Strona 71 z 173

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz cze 16, 2013 20:57
autor: Borys
Dziku VR6 pisze:Tak a;e gorzej z zamocowaniem w tunelu. lepszy z b3 passka
wybierak z passata b3 to porazka, zadnej regulacji linki powyciagane, precyzja i skok lewarka jak w ikarusie, \


ja mam teraz z tourana, jest miodzio

vr6 w mk2 ????

: ndz cze 16, 2013 22:04
autor: Pączek
Borys, a jak z wstawieniem tego w tunel? jakies wieksze przeróbki ?? bo własnie mam z b3 i jest tragedia

Odp: Re: vr6 w mk2 ????

: pn cze 17, 2013 00:05
autor: Gwiazdor
Pączek pisze:Borys, a jak z wstawieniem tego w tunel? jakies wieksze przeróbki ?? bo własnie mam z b3 i jest tragedia
Nie ma większego problemu. Potrzebny ci wybierak ze skrzyni i kaseta pod ten wybierak. Było kilka razy to opisane. A skok i precyzja 200razy lepsza. Jedynie trzeba podpasowac tą ramkę od mieszka ale bedziesz widział w czym problem.

vr6 w mk2 ????

: pn cze 17, 2013 09:23
autor: lord5005
Przy kasecie z MK4 nie ma zadnej przerobki przy wybieraku.Jedynie trzeba wyciac mocowanie pod stara kaseta od dolu i wywiercic 2 otwory do ktorych przykrecamy nowa kasete.Mamy regulacje na wybieraku i linkach wiec zgranie to bajka :D

U mnie w temacie sa nawet fotki obrazujace co trzeba wyciac i gdzie wywiercic otwory :D

vr6 w mk2 ????

: pn cze 17, 2013 18:33
autor: spawer
dzieki lord za sprecyzzowanie wiec jednak od passata nie zakladam ;d

wiec musze kupic kasete razem z linkami i bedzie banglalo?

vr6 w mk2 ????

: pn cze 17, 2013 19:33
autor: lord5005
spawer, Dokladnie jak mowisz :D

vr6 w mk2 ????

: pn cze 17, 2013 21:08
autor: Maygo99
Pompa działa oraz pojawiła się iskra przyczyną była wtyczka w skrzynce bezpieczników :banghead:

natomiast pojawił się inny problem vr chodzi tylko pod samostartem, jak by wtryski nie podawały jak sprawdzić dlaczego? co może być przyczyną?

vr6 w mk2 ????

: pn cze 17, 2013 21:27
autor: spawer
zdejmik kolektor ssacy i niech ktos kreci silnikiem zobacz czy sie robi mgielka( co do chodzenia wtryskow)

vr6 w mk2 ????

: wt cze 18, 2013 19:01
autor: Maygo99
Problem leży w wtryskach słabo leją jak by wcale, po pomiarach wynikało by że nie dostają masy :S
" onclick="window.open(this.href);return false;

po dołożeniu nowej masy na wszystkie kostki, wtryski zaczęły lać jak opętane lecz ta ilość zalewa świece i całe cylindry
" onclick="window.open(this.href);return false;

wynikało by że masę na wtryski powinien dostarczać komputer lub jakiś przekaźnik
O co w tym wszystkim chodzi??

vr6 w mk2 ????

: wt cze 18, 2013 21:06
autor: Dziku VR6
nie masz przypadkiem za slabego cisnienia?

vr6 w mk2 ????

: wt cze 18, 2013 21:51
autor: Maygo99
No właśnie gdzieś doczytałem że jak paliwo nie powinno wracać do zbiornika podczas kręcenie rozrusznikiem
oznacza to że pompa daj słabe ciśnienie lub zacięty jest regulator ciśnienia na listwie jutro spróbuję podpiąć jakiś manometr i sprawdzę.

Ale wszystkie podpowiedzi są na wagę złota :food:

vr6 w mk2 ????

: wt cze 18, 2013 23:26
autor: Arczix
masy na wtryski sa dostarczane impulsowo z komputera, i czas otwarcia wtrysku to jakies 3-5ms

vr6 w mk2 ????

: wt cze 18, 2013 23:33
autor: S.
Dokładnie, jedynie plus jest wspólny na wtryskach.

vr6 w mk2 ????

: czw cze 20, 2013 18:12
autor: Maygo99
Ciśnienie na listwie wynosi 4 kg/cm2 to prawie tyle co 4 bary

Po wpięciu masy w pin 9 słychać przekaźnik lecz dalej podając masę na piny 2, 3, 4, 24, 25, 26 nic się nie dzieje cisza
więc postanowiłem przedzwonić poszczególne linie masowe i też cisza więc wychodziło by na to że jest gdzieś przerwa

Więc stąd moja prośba który pin odpowiada za który wtrysk? dam nowe przewody i zobaczymy