Strona 1 z 4

VR6 turbo

: wt paź 23, 2007 16:48
autor: GREG89
Ktoś ma / miał może vr6 uturbione? Jakie są z tym ewentualne problemy ? Na co należy uważać przy zakupie takiego auta ?

: wt paź 23, 2007 16:51
autor: bartex
dolaczam sie z pytanie co myslicie o tych turbo kitach z ebay.de za 1000 euro albo compresor kit :) ktos to testowal?

: śr paź 24, 2007 09:05
autor: MMAACCIIEEKK
http://moto.allegro.pl/item255460313_si ... 00_km.html 21tyś zł sam silnik vr6 turbo 400km :grin: :grin: :grin:

: śr paź 24, 2007 18:13
autor: GREG89
rozumiem że nikt nigdy nie miał doświadczenia z VR6 Turbo...

: śr paź 24, 2007 19:38
autor: andrew19_86
MMAACCIIEEKK pisze:http://moto.allegro.pl/it...rbo_400_km.html 21tyś zł sam silnik vr6 turbo 400km :grin: :grin: :grin:
o ile mnie pamięć nie myli to za całego seata chciał 20 tysi,a teraz sam silnik droższy od całości :bigok:

GREG89 pisze:rozumiem że nikt nigdy nie miał doświadczenia z VR6 Turbo...
pisz priva do szymonrs (czy jakos tak)on uturbiał vr6 w mkII,evolution,GTO "mieli/mają styczność" z takimi autami...

ale szczerze powiedziawszy nie radziłbym kupować już uturbionego VRa,lepiej samemu sie w to bawić,bo wiadomo przynajmniej na jakich częściach i przez kogo to wszystko było składane...a drugi fakt jest taki,że niemcy jak już robią takie cacka to albo żeby dożywotnio trzymać w garażu,albo sprzedać za grubą kase :bajer:

: śr paź 24, 2007 19:43
autor: melon
U nas w Gdyni jezdzi Vr6 z kompresorem.Wiem gdzie zakładali jakby co priv.

: śr lis 07, 2007 23:22
autor: juniorwwa
jA się przymierzałem do uturbienia mojego ex VR nazbierałem sporo materiałów lektury i z tego co wyczytałem to jest jedna osoba od nas z forum co ma TURBO i nie nazeka śmiga już chyba ze dwa latka i non problemos...ten silnik ma tę zaletę że nie trzeba go odkuwać do 0.6 bara...ogólnie jak jednostka jest zadbana i zdrowa to polecam ..
Ja postanowiłem zmienić na 1.8 T i zmodyfikować na 210koni
pozdrawiam :bigok: :bigok:

: czw lis 08, 2007 11:06
autor: bartex
klocki lego z tego co widzialem to na ebay.de jest troszke taniej
http://moto.allegro.pl/item263510962_vr ... 50km_.html

: czw lis 08, 2007 11:17
autor: pimpski vr6
mam plan zeby uturbic swojego vrka juz wymienilem lancuch rozrzadu i podejmuje kolejne kroki w tym celu, bo silnik musi byc zdrow za nim zaaplikuje mu turbinke he pozdro

: pt lis 09, 2007 20:13
autor: wozo
pimpski vr6 pisze:mam plan zeby uturbic swojego vrka juz wymienilem lancuch rozrzadu i podejmuje kolejne kroki w tym celu, bo silnik musi byc zdrow za nim zaaplikuje mu turbinke he pozdro
tylko jeden ? :P

Jakie sa dokladnie plany ? Sam robisz ? Jaki planujesz szczegolowy kosztorys ?

: sob lis 10, 2007 01:13
autor: Marioo
napewno jest na forum jeden kompresor i napewno jedno turbo, tylko wlasciciele sie musza odnalezc w tym temacie. Jezeli chodzi o uturbianie vr to gdzies chyba na forum czytalem ze te silniki niezle sobie radza i nie trzeba zakuwac ich nawet do troche wiecej niz 0,6 bar, i jest to najlepszy sposob na osiagniecie mocy w vr, inne sposoby tuningu mechnicznego, nie daja za te same pieniadze pozadanego efektu.

: sob lis 10, 2007 09:51
autor: kielbas2
Kolega ma kora VR T ma tam 300+ i nie jest zakuty, natomiast kolega z forum corrado.com.pl przedstawił swój projekt VRT z najnowszym wykresikiem 505PS :okej:

: sob lis 10, 2007 10:25
autor: maxgt
vrt jest więcej, trzeba użyć wyszukiwarki,pozatym większość z posiadaczy vrt nie chwali się tym

: sob lis 10, 2007 10:56
autor: Marioo
ja napisalem ze wiem ze jest 2 na forum, nie chcialem operowac niepotwierdzona informacja

[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 09:57 ]
tu np. jeden z nich http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=vr6t