Strona 1 z 1

mk3] 2.8 vr6 , wydajniejsze wtryski do silnika serii ?

: ndz cze 03, 2007 00:22
autor: lawrai
czy jak wsadzę wydajniejsze wtryski do silnika nic na razie nie dłubanego to czy zyskam tym jakieś ps-y i niutki czy wręcz przeciwnie , zaburzę tylko jakoś mieszanki paliwowo-powietrznej ? .

Jeżeli ma to sens to na jakieś zmienić ? i co się z takową zmianą wiąże ?

Silnik to 2.8 vr6 w mk3 , rocznik 92 na aparacie


Pozdr :pub:

: ndz cze 03, 2007 09:05
autor: djtom
z tego co wiem to wtrysk naleje tyle ile jest ustawione na mapie w ECU wiec idąc ty tropem choćbyś miał wtryski z samolotu jeśli nie dotknięte ECU to i tak wleje tyle co seryjny wtrysk.

: ndz cze 03, 2007 10:14
autor: dzikgtc
Pozatym seryjne wtryski mają trochę zapasu, nie ma sensu wstawiać do niedłubanego auta wydajniejszych wtrysków bo seryjne wydolą nawet przy lekkich modach...

: ndz cze 03, 2007 11:33
autor: toffic
djtom pisze:z tego co wiem to wtrysk naleje tyle ile jest ustawione na mapie w ECU wiec idąc ty tropem choćbyś miał wtryski z samolotu jeśli nie dotknięte ECU to i tak wleje tyle co seryjny wtrysk.
Nie prawda naleją więcej ale po co zmieniac w seryjnym motorze??

: ndz cze 03, 2007 16:29
autor: lawrai
ok naleją więcej ale komp wtedy da za mało powietrza .... ( ach sam juz nie wiem)

Oczywiście mówię tu o wsadzeniu wydajniejszych wtrysków i od razu jakiś chips , mam zamówiony kolektor wydechowy (rurówka) , wydech wolny , dolot powietrza na stożku , będą w tygodniu spolerowane kanały ssące w głowicy i zastanawiam się czy wsadzić przy okazji jakieś wydajniejsze wtryski czy to nie ma sensu ?

Czy lepiej kupić najpierw sportowe wałeczki do ciasta a potem coś kombinować ?? .

Pytam , ponieważ gdzieś kiedyś czytałem lub słyszałem (może mi się uroiło coś) że właśnie przy takich modach dolotówki i wydechówki można coś kombinować ze zwiększeniem ilości paliwa .

Ps. chcę je zmienić po to aby zwiększyć trochę śmoc ... wiadomo , więcej paliwa i powietrza , lepszy wykres ... Narazie seryjny motor ale w końcu po to się to robi aby nie był seryjny , tylko nie wiem czy sobie taką modyfikacją nie zaszkodzę .

ogólnie myślałem aby wstawić większe wtryski i od razu zrobić mi Chipsa , wtedy by to miało jakiś sens ? czy zaburzy się tylko proces mieszanki , np. że będzie za uboga w powietrze ? . Pozdr

Re: mk3] 2.8 vr6 , wydajniejsze wtryski do silnika serii ?

: ndz cze 03, 2007 19:19
autor: kkk13
lawrai pisze:czy jak wsadzę wydajniejsze wtryski do silnika nic na razie nie dłubanego to czy zyskam tym jakieś ps-y i niutki czy wręcz przeciwnie , zaburzę tylko jakoś mieszanki paliwowo-powietrznej ? .

Jeżeli ma to sens to na jakieś zmienić ? i co się z takową zmianą wiąże ?

Silnik to 2.8 vr6 w mk3 , rocznik 92 na aparacie


Pozdr :pub:
Pytanie słuszne, także mam podobne wątpliwości, najlepiej gdyby wypowiedział się Evo lub GTO - problem następujący - powiedzmy że mam komp strojony pod ostre wałki do ABFa ale pisany pod seryjne wtryski, następnie zakładam troche lepsze wtryski do takiego motoru np. od Audi S2 , co się dzieje dopuki komp nie zostanie przestrojony na potrzeby nowych wydajniejszych wtrysków?? Czy będzie wiecej wachy pomimo że nie było zmian w ECU, czy silnik będzie 'zalewany' i odczuwalny będzie spadek mocy i wreszcie czy to niesie jakieś zagrożenia dla motoru ??

: pn cze 04, 2007 12:18
autor: lawrai
i czy po wysterowaniu na ECU będzie można liczyć na lepsze osiągi dzięki wydajniejszym wtryskom czy po prostu nic to nie da , bo będzie i tak za mało powietrza ? . Pozdrawiam :bigok:

: pn cze 04, 2007 21:52
autor: boyler
ok naleją więcej ale komp wtedy da za mało powietrza .... ( ach sam juz nie wiem)
ke????? fajny komp :bigok: chciałbym taki mieć


nie ma sensu wkładać większych wtrysków ot tak sobie do serii i łudzić się że moc diametralnie wzrośnie----chyba raczej spalanie
dla testu możecie wsadzić sobie regulator 4 barowy pośmigać i zobaczyć jak idzie sprzęt "na bogato"
pod wtryski "z rodziny dużych" trzeba pisać program od początku bo może być sytuacja że furacza nie odpalicie
jak turbisz czy robisz żyłę N/A to ma sens inaczej - NIE

mk3] 2.8 vr6 , wydajniejsze wtryski do silnika serii ?

: śr maja 30, 2012 18:16
autor: jackdaniel1125
Odgrzeje troche.Powiedzcie koledzy od czego większe wtryski do vr6 z kompresorem m62: http://usterki.hobby-elektronika.eu/lexus.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: mk3] 2.8 vr6 , wydajniejsze wtryski do silnika serii ?

: śr maja 30, 2012 23:30
autor: Borys
jackdaniel1125 pisze:Odgrzeje troche.Powiedzcie koledzy od czego większe wtryski do vr6 z kompresorem m62
ja mam 440 cc lucasy (takie same jak bosch green 440cc) do sprzedania , jeździly u m nie w MKIVr6T wystarcza do 450KM

mk3] 2.8 vr6 , wydajniejsze wtryski do silnika serii ?

: pt gru 28, 2012 11:16
autor: klintonMK2
To teraz ja odgrzeję, ale lepsze to niż zakładać nowy temat ;) Czyli mówicie, że nie ma sensu wymieniać wtrysków w "serii", bo seryjne wydolą troszkę więcej jak się ECU podstroi? Moje pytanie odnosi się do setupu 2.8 AAA + kolektor i przepustnica z 2.9. motor dostanie więcej powietrza, czyli pewnie oprócz dźwięku nic się nie zmieni bez dolania paliwka. Czyli szukać kogoś kto wystroi mi ecu? można się w ogóle spodziewać jakiegokolwiek przyrostu mocy przy takiej modyfikacji?

Re: mk3] 2.8 vr6 , wydajniejsze wtryski do silnika serii ?

: pt gru 28, 2012 12:33
autor: Borys
klintonMK2 pisze:To teraz ja odgrzeję, ale lepsze to niż zakładać nowy temat ;) Czyli mówicie, że nie ma sensu wymieniać wtrysków w "serii", bo seryjne wydolą troszkę więcej jak się ECU podstroi? Moje pytanie odnosi się do setupu 2.8 AAA + kolektor i przepustnica z 2.9. motor dostanie więcej powietrza, czyli pewnie oprócz dźwięku nic się nie zmieni bez dolania paliwka. Czyli szukać kogoś kto wystroi mi ecu? można się w ogóle spodziewać jakiegokolwiek przyrostu mocy przy takiej modyfikacji?

digitun.pl w czechowicach postroic ci to