Strona 1 z 2
Jak podkręcić VR6
: pt paź 29, 2004 21:47
autor: gsmline
Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?
: sob paź 30, 2004 07:59
autor: GTO
zmniejszyc wage samochodu czyli wszystkie wypasy na hasiok
:D
efekt najbardziej odczuwalny.
: sob paź 30, 2004 09:16
autor: gsmline
hehe, prawie wszystko wywalone, ale w stosunku do II gti dalej mi się wydaje że to stodoła ciężka, lub kwestia amorków
: sob paź 30, 2004 10:55
autor: GTO
bardzo ciezka, z 250kg bedzie wiecej jak mk2 gti.
Re: Jak podkręcić VR6
: wt lis 09, 2004 01:29
autor: Ralfii_VR
gsmline pisze:Co można przerobić w VR6 2,8 by ciągną lepiej do 100, i co można zrobić by biegi wchodziły szybciej?? czy to jest wina że sterowanie jest na linkach a nie na cięgnach?
Z doswiadczenia bo takim jezdze i przeszedlem przez te wszystkie modyfikacje.
1.dolot mozna zyskac do 8-10KM i 10-15NM, sprawdzone na hamowni
2. do dolotu zrobic walki, chip i glowica to w sumie idzie uzyskac do 20 do 40 km i 20-30Nm
3. wszysko zalezy w jakim stanie silnik i osprzet
4. odradzam zakladania samemu stozka bo wiecej mozna stracic niz zyskac
5. w sumie urywasz ponad sekunde dosetki
Jednak sa to wartosci ktore uzyskalem w moim vr6, a auto mialo 110tys przebiegu jak zaczalem robic przerobki i bylo w b.dobrym stanie technicznym
: wt lis 09, 2004 08:04
autor: GTO
a ja i tak jestem za turbo , bo wałki i pierdołki to pod 4-5tyś zł dojdzie.
: wt lis 09, 2004 11:45
autor: Ralfii_VR
tylko do vra najlepsze bylo by biturbo, a ceny czesci sa bardzo drogie nie ma zamiennikow wiec koszty tez beda duze
zalezy na co kogo stac
: wt lis 09, 2004 13:44
autor: Borys
rafalvr6 pisze:tylko do vra najlepsze bylo by biturbo, a ceny czesci sa bardzo drogie nie ma zamiennikow wiec koszty tez beda duze
zalezy na co kogo stac
a w czym lepsze biturbo od singleturbo, bo ja sie nie wyznaje na tym zupełnie, oprocz tego ze koszt podwojny turbin i kolektora?
: wt lis 09, 2004 14:07
autor: Trochim
Mnie sie wydaje, że w układzie dwóch turbin łatwiej jest dla silnika je rozpędzić i tym sposobem jest mniejsza (brak?) turbodziura.
: wt lis 09, 2004 18:19
autor: VR
lepszym sposobem na zniwelowanie turbo dziury jest montaz kompresora(ciagnie z niskich obr. a na wysokich zapina sie turbinka),czyli zestaw kompresor+turbo=wymiatacz
-nieziemska cena za taka przerobke
: śr lis 10, 2004 21:51
autor: Ralfii_VR
WYSTARCZYL BY SAM KOMPRESOR ALE POLSKI RYNEK JEST UBOGI W TE WYNALAZKI, montuje je at2000 z rzszowa ale tam balbym sie zawiesc rower na wymiane lancucha
: czw lis 11, 2004 00:08
autor: Baleog
Trochim pisze:Mnie sie wydaje, że w układzie dwóch turbin łatwiej jest dla silnika je rozpędzić i tym sposobem jest mniejsza (brak?) turbodziura.
dokladnie
bi turbo jest bardziej cywilizowane i bardziej nadaje sie do uzytku na codzien
kumpel ma supre biturbo, i jak nia jechalem, to o wlaczeniu sie turbiny dowiadujesz sie w momencie kiedy zaczynasz slyszec syyyk spod maski
zadnego szarpniecia ani nic z tych rzeczy
: czw lis 11, 2004 04:40
autor: VR
rafalvr6 pisze:WYSTARCZYL BY SAM KOMPRESOR ALE POLSKI RYNEK JEST UBOGI W TE WYNALAZKI, montuje je at2000 z rzszowa ale tam balbym sie zawiesc rower na wymiane lancucha
sam kompresor nie wycisnie duzo mocy
http://www.s-tec-tuning.de/VR6Kompr_weiter.htm 235 KM nie powala na kolana, single turbo wycisnie w granicach 300KM
: czw lis 11, 2004 12:34
autor: Ralfii_VR
chyba ze masz wiecuj kucy w bazie, i na ile ustawione jest doladowanie, ja w swoim vru mogl bym liczyc na 260-280kucy,
A tak z drugiej strony mozna dluga dewagowac co jest lepsze i kto ma racje,
liczy sie kasa, jaka kasa taka moc, miec na kopresa, turba i zapiac nitro na 1/4mili, mocna szpera, i skrzynak krotka 6stak i nie ma mocnych