Strona 1 z 1

zawieszenie

: czw lis 08, 2007 00:00
autor: kaper
Witam

Przymierzam się do wymiany kompletu zawieszenia i hamulców w mojej VRce, może macie w tym jakieś doświadczenie, jakie zawiasy najlepiej się sprawdzają, jakie tarcze dobrać.
Modernizacje zaczne po nowym roku, ale nabyta wiedza się nie zgubi :grin:

Pozdrawiam

: pn lis 12, 2007 19:02
autor: wozo
Sprecyzuj jaki chcesz zawias ( gwint, kit ... ) to pewnie ktos odpisze.
Ile kasy chcesz wydac na zawias i na hamulce ?

: śr lis 14, 2007 20:22
autor: kaper
A więc tak, co do zawiasów to raczej zdecyduje się na kit bo jest zdecydowanie tańszy od gwintów :grin:, ostatnio nawet oglądałem zawiasy z KONI i kosztowały nieco ponad 2 tys. zł.
Na zawiasy chce przeznaczyć do 3 tys., oczywiście mam tutaj na myśli nie tylko same zawiasy, ale reszte rzeczy z nimi związane, a więc końcówki, tuleje, itp.
Ważniejsze są dla mnie jak narazie hamulce, niestety nie są już w najlepszym stanie, szczególnie przód. Na komplet hamulcy, tarcze, zaciski itd. chciałbym przeznaczyć kwote do 2 tys. Co do hamulcy to niewiem jakie tarcze najlepiej dobrać, bo są różne opinie, narazie zbieram opinie, mam nadzieje że mi doradzicie i dobrze wybiore :grin:

Pozdrawiam!!

: śr lis 14, 2007 20:59
autor: jabolo
a hamulce chcesz cos extra czy raczej cos w stylu standard spowalniaczy?

: śr lis 14, 2007 22:50
autor: kaper
To zależy ile by mnie wyszły te extra :grin: , jeśli cena krążyłaby w okolicach 2 tys. zł. ze wszystkim to jestem jak najbardziej za. Chodzi mi o mocniejsze, bo seryjne nie spisują się najlepiej przy tej mocy.

: czw lis 15, 2007 12:05
autor: MAPET
kaper pisze:A więc tak, co do zawiasów to raczej zdecyduje się na kit bo jest zdecydowanie tańszy od gwintów
to logiczne chyba ;) skoro gwint ma regulacje ;)


tylko nie nonamy i supersport ;)

: sob mar 01, 2008 14:26
autor: tomciup
Witka poszukujesz hamulcy. Ja właśnie kupiłem do siebie na przód i na tył. Też chciałem coś lepszego od serii. Najpierw myślałem nad Brembo Max ale to też za słabe na Vra i Brembo założyłem na tył. A na przód znalazłem angielskiego producenta Black Diamond, przebywam w anglii więc je tu kupiłem. Są nacinane i nawiercane i oczywiście wentylowane razem z tym i klocki do kompletu. Jeździ się, a właściwie hamuje na nich bardzo dobrze. Cena za zestaw na przód tarcze i klocki to 200 funtów czyli około 1000zł. Mam fotke tarczy w moim temacie auta.
Coś lepszego założyć to już trzebaby było i zaciski wymieniać, czyli kompletny kit hamulców. A to już sumy powyżej 4000zł. Taka wymiana to tylko jak moc silnika jeszcze pójdzie powyżej 200 kucyków.
Pozdro

: sob mar 01, 2008 21:41
autor: lawrai
tomciup juz nie przesadzaj ze 4 koła . Może zaadoptować zaciski z s2 , tarcze tez z s2 założmy , klocek sportowy automatycznie szerokośc z eski , przewody hamulcowe w stalowym oplocie plus płyn motul dot5.1 jak dobrze pamietam . Kiedys juz zbierałem informacje na ten temat i do kwoty 1500 zł nic lepszego sie nie wytrzaśnie na przód a na tył zdrowa seria i napewno będzie hamował zajefajnie . Chyba ze wykrzesasz 3-sta koni to mozna próbować coś lepszego i bardziej profi ale napewno do 300 koni i mniej nie potrzeba nie wiem czego do ulicznej jazdy . Pozdr