Strona 1 z 1
Poszukuje kogoś kto przestroji mapę wtrysku w VR6
: ndz mar 30, 2008 16:32
autor: Mati v6
Tak jak w temacie szukam osoby lub warsztatu która dostroi mój sterownik do silnika. VR6 Turbo na Garrecie T4, wtryski 370. Mapa paliwa była już robiona wcześniej pod inne turbo. Silnik chodzi, paliwa nie brakuje. Jest wręcz przelany i chodzi o to żeby mu trochę zdjąć dawki. Na wolnych obrotach się zalewa, a AFR cały czas jest bogaty. Najlepiej z okolic Poznania, ale dojechać też mogę i to nie problem. Z góry dziękuje za pomoc
: ndz mar 30, 2008 16:40
autor: Paweł Marek
przenoszę do działu speed - VR6
: pn mar 31, 2008 10:59
autor: GTO
coś nie tak, skoro była robiona mapa pod te wtryski to nawet po zmianie turbo silnika nie powinno zalewać bo ten układ pracuje na zasadzie pomiaru ilości przepływu powietrza (gram/sekunde , coś skopane jest i to konkretnie z kalibracją .
mogę to zrobić ale nie jestem z okolic Poznania , pyza tym nie zrobię tego na poczekaniu.
: pn mar 31, 2008 23:19
autor: Mati v6
Nie twierdze, że to było zrobione dobrze i wiem że możesz to ogarnąć. Ile czasu byś potrzebował, mógłbym przyjechać jak byśmy się umówili
: pt kwie 04, 2008 10:44
autor: księgowy
hmmm..... jeżeli szukasz kogoś do strojenia to skąd wiadomo że już ma moc:300 KM,
jak w ofercie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4819435
... no chyba że to tak na wabia
PS Domyślam się że silnik odprężony, jak rozwiązałeś długość łańcucha rozrządu?
: pt kwie 04, 2008 15:43
autor: Borys
księgowy pisze:PS Domyślam się że silnik odprężony, jak rozwiązałeś długość łańcucha rozrządu?
wystarczy rosciagniety zalozyc,
: pn kwie 07, 2008 23:00
autor: Mati v6
księgowy pisze:hmmm..... jeżeli szukasz kogoś do strojenia to skąd wiadomo że już ma moc:300 KM,
jak w ofercie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4819435
... no chyba że to tak na wabia
PS Domyślam się że silnik odprężony, jak rozwiązałeś długość łańcucha rozrządu?
Na K26 miałem schamowane 265 koni, auto jeździ teraz dużo lepiej i paliwa mu nie brakuje. Dostroić muszę bo z rury bez obciążenia prawie się leje, jak wstawiam to i AFR się zgadza i tmp spalin też jeszcze w normie. Co do łańcucha to ja akurat założyłem nowy i nie miałem żadnego problemu. Jeśli faza rozrządu jest przesunięta to tylko bardzo niewiele
: ndz kwie 13, 2008 23:25
autor: księgowy
Bogu Ojcu Podkarpacia do gazety podajesz ze silnik odpężony teraz piszesz że nie odpreżony, łańcuch mowisz ze stary rozciagniety teraz piszesz ze nowy silnik na hamowni 220 KM z biedą bo przepływka otwarta na maxa przy 4 tys obrotow, teraz juz 300 KM na wiekszym turbie pewnie odcina przy 3 tys obrotow- dane z palca wyssane nie możesz poradzic sobie z projektem ktory zaczoles , chcesz sprzedac lub oddać komuś żeby ci pomogł ZYCZE SZCZESCIA W STROJENIU I W DALSZYCH MODYFIKACJAC . czekam na efekt końcowy pozdrawiam
PS. Faza rozrządu troszkę przesunięta prawie nie przeszkaaaaaaaadzaaaaa ......
/
świat vr6 turbo w Polsce jest mały i wszyscy szybko wszystko wiedzą
/
: śr kwie 16, 2008 00:50
autor: Mati v6
księgowy pisze:Bogu Ojcu Podkarpacia do gazety podajesz ze silnik odpężony teraz piszesz że nie odpreżony, łańcuch mowisz ze stary rozciagniety teraz piszesz ze nowy silnik na hamowni 220 KM z biedą bo przepływka otwarta na maxa przy 4 tys obrotow, teraz juz 300 KM na wiekszym turbie pewnie odcina przy 3 tys obrotow- dane z palca wyssane nie możesz poradzic sobie z projektem ktory zaczoles , chcesz sprzedac lub oddać komuś żeby ci pomogł ZYCZE SZCZESCIA W STROJENIU I W DALSZYCH MODYFIKACJAC . czekam na efekt końcowy pozdrawiam
PS. Faza rozrządu troszkę przesunięta prawie nie przeszkaaaaaaaadzaaaaa ......
/
świat vr6 turbo w Polsce jest mały i wszyscy szybko wszystko wiedzą
/
No to w takim razie za późno się dowiedziałeś że auto na T4 już jeździ i to całkiem dobrze. I jeśli do końca nie jesteś poinformowany to zapytaj tych którzy teraz już mieli okazje sprawdzić. A jeśli sam chcesz sprawdzić to chętnie zapraszam