Strona 69 z 173

vr6 w mk2 ????

: śr cze 12, 2013 22:25
autor: szczepan69
oki dzienki zaczołem czytac właśnie powoli jeszcze trochę zostało pozd.

vr6 w mk2 ????

: śr cze 12, 2013 22:52
autor: dawid018
szczepan69, zacznij od ok 50 str i wszystko będziesz wiedział

vr6 w mk2 ????

: czw cze 13, 2013 06:57
autor: szczepan69
tak chyba zrobię , bo od 1 strony pytania niektóre się powtarzają

vr6 w mk2 ????

: czw cze 13, 2013 17:41
autor: spawer
witam ponawiam pytanie czy skrzynka od b3 vr6 bedzie pasowac do mk2 czy zostawiam skrzynke z golfa

vr6 w mk2 ????

: czw cze 13, 2013 17:58
autor: Dziku VR6
Bedzie pasować... polecają wstawić tą z dawcy jak silnik na niej wczesniej smigał, ale po wsadzeniu odpowiednich przekaźników tez nie ma problemu ze skrzynka z mk2.

vr6 w mk2 ????

: czw cze 13, 2013 18:19
autor: spawer
dzieki dziku

vr6 w mk2 ????

: pt cze 14, 2013 20:00
autor: Maygo99
Mój Vr jest bardzo kapryśny , dziś odbyło się pierwsze oficjalne kręcenie no i niestety pupa. Ożył co prawda na 2 sekundy ale dalej nie ma już ochoty współpracować :rozpacz: jest kilka problemów :
Nie działa pompa paliwa po przekręceniu stacyjki (na krótko działa i podaje paliwo do listwy) co może być przyczyną? komp czy może jest do tego jakiś przekaźnik bezpiecznik?
Nie sprawdziłem czy jest iskra w sumie zignorowałem to bo jak już wspomniałem zagadał na chwilę, czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy iskra jest o prawidłowej mocy?


wszelkie sugestie mile widziane

vr6 w mk2 ????

: pt cze 14, 2013 21:10
autor: S.
Maygo99 pisze:Nie działa pompa paliwa po przekręceniu stacyjki (na krótko działa i podaje paliwo do listwy) co może być przyczyną? komp czy może jest do tego jakiś przekaźnik bezpiecznik?
Odepnij wtyczke z ECU i podaj na pin 6 we wtyczce mase, jak pompa zagada to zmierz oporność czujnika położenia wału. Ofkors wsio na włączonym zapłonie.
Na udupionym czujniku położenia wału nie bedzie iskry ani nie ożyje pompa paliwa.
Ewentualnie sprawdź masy, te przykręcone do kolektora obok alternatora :bajer:
To tak na początek ;)

Re: vr6 w mk2 ????

: sob cze 15, 2013 04:07
autor: david81
Maygo99 pisze:Mój Vr jest bardzo kapryśny , dziś odbyło się pierwsze oficjalne kręcenie no i niestety pupa. Ożył co prawda na 2 sekundy ale dalej nie ma już ochoty współpracować :rozpacz: jest kilka problemów :
Nie działa pompa paliwa po przekręceniu stacyjki (na krótko działa i podaje paliwo do listwy) co może być przyczyną? komp czy może jest do tego jakiś przekaźnik bezpiecznik?
Nie sprawdziłem czy jest iskra w sumie zignorowałem to bo jak już wspomniałem zagadał na chwilę, czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy iskra jest o prawidłowej mocy?


wszelkie sugestie mile widziane
ja też tak miałem ,ale koleś podpowiedział żeby na krótko podłączyć pompę i tak zrobiłem,oczywiście jak najszybciej trzeba kręcić rozruchem ,u mnie zagadał,potem już działała .Nie wiem może kwestia zastania lub za słaby impuls z kompa,przekaźnika,w każdym razie u mnie pomogło.Ja puściłem dodatkowy kabelek na plus do skrzynki,ale instalacja pompy była wpięta cały czas w gniazdo pompy

vr6 w mk2 ????

: sob cze 15, 2013 10:48
autor: S.
Czyli taki troszke drut, kabelek stykać przy odpalaniu ;) Lepiej poszukać przyczyny dlaczego nie działa to tak jak przewidziała fabryka. Czyli impuls masowy z ECU na przekaźnik pompy.

vr6 w mk2 ????

: sob cze 15, 2013 14:20
autor: spawer
kaseta zmiany biegow od golfa IV bez problemow podchodzi do golfa2?

vr6 w mk2 ????

: sob cze 15, 2013 14:28
autor: dawid018
spawer pisze:kaseta zmiany biegow od golfa IV bez problemow podchodzi do golfa2?
kilka stron wcześniej lord opisywał jak zamontować kasetę z mkIV


panowie czy nieszczelność w podciśnieniu będzie miała jakiś wpływ na spalanie??

vr6 w mk2 ????

: sob cze 15, 2013 14:32
autor: S.
dawid018 pisze: panowie czy nieszczelność w podciśnieniu będzie miała jakiś wpływ na spalanie??
Coś tam napewno, lewe powietrze za przepływką...pozatym silnik na jałowych bedzie innaczej pracował ;)

vr6 w mk2 ????

: sob cze 15, 2013 14:49
autor: dawid018
S. pisze:.pozatym silnik na jałowych bedzie innaczej pracował
no to fakt.pracuje znacznie lepiej niż jak uszczelnie podciśnienie,nie zalewa się na zimnym,nie gaśnie na ciepłym itp