Strona 72 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: pt cze 21, 2013 08:26
autor: Borys
Maygo99 pisze:Ciśnienie na listwie wynosi 4 kg/cm2 to prawie tyle co 4 bary

Po wpięciu masy w pin 9 słychać przekaźnik lecz dalej podając masę na piny 2, 3, 4, 24, 25, 26 nic się nie dzieje cisza
więc postanowiłem przedzwonić poszczególne linie masowe i też cisza więc wychodziło by na to że jest gdzieś przerwa

Więc stąd moja prośba który pin odpowiada za który wtrysk? dam nowe przewody i zobaczymy

1 - 24
2 - 3
3 - 26
4 - 4
5 - 25
6 - 2

i najlepiej jak byś się zaopatrzył w schemat twojej instalacji bo jestes na dobrej drodze by upalic ECU

vr6 w mk2 ????

: pt cze 21, 2013 13:23
autor: S.
Sprawdzałeś ten czujnik położenia wału czy do dziś go nie ruszyłeś? Sprawdź najpierw osprzęt zanim wymienisz połowe wiązki.

vr6 w mk2 ????

: pt cze 21, 2013 17:34
autor: Adz@r
Zapytam jeszcze raz, czy brak iskry na jednym cylindrze w AAA na module może być spowodowany tylko z powodu cewki i modułu? Oczywiście wykluczam świecę i przewód WN bo przekładałem z innych i nadal nie ma. Wykręciłem moduł z cewką i rozłączyłem je, żadnych pęknięć czy przepaleń nie widać. Czyli zostaje tylko kupić nowy moduł z cewką ? chyba, że ktoś z mazowieckiego użyczyłby mi na test lub odsprzedał. Oraz wyczytałem, że jeśli przyczyna byłaby w cewce to para cylindrów powinna nie mieć iskry, ale to chyba tylko w zamiennikach? Pozdrawiam.

vr6 w mk2 ????

: pt cze 21, 2013 19:30
autor: dawid018
stawiam konkretnie na cewkę.miałem podobny przypadek.kupiłem auto z uszkodzoną cewką, potem kupiłem cewkę niby sprawną założyłem i zonk auto nadal kulało strzelało itp.po wymianie praktycznie całego osprzętu okazało się ze zakupiona cewka nie miała iskry na jednym cylindrze.tzn iskra była ale za słaba.

vr6 w mk2 ????

: pt cze 21, 2013 19:46
autor: Maygo99
Dzięki Borys poradziłem sobie , a dlaczego miał bym go spalić?
S. nie mam jak go sprawdzić


Odpaliła bladzia dałam wszystkie nowe masy na wtryski lecz ..... falują obroty i nie zawsze chce zapalić, a jak już zapali to potrafi zachwalę zgasnąć. Momentami chodzi jak by nie na wszystkich cylindrach powoli mam już tego dość :rozpacz:
" onclick="window.open(this.href);return false; part1

" onclick="window.open(this.href);return false; part2

vr6 w mk2 ????

: pn cze 24, 2013 09:43
autor: klintonMK2
trochę z innej beczki... ostatnio zmieniałem popychacze w 12v na aparacie, rozbierałem to co trzeba, wiadomo kolektor, pokrywa zaworów, aparat, pokrywa rozrządu, wyjęcie wałków itd. po złożeniu auto przy odpalaniu wchodzi na 1500 obrotów i dopiero po chwili schodzi. jak jest ciepły to wchodzi też na 1500 ale prawie od razu spada na 800-900 (trochę za wysokie trzyma na wolnych). jakiś pomysł? bo już zgłupiałem, szukałem nieszczelności w dolocie, sprawdzałem czujniki, TPS, krokowego (po odpięciu schodził na normalne obroty ale za to ciężko odpalał, trzeba było chwilę pokręcić), odpinałem akumulator, robiłem tą "adaptację" z odpalaniem auta do włączenia wentylatorów.. i nic, ciągle to samo :ass: a jeśli to nawet miałaby być wina krokowego, to dlaczego by się miał nagle zepsuć od wypięcia i wpięcia? przy rozbieraniu zdejmowałem cały kolektor z przepustnicą i krokowym, nawet ich nie odkręcałem ;)

vr6 w mk2 ????

: czw cze 27, 2013 10:22
autor: Adz@r
Witam dzis z dnia na dzien padl mi aku w mk2 vr6. Podlaczylem wiec prostownik, naladowalem i po przekreceniu zaplonu kontrolki przygasly i lekki dym spod maski. Teraz nawet po samym podlaczeniu aku jest zwarcie, ktos wie co to moze byc?

vr6 w mk2 ????

: czw cze 27, 2013 10:52
autor: lord5005
Adz@r, Sprawdzales czy ktorys z przewodow pradowych "nie lezy gdzies na masie" ? Zaczolbym od rozrusznika,alternatora. :D

vr6 w mk2 ????

: czw cze 27, 2013 11:27
autor: Adz@r
Pospieszylem sie z napisaniem, jak troche ochlonolem i poszedlem wszystko sprawdzac to okazalo sie ze po odpieciu + idacego ze skrzynki bezpieznikow do rozrusznika, zwarcie ginie. Teraz trzeba wyciagnac rozrusznik i zobaczyc co go boli :-) dziwne, ze bez zaplonu nawet bylo zwarcie. dzieki za szybka odpowiedz.

vr6 w mk2 ????

: czw cze 27, 2013 13:10
autor: klintonMK2
jeśli ktoś czytał mój wywód i się zainteresował, to problem znaleziony ;) niestety nie mam swojego VAGa więc musiałem szukać metodą prób i błędów i tak szukając po raz setny nieszczelności w dolocie, odpiąłem na próbę czujnik temperatury w dolocie i bingo ;) auto ma niskie obroty i nie wchodzi na 1500 przy odpalaniu. teraz tylko pytanie dlaczego tak? cały czas działało i nagle padło? rozumiem że na odpiętym czujniku ECU ma sygnał o maksymalnie wysokiej temperaturze dolotu? dzisiaj jeszcze zmierzę czy na wtyczce jest 5v, może tam gdzieś jest zwora w kablach (ale nie wiem jakim cudem skoro przy swapie cała wiązka była pruta i owijana na nowo, nie ma mowy o pękniętej izolacji itd)

Re: vr6 w mk2 ????

: czw cze 27, 2013 14:05
autor: Adz@r
Jak nie urok to sraczka. Wykrecilem rozrusznik, podpinam go na "krotko" a on idealnie chodzi. Wiec wlozylem go spowrotem i Szukalem dalej przyczyny. Znalazem przetarty kabel przy stacyjce, zrobilem i zwarcia nie ma. Przekrecam zaplon wszystko ok nic sie nie dymi, kontrolki swieca ale pompka milczy.. bezpieczniki cale, sprawdzilem ze rowniez iskra zginela. W takim wypadku zwarcia w instalacji nie wytrzymal komp? Trace sily powoli.

vr6 w mk2 ????

: czw cze 27, 2013 15:26
autor: klintonMK2
wyjmij przekaźnik 109 i wsadź na włączonym zapłonie, może tylko jego dotknęło.. jak przy wsadzaniu nie cyknie to zdechł. ale przy Twoich objawach spalony komp jest bardzo prawdopodobny

vr6 w mk2 ????

: czw cze 27, 2013 16:45
autor: Adz@r
Na poczatku juz sprawdzilem, ze 18 i 109 cykaja. Jest jeszcze jakas mozliwosc sprawdzenia kompa? Ale juz sie za drugim rozgladam.

vr6 w mk2 ????

: pt cze 28, 2013 13:49
autor: mar_ek
Jak podłączyć spalanie MFA z wiązki vr6 do licznika mkII?
mkII ma spalanie na podciśnienie. przetwornik podciśnienia ma 3 piny +,- i sygnał.
czy mogę pod pin sygnałowy podłączyć kabel fioletowo-biały idący z komputera vr6?
i czy podpinać sygnał vss jeśli tak to gdzie? :helm: