Strona 1 z 2

od czego zacząc dłubac vr?

: pt lis 30, 2007 11:23
autor: tomekk2gti
Wiatm, stałem se posiadaczem golfa vr6, tzn. wczoraj dałłem zaliczke a dzisiaj auto juz bedzie u mnie pod domem :grin: na początek napewno pojade na chamownie ale co potem? od czego zaczać mody? porting+ program na początek wystarczy? mysle że chamownie powinna troche km pokazac bo auto ma 128 tys. z książką serwisową. Chce odrazu zabrac się za silnik ponieważ z zewnatrz nic nie bede robił tylko lampy zmienie.

Re: od czego zacząc dłubac vr?

: pt lis 30, 2007 11:53
autor: Praks
tomekk2gti pisze:Wiatm, stałem se posiadaczem golfa vr6, tzn. wczoraj dałłem zaliczke a dzisiaj auto juz bedzie u mnie pod domem :grin: na początek napewno pojade na chamownie ale co potem? od czego zaczać mody? porting+ program na początek wystarczy? mysle że chamownie powinna troche km pokazac bo auto ma 128 tys. z książką serwisową. Chce odrazu zabrac się za silnik ponieważ z zewnatrz nic nie bede robił tylko lampy zmienie.
najpierw sprawdz ile ma i jesli cos ucieklo doprowadz do serii potem mozna myslec ;)

: pt lis 30, 2007 11:57
autor: Chmielu
tomekk2gti, najpierw doprowadź go do serii (jeżeli oczywiście będzie taka potrzeba).
Ogólnie w VR6 jedyny opłacalny tuning w relacji poniesione koszta - efekt to uturbienie go.
Zależy czego oczekujesz i jak chcesz go zdłubać.
Poczytaj sobie temat Ralfii_VR - on miał chyba najmocniejszego wolnossącego VR u nas na forum.
Kupa kasy wydana a moc około 240 koni z tego co pamiętam - oczywiście to bardzo zacny wynik jednak w stosunku do poniesionych kosztów to ciutkę nieopłacalne ( o ile w ogóle tuning można nazwać opłacalnym).

: pt lis 30, 2007 12:16
autor: tomekk2gti
ale ja nie oczekuje dużo 180-190 km i bede zadowolony, dlatego myślałem żeby zrobic porting+ czip, zimny dolot ze stożkiem i póżniej może jeszcze wydech przelotowy. a dużo do serri chyba mu nie brakuje bo miałem teraz audi a4 2.8 v6 174 km i golf lata dużo lepiej i lepiej się wkreca na obroty. pozatym ma tylko 120 tys także napewno bedzie zdrowy ale już wczesniej pisałem że najpierw na chamownie i tak pojade

: pt lis 30, 2007 12:28
autor: BARANMC1
tomekk2gti, zagadaj do Besti ma MK2 VR6 i warsztat we Wrocławiu ,napewno ci pomorze http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=1416

: pt lis 30, 2007 15:24
autor: bvw08
Hamownia prawde ci powie :hmm: jeśli będzie mało kucy to rozrząd musisz sprawdzić bo łancuszek lubi się rozciągać i nie będzie ustawiony na znakach. Tym przebiegiem i książką to bym się tak nie podniecał bo liczniki można cofać a książkę kupic zobacz sobie na allegro. Jak będzie miał serię to gratulacje i do zrobienia wydech, dolot i chip i powinno być te 190KM

: pt lis 30, 2007 15:59
autor: tomekk2gti
ok zagadam do niego dzieki, ja się nie podniecam tylko pisze jak jest, pozatym po tym aucie widac ze nie ma dużego przebiegu jest jak nowe! dzieki za rady

: śr gru 05, 2007 22:16
autor: arovr6
piszecie ze doprowac go do serji ale w jaki sposób..???co wymienic..?? co najpierw sprawdzic...??? prosze o odp bo bede robil swojego..co mozna odświezyc w tym silniku ..wiadomo 2.8 vr6..chodzi mi o częsci .....włożenie stożka z dolotem np...nie wiem bo sie nie znam ale jezdze 2 tygodnie i jakos juz nie czuje zeby szedl..:( nie wiem o co chodzi moze jestem przyzwyczajony..dla przykładu 2 bieg 110 3 160 4 do 200 to jest w miare normalnie czy jakos zamulone ?? jestem ciemny takze pytam mistrzów !!

: czw gru 06, 2007 07:55
autor: jabolo
to ile idzie zalezy (chyba)tylko i wylacznie od tego jakie sa przełozenia w skrzyni biegów...lepiej sprawdz czasy np od 0 do 200 i porównasz sobie kogos z forum i bedziesz mniejwiecej wiedział co jest...aczkolwiek i tak tylko i wyłacznie hamownia ci prawde powie bo wiadomo kazdy ma inna technika jazdy jeden zmienia biegi szybciej drugi wolniej itd itp ale mniejwiecej orientacje bedziesz miał...

: czw gru 06, 2007 10:14
autor: arovr6
ok dzięki pierwsze co zrobie to hamownia....wczoraj jechałem ponad 200 mogłem zmierzyc czas przyśpieszenia...a jakie macie czasy od 0 do 200 ??ma ktoś zmierzone..pozdro :chytry: bo na jakies 2 tygodnie temu to był szok jak to lata..a teraz nawet mnie nie wgniata w fotel..moze przyzwyczajenie.. HAMOWNIA prawde powie !!

: czw gru 06, 2007 11:14
autor: tomekk2gti
no ja też bede jechał na chamownie, ale najpierw muszę zarejestroiwac. A ile Ci pali jak jezdzisz po miescie? bo ja golfa bedę miał jako 2 auto i własnie najwięcej bedę się krecił po miescie i czasem gdzies pojade.

: czw gru 06, 2007 12:34
autor: wozo
arovr6 pisze:.a jakie macie czasy od 0 do 200 ??ma ktoś zmierzone..pozdro :chytry:
pokaz mi w okolicy prosta gdzie mozesz bez problemu sie rozpedzic do 200 !

: czw gru 06, 2007 15:56
autor: arovr6
wiesz gdzie jest hotel viktoria ??? w Bolszewie...za wejherowem.. to ja od tego hotelu ze świateł do wiaduktu bez problemów 200...,,piękna prosta z jednymi światłami ale przewaznie zielone jest//.wiesz gdzie to..?? :helm:

[ Dodano: 06 Gru 2007 15:01 ]
tomekk2gti, wszystko zalezy od nogi jak wiadomo jak bedziesz mielil 1.2.non stop światła przesjcia itp to ci spali..ale nie wiem bo ja po miescie mało jezdze..mi tak w trasie pije 10 literków..zalezy jak długa trasa to moze ponizej nawet..a jak sie bawie :D na lewy pas i wio to z 15 pije.. po miescie raz tak jezdziłem to mi komputer pokazywal nawet 22...ale to brednia...w bmw tez wskaznik lata pod 3olitrów jak cisniesz..śrenio to od 11litrów do 16 maxpozdro :helm:

: czw gru 06, 2007 16:21
autor: BARANMC1
jabolo, ALE bzdura od 0-200 i co ci to da !!!!!!!! zchamu auto i wszystko bedziesz wiedział
wozo, :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: ja ci moge pokazac kilka takich