Problem z BLOS'em
: sob lut 23, 2008 00:27
Po założeniu blosa auto nie chodzi mi na paliwie. Znaczy sie na wolnych obrotach jak najbardziej wszystko jest OK ale to wszystko. pozatym komp pokazuje mi bardzo małe zużycie paliwa ok 6 litrów.
Gazownik za przepływką założył coś w rodzaju lejka a na końcu rajstopa zaciśnięta opaskąMAPET pisze:tzn?
a jaki masz obecnie ?Killof102 pisze:Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały
100 kW. Auto kręci się bez problemów do 4tyś. potem mi brakuje (robią sie dziury) co nie oznacza, że nie przyspiesza. Dwie paki łapie na autobanie. Z blosem auto nawet lepiej odpala rano i na LPG jedzie całkiem przyzwoicie.wozo pisze:Killof102 napisał/a:
Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały
a jaki masz obecnie ?
biorac pod uwage moc silnika na benz. to 100 kW dla parownika to jest jakas kpinaKillof102 pisze:100 kW. Auto kręci się bez problemów do 4tyś. potem mi brakuje (robią sie dziury) co nie oznacza, że nie przyspiesza. Dwie paki łapie na autobanie. Z blosem auto nawet lepiej odpala rano i na LPG jedzie całkiem przyzwoicie.wozo pisze:Killof102 napisał/a:
Pozostaje tylko wymienić parownik bo za mały
a jaki masz obecnie ?
no tak ! tylko koszt jaki ! biorąc pod uwagę, że na dzień dzisiejszy mam firmowe auto a z golfem tylko żona do szkoły jeździ i ja czasami na weekend to inwestowanie dodatkowej kasy troche sie mija z celem ! ja i tak na Pb śmigam tylko kobita se pyrka na gazie.wozo pisze:najlepiej jednak byloby przejsc na sekwencje
Fajnie tylko troche za daleko !wozo pisze:Killof102, znalazlem cos takiego, moze temat warty zainteresowania
http://moto.allegro.pl/it..._warszawa_.html
Nie chodzilo mi o to zebys jechal do wawy, ale ze taki temat jest juz mozliwy i moze gdzies blizej sie tym zajmuja, bo jest to do zrobienia.Killof102 pisze:Fajnie tylko troche za daleko !
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie silnik powyzej 4000 rpm dopiero zaczyna sie budzic do zycia. Wiec chodzi o to zeby wyzej tez dawal rade.Killof102 pisze: Założyłem BLOSA i narazie jest dobrze !
do 4tyś nie czuc różnicy !
Dokładnie, z wyprzedzaniem jest już problem! A wymiana reduktora to podstawa ale to dopiero za jakiś czas! Ale dzieki za info może i trzeba będzie się rozejżeć za czymś takim z twojego linka ale teraz po przygodach z gazownikami to jakoś tak....mam pewne obawy. Ale kto wie może sie przełamie !wozo pisze:Jednak jezeli potem nie chce isc to wyprzedzanie musi byc ciezkie i nieprzyjemne
Ja bym najpierw dorwal kolesia, ktory Ci do vr`y wsadzil reduktor 100 kW i myslal ze to bedzie jezdzic.Killof102 pisze:ale teraz po przygodach z gazownikami to jakoś tak....mam pewne obawy