Strona 67 z 173

vr6 w mk2 ????

: czw maja 16, 2013 22:59
autor: dawid018
panowie czy rozwiercona przepustnica i kolektor z 2,9 mogą byc przyczyną gasnięcia auta na ciepłym silniku??silnik niby pracuje ok ale jak się nagrzeje to po wrzuceniu na luz lubi zgasnąc.dodam ze przepustnica jak jest zamknięta to pod światło po obwodzie klapy jest mała szczelina,jak patrzyłem na ori przepustnice to niby jest szczelna.czy możliwe jest ze pomiędzy klapą a obudową przepustnicy dostaje sie powietrze i auto świruje??

vr6 w mk2 ????

: pt maja 17, 2013 03:45
autor: david81
bardzo możliwe z tą szczeliną,mi passat tak wariował ,syfu się nazbierało przy klapce przepustnicy i się nie domykała do końca,po wyczyszczeniu wróciło wszytko do normy..

vr6 w mk2 ????

: pt maja 17, 2013 08:49
autor: klintonMK2
ja mam znowu inny problem. założyłem ori przepustnicę z 2.9 i auto wariuje bo TPS pokazuje głupoty. założyłem TPSa z 2.8 i się uspokoił, ale ciągle wywala błąd coś że wartość skrajna regulacji biegu jałowego nieosiągnięta? czy coś w tym stylu. objawia się to tym że czasem sam wchodzi na 900obr na wolnych i po paru minutach jazdy się jednorazowo zdławi przy gwałtownym dodaniu gazu.. nie wiem, przepustnica z 2.9 ma inny mechanizm, ale chyba zakres pracy klapki jest taki sam? dodam że ustawiłem TPS na 8* przy zamkniętej klapce (ten z 2.9 pokazywał 15*)

Re: vr6 w mk2 ????

: pt maja 17, 2013 13:03
autor: david81
klintonMK2 pisze:ja mam znowu inny problem. założyłem ori przepustnicę z 2.9 i auto wariuje bo TPS pokazuje głupoty. założyłem TPSa z 2.8 i się uspokoił, ale ciągle wywala błąd coś że wartość skrajna regulacji biegu jałowego nieosiągnięta? czy coś w tym stylu. objawia się to tym że czasem sam wchodzi na 900obr na wolnych i po paru minutach jazdy się jednorazowo zdławi przy gwałtownym dodaniu gazu.. nie wiem, przepustnica z 2.9 ma inny mechanizm, ale chyba zakres pracy klapki jest taki sam? dodam że ustawiłem TPS na 8* przy zamkniętej klapce (ten z 2.9 pokazywał 15*)
ale czysta jest przepustnica,kiedy ostatnio czyściłeś?ten błąd chyba miałem przy brudnej bo się nie domykała,może się też z tego powodu przywieszać na ściankach

vr6 w mk2 ????

: pt maja 17, 2013 15:33
autor: klintonMK2
wymyta do sterylnej czystości kilka dni temu ;) dzisiaj kolejne próby jakieś kasowanie błędów, rozpinanie akumulatora itd, ciągle to samo..

vr6 w mk2 ????

: pt maja 17, 2013 18:00
autor: dawid018
klintonMK2, może to pomoze:
viewtopic.php?f=71&t=399093" onclick="window.open(this.href);return false;

vr6 w mk2 ????

: pt maja 17, 2013 21:01
autor: klintonMK2
dzięki, słyszałem już coś o jakiejś "adaptacji" opisanej w tym temacie, ale nie chciało mi się w to wierzyć.. ale skoro któraś z kolei osoba o tym pisze to czemu by nie spróbować ;) jutro się pobawię.

Re: vr6 w mk2 ????

: czw maja 30, 2013 14:22
autor: czakuxD
Witam, wkoncu wzielem sie za przekladke silnika

baza: Golf mk2 1.8 PF 1990
dawca: passat b3 2.8 vr6 1992 bez immo i klimy, skrzynia manualna

1. Czy belka przednia zostaje z golfa czy pasuje z passata? Chodzi o belke z przednia poduszką.
2. Zbiorniczek wyrównawczy z passata czy golf?
3. skrzynka bezpiecznikow i przekaźników zostaje od golfa czy swap z passata?
4. Lewarek oraz mechanizm zmiany biegów golf czy passat?
5. W którym miejscu (prosiłbym jezeli mozna o foto poglądowe) i o ile trzeba sklepać podłużnice?
6. pompa hamulcowa zostaje golf czy passat? (passat ma ABS)

Sanki mam od mk3 wiec powinny pasować.

Jak ktoś ma zdjecia z modyfikacji karoserii pod vr6 bardzo byłbym wdzieczny, jak i za kazde wskazówki.

Pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: czw maja 30, 2013 18:47
autor: dawid018
czakuxD pisze:1. Czy belka przednia zostaje z golfa czy pasuje z passata? Chodzi o belke z przednia poduszką.
2. Zbiorniczek wyrównawczy z passata czy golf?
3. skrzynka bezpiecznikow i przekaźników zostaje od golfa czy swap z passata?
4. Lewarek oraz mechanizm zmiany biegów golf czy passat?
5. W którym miejscu (prosiłbym jezeli mozna o foto poglądowe) i o ile trzeba sklepać podłużnice?
6. pompa hamulcowa zostaje golf czy passat? (passat ma ABS)
1-belka idealnie pasuje z passata
2-zbiorniczek nie ma znaczenia z czego będzie
3-skrzynke daj z dawcy bo podobno się różnią
4-mechanizm na linki z passata lub golfa 3
5-mierzac od początku podłożnicy miedzy ok 35cm do ok 47cm,wklepując ok 1-1,5cm
6-jak wkladasz ABS to z passata,jak nie to moze być z golfa najlepiej 22mm wraz z wiekszymi hamulcami.

vr6 w mk2 ????

: śr cze 05, 2013 12:31
autor: Sosen_TDI
Siema.

Przeczytałem cały temat, nawet 2 razy, powypisywałem najważniejsze rzeczy ale chciałbym zapytać znawców, oraz ludzi, którzy już przerzucali AAA do mk2.

Lepiej kupić całego golfa mk3 z vr6 na dawcę czy lepiej passata b3 ? W tej kwestii zadania są podzielone :grin:

Pozdrawiam

vr6 w mk2 ????

: śr cze 05, 2013 12:55
autor: dawid018
w/g mnie passat to lepszy dawca jeśli nie chcesz się grzebać z wiązką silnika bo ona jest oddzielona od wiązki świateł a w mkIII idzie razem wszystko.poza tym wszystko zależy z którego roku passat. jeśli uda ci się kupić w pierwszego roku produkcji to w zasadzie wszystko łącznie z chłodnicą,wiatrakami,zwrotnicami itp pasuje, poza sankami które trzeba mieć z mkIII.co bys nie kupił i tak trzeba coś będzie dokupić.bardziej patrzyl bym na stan silnika niż to w jakim aucie siedzi.

vr6 w mk2 ????

: śr cze 05, 2013 13:03
autor: dawid018
a tak przy okazji to wczoraj chyba znalazłem przyczynę gaśnięcia auta na wolnych obrotach,falowania obrotami i nierównej pracy na zimnym silniku.okazało się ze jak zdjąłem jeden wężyk od podciśnienia który miałem podłączony z trójnika miedzy kolektorem a serwem nagle auto zaczęło pracować normalnie,pojeździłem trochę i okazało się ze nie gaśnie.po puszczeniu na luz odrazu łapie ok 600obr i tak zostaje,teraz wyjście z trójnika jest wolne ale nie zaślepione i łapie sobie powietrze.na wężyku który zdjąłem mam jakiś zaworek zwrotny.możliwe ze to on jest winowajcą moich problemów??

Re: vr6 w mk2 ????

: śr cze 05, 2013 14:00
autor: Sosen_TDI
dawid018 pisze:w/g mnie passat to lepszy dawca jeśli nie chcesz się grzebać z wiązką silnika bo ona jest oddzielona od wiązki świateł a w mkIII idzie razem wszystko.poza tym wszystko zależy z którego roku passat. jeśli uda ci się kupić w pierwszego roku produkcji to w zasadzie wszystko łącznie z chłodnicą,wiatrakami,zwrotnicami itp pasuje, poza sankami które trzeba mieć z mkIII.co bys nie kupił i tak trzeba coś będzie dokupić.bardziej patrzyl bym na stan silnika niż to w jakim aucie siedzi.
Co do silnika to przed swapem jest plan na kapitalny remont...

Dzięki za odp :grin:

vr6 w mk2 ????

: śr cze 05, 2013 14:53
autor: klintonMK2
z B3 pasuje wszystko poza wózkiem i zbiornikiem paliwa (jak masz kombi), sam szczepiłem z b3 i polecam, kupujesz wózek i zbiornik i resztę wszystko masz.