Strona 1 z 1

Problem z BLOS'em

: sob lut 23, 2008 00:27
autor: Killof102
Po założeniu blosa auto nie chodzi mi na paliwie. Znaczy sie na wolnych obrotach jak najbardziej wszystko jest OK ale to wszystko. pozatym komp pokazuje mi bardzo małe zużycie paliwa ok 6 litrów.

: pn lut 25, 2008 20:52
autor: MAPET
cos ci zle pomontowali jak podelsales mi zdjecia to masz tam niezly miszmasz!!

: pn mar 03, 2008 17:33
autor: Killof102
Już się wszystko wyjaśniło ! Problem tkwił w "rajstopie" heee...heee.....

: pn mar 03, 2008 19:57
autor: MAPET
tzn?

: wt mar 04, 2008 20:02
autor: Killof102
MAPET pisze:tzn?
Gazownik za przepływką założył coś w rodzaju lejka a na końcu rajstopa zaciśnięta opaską :) Nie wiem po co ? Myślę, że ograniczył powietrze by obroty spadły bo pewnie były za wysokie ale to tylko moja teoria bo wspominał cos o resetowaniu komputera. Zresztą nie wiem czy po resecie obroty są wyższe ale to mi najbardziej pasowało. Poprostu zdjąłem tą rajstope ten lejek obciełem założyłem stożek i wszystko chodzi jak należy. Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały i wszystko powinno być OK

: śr mar 12, 2008 10:08
autor: wozo
Killof102 pisze:Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały
a jaki masz obecnie ?

: śr mar 12, 2008 21:50
autor: Killof102
wozo pisze:Killof102 napisał/a:
Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały


a jaki masz obecnie ?
100 kW. Auto kręci się bez problemów do 4tyś. potem mi brakuje (robią sie dziury) co nie oznacza, że nie przyspiesza. Dwie paki łapie na autobanie. Z blosem auto nawet lepiej odpala rano i na LPG jedzie całkiem przyzwoicie.

: wt mar 25, 2008 14:45
autor: wozo
Killof102 pisze:
wozo pisze:Killof102 napisał/a:
Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały


a jaki masz obecnie ?
100 kW. Auto kręci się bez problemów do 4tyś. potem mi brakuje (robią sie dziury) co nie oznacza, że nie przyspiesza. Dwie paki łapie na autobanie. Z blosem auto nawet lepiej odpala rano i na LPG jedzie całkiem przyzwoicie.
biorac pod uwage moc silnika na benz. to 100 kW dla parownika to jest jakas kpina ;)
ale jeszcze jedna sprawa to sprobuj wyregulowac cisnienie na parowniku, moze sie okazac ze daje za male i dlatego auto nie daje rady na wyzszych obr.
jezeli to nic nie da to tylko wymiana wchodzi w gre, najlepiej cos powyzej 200 KM

najlepiej jednak byloby przejsc na sekwencje

: wt mar 25, 2008 18:34
autor: Killof102
wozo pisze:najlepiej jednak byloby przejsc na sekwencje
no tak ! tylko koszt jaki ! biorąc pod uwagę, że na dzień dzisiejszy mam firmowe auto a z golfem tylko żona do szkoły jeździ i ja czasami na weekend to inwestowanie dodatkowej kasy troche sie mija z celem ! ja i tak na Pb śmigam tylko kobita se pyrka na gazie.

: pn mar 31, 2008 22:14
autor: wozo
Killof102, znalazlem cos takiego, moze temat warty zainteresowania

http://moto.allegro.pl/item331667870_se ... zawa_.html

: pn mar 31, 2008 23:46
autor: Killof102
wozo pisze:Killof102, znalazlem cos takiego, moze temat warty zainteresowania

http://moto.allegro.pl/it..._warszawa_.html
Fajnie tylko troche za daleko !

Założyłem BLOSA i narazie jest dobrze ! do 4tyś nie czuc różnicy !

: wt kwie 01, 2008 13:41
autor: wozo
Killof102 pisze:Fajnie tylko troche za daleko !
Nie chodzilo mi o to zebys jechal do wawy, ale ze taki temat jest juz mozliwy i moze gdzies blizej sie tym zajmuja, bo jest to do zrobienia.
Killof102 pisze: Założyłem BLOSA i narazie jest dobrze !
do 4tyś nie czuc różnicy !
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie silnik powyzej 4000 rpm dopiero zaczyna sie budzic do zycia. Wiec chodzi o to zeby wyzej tez dawal rade.

Spojrzalem u siebie na wykresy i przy ok 4000 rpm mam niecale 120 KM, jezeli masz w miare podobne przebiegi mocy i momentu to moze sie okazac ze przy ok 4000 rpm peka u Ciebie granica 100 kW czyli po raz kolejny bym sie przychylal do wymiany reduktora/parownika.

Chociaz do ekonomicznej i sprawnej jazdy po miescie wystarczy ok 3000-3500 rpm. Jednak jezeli potem nie chce isc to wyprzedzanie musi byc ciezkie i nieprzyjemne :(

: wt kwie 01, 2008 23:54
autor: Killof102
wozo pisze:Jednak jezeli potem nie chce isc to wyprzedzanie musi byc ciezkie i nieprzyjemne
Dokładnie, z wyprzedzaniem jest już problem! A wymiana reduktora to podstawa ale to dopiero za jakiś czas! Ale dzieki za info może i trzeba będzie się rozejżeć za czymś takim z twojego linka ale teraz po przygodach z gazownikami to jakoś tak....mam pewne obawy. Ale kto wie może sie przełamie !

: śr kwie 02, 2008 14:35
autor: wozo
Killof102 pisze:ale teraz po przygodach z gazownikami to jakoś tak....mam pewne obawy
Ja bym najpierw dorwal kolesia, ktory Ci do vr`y wsadzil reduktor 100 kW i myslal ze to bedzie jezdzic.

Ew. rozkrec to co masz na maksimum mozliwosci, ale to rozwiazanie na krotka mete.

Z gazownikami trzeba uwazac, bo to swiezy zawod i bardzo czesto zdarzaja sie ludzie bez fachu w rekach. Ja mam do swojego auta: dwoch ktorzy potrafia zregenerowac listwe wtryskowa i jednego innego goscia, ktory bierze laptopa i jedziemy w teren stroic instalacje :-)

Powodzenia i napisz jak cos sie wydarzy konkretnego, bo jestem ciekaw rezultatow.
Pzd