Strona 1 z 2

kompresor do AAA

: sob sty 12, 2008 00:30
autor: lawrai
mało się znam ale zbieram informacje . Wiem że Ci co sie znają to nie powiedzą ponieważ to są ich pieniądze ale gdyby ... To prośba jest taka aby ktoś mnie nakierował jaki kompresor najlepiej wybrać w normalnych pieniądzach przyjazny dla silnika AAA w budzie mk3 oscylujący w moc około 250 KM i powyżej 300 Nm .

Następnie jak wygląda kwestia układu paliwowego przy takiej modyfikacji czy trzeba większe wtryski wydajniejszą pompę ? ,

chyba nie trzeba zakuwać bebechów ? .

Kiedyś czytałem o eatonie z mini i coś mi się z nim kojarzy , tylko pytanie czy myślę w dobrym kierunku bo głównie o to mi chodzi ... Z tego co udało mi się też wyczytać to możliwe że udałoby się to również z mercedowskim o początku 271 ale czy się zmieści w miejscie seryjnej puszki filtra powietrza ? (pytanie czy to nie są te same bo tego z mini nie znam numerów) . Osobą które mi naprawdę pomogą serdecznie dziękuję . Pozdr

: sob sty 12, 2008 19:40
autor: TOMEKKK
W sprawie Eatona: Z Mini odpada, bo ma zbyt małą wydajność do pojemność VRa. Z silników 271 pochodzi M62. będzie dobry i możesz osiągnąć na nich ok. 0.8 bara ale są różne: ze sprzęgłem i bez, duże i małe. Na takim jak ja mam (zdjęcia w projektach) osiągniesz jakieś od 0,3 bara ma seryjnym kółku do 0,8 na małym. Jeżeli nie masz klimy to sie zmieści.

Co do wtrysków, to VR ma zdaje się wyjątkowo małe, więc chyba wymiana będzie konieczna. Kuć nie trzeba

: sob sty 12, 2008 21:04
autor: lawrai
ok . Ogólnie mam klime mechaniczną , ale mógłbym wyrzucić ten kompresor klimy i w jego miejsce wstawić dmuchawke . Co myślisz o takim rozwiazaniu ? . Pozostaje kwestia jak to upchać w vr6 gdzie praktycznie ciężko jest zmieścić dłoń pomiędzy silnikiem a chłodnicą wody . Bo chyba odpada wstawienie go w miejsce seryjnej puszki powietrza bo chyba byłby zbyt duży problem z przymocowaniem go ? . Dzieki że Się wypowiedziałeś . Miło wiedzieć , że ktoś pomoże ...

: sob sty 12, 2008 21:21
autor: TOMEKKK
Tu masz dobrze pomyślany montaż w Mk II VR6: kompresor z dupy strony, kolektor ssący hybrydowy jakiś ;-)
http://forums.thecarlounge.net/zerothread?id=3058281
tu masz tani zestaw, który zapewne trzeba będzie przerobić:

http://cgi.ebay.de/Eaton-Kompressor-Kit ... dZViewItem

ale łatwiej będzie pewnie upchnąć kompresor odśrodkowy:

http://www.sfxperformance.com/parts/VFEVFK02-02.htm

: sob sty 12, 2008 21:25
autor: melon
Odezwij sie do wielkiego brata na forum http://forum.vwpomorze.pl/
on ma vr6 z kompresorem w mk2 moze cos podpowie.

: sob sty 12, 2008 21:40
autor: lawrai
z tym odśrodkowym wiadomo że łatwizna ale jego koszta są mega zabójcze . Znów ten z ebay niby kit juz obserwuje od wczoraj ale nie widzę tam sensownych mocowań itd. a jak niemcy sie napalili tym że to jest niby plug and play to już ciezko będzie ich przelicytować .

Dzięki za link z vwvortex.com , przeglądałem wczoraj a jednak tego jeszcze nie widziałem . Fakt że rozwiązanie gościa wydaje się zbyt uciązliwe i trzeba pomyśleć nad czymś prostszym :) .

Narazie tak marudze ale chcem skompletować wiedzę a dopiero potem zacząć działać aby nie stać w miejscu zastanawiając sie jak co zamontować :) .

Mógłbyś mi wysłać na priva numer swojego kompresora ? . Oczywiście , jeżeli chcesz aż tak mi pomóc to byłbym wdzięczny .

: sob sty 12, 2008 22:07
autor: TOMEKKK
lawrai pisze:z tym odśrodkowym wiadomo że łatwizna ale jego koszta są mega zabójcze . Znów ten z ebay niby kit juz obserwuje od wczoraj ale nie widzę tam sensownych mocowań itd. a jak niemcy sie napalili tym że to jest niby plug and play to już ciezko będzie ich przelicytować .

Dzięki za link z vwvortex.com , przeglądałem wczoraj a jednak tego jeszcze nie widziałem . Fakt że rozwiązanie gościa wydaje się zbyt uciązliwe i trzeba pomyśleć nad czymś prostszym :) .

Narazie tak marudze ale chcem skompletować wiedzę a dopiero potem zacząć działać aby nie stać w miejscu zastanawiając sie jak co zamontować :) .

Mógłbyś mi wysłać na priva numer swojego kompresora ? . Oczywiście , jeżeli chcesz aż tak mi pomóc to byłbym wdzięczny .
Bardzo proszę:
Obrazek

: ndz sty 13, 2008 01:53
autor: lawrai
łoki toki . Bardzo mi pomogłeś za co Dziękuję . Pozostało mi pytanie jak i w którym miejscu go upchać ... bo chyba nigdzie nie ma na niego miejsca i będę musiał pozbyć się klimatyzacji a następnie wsadzić kompresor w miejsce kompresora klimatyzacji . Myślę że to dobre rozwiązanie tylko pytanie czy się zmieści :bajer: . Pozdrawiam

: ndz sty 13, 2008 02:56
autor: Borys
a moze takie cos,
1 bar ładuje, ale kosztuje duuzo
mialem okazje troche posmigac tym VR z kompresorem, bardzo zacnie to jeździ
Obrazek

: ndz sty 13, 2008 03:01
autor: lawrai
bardzo dużo , tzn. jakie są koszta samego kompresora w tym sylu i czy są do dostania w PL jako uzywane ? . Bo jak narazie udało mi się namierzyć jedynie kompresory w stylu eatona 271 ale mam wątpliwości czy się zmieści przy v-erze (271) bez jakiejś totalnej rzeźby :/ .

: ndz sty 13, 2008 03:14
autor: Borys
lawrai pisze:bardzo dużo , tzn. jakie są koszta samego kompresora w tym sylu i czy są do dostania w PL jako uzywane ? . Bo jak narazie udało mi się namierzyć jedynie kompresory w stylu eatona 271 ale mam wątpliwości czy się zmieści przy v-erze (271) bez jakiejś totalnej rzeźby :/ .
uzywki nie widzialem, nowy jakies ponad 5 tys

: ndz sty 13, 2008 12:36
autor: lawrai
to i tak nie dużo patrząc na jego łatwość montażu . Nie ukrywam ze nie mogę obecnie pozwolić sobie na tak drogi kompresor i chyba pozostaje mi tylo kombinowanie z 271 . Chyba że znacie jakieś inne troszkę tańsze z seri takich co wkleił Borys ? THX

: ndz sty 13, 2008 15:19
autor: VR
lawrai pisze:Pozostało mi pytanie jak i w którym miejscu go upchać ... bo chyba nigdzie nie ma na niego miejsca i będę musiał pozbyć się klimatyzacji a następnie wsadzić kompresor w miejsce kompresora klimatyzacji . Myślę że to dobre rozwiązanie tylko pytanie czy się zmieści :bajer:
powinien sie zmiescic, trzeba zamienic go miejscami z alternatorem
Obrazek

: ndz sty 13, 2008 15:31
autor: lawrai
nie spodziewałem się Chłopaki , że aż tak mi pomożecie. Dzięki Wielkie Wszystkim :pub: Teraz chyba pozostało skompletowanie częsci i rozwiazywanie problemów w trakcie prac . Jak coś to będę pisał . Pozdrawiam