PW PozdraVWiam

: ndz paź 05, 2008 08:21
autor: lawrai
Obrazek

: pn paź 06, 2008 17:41
autor: osbe
O wlasnie... mi brakowalo 18-stki... jesli ja masz to sprawdz czy "tyka" po przekreceniu stacyjki na zaplon...

: pn paź 06, 2008 19:01
autor: Wrobel Gda
Sprawdziłem że brakuje mi 109 jutro postaram sie go zakupić i zobacze co wtedy :bigok:

: pn paź 06, 2008 19:39
autor: x27
uzwyki posuzkaj bo za 109 sporo zaplacilsz.

: śr paź 15, 2008 17:30
autor: dm414
pozwólcie że podepne sie pod temat mając mk2 z 90roku z nowszą instalacją i robiąć swap na vr6 trzeba przekładać całą kasetę bezpieczników z mk3?? jaka część instalcji zostaje z mk2?? tylko to pod deską?? są problemy z podłączeniem tego?

: śr paź 15, 2008 17:56
autor: x27
nie ma zadnych problemow. nieraz trzeba jeszcze tylko jeden przekaznik w skrzynke zapakowac. wszsyko jest PLUG AND PLAY.

: pt paź 17, 2008 20:10
autor: Wrobel Gda
Kupiłem przekaźnik 109 i nic :crazy: Dalej iskra jest kiedy się kluczyk w stacji przekreca zpowrotem. Pompa paliwa nie chodzi jedyne co silnik chce zrobic to kreci :grrr: kto ma jakieś pomysły??