Strona 66 z 173

vr6 w mk2 ????

: śr kwie 03, 2013 17:04
autor: dawid018
jak chcesz zmieniać instalację na nowy typ to najlepiej wypruć całe auto z kabli i przełożyć z innego golfa.praktycznie całą instalację pod deską musisz zmienić.łącznie z instalacją włączników grania szyb i p.mgłowego, chyba ze chce ci się lutować,ale znów jak masz lutować to lepiej przylutować wiązkę silnika na stare kostki.
jabolo pisze:z tego co kojaze to licznik nowego typu jest na jedna kostke tak?
tak.

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 04, 2013 11:10
autor: klintonMK2
zdejmij deskę i zmieniaj całą instalacje :) tak prościej bo większość kabli w golfie jest właśnie pod deską. do tyłu idzie tylko jedna wiązka która przy skrzynce ma 3 albo 4 kostki, więc jak Ci sie nie chce pruć, to można je przelutować (kable pasują kolorami bo to tylko światła, pompa paliwa i jakieś pierdółki)

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 04, 2013 12:38
autor: jabolo
akurat instalacje starego typu mam w jednym palcu i wyprucie jej nie jest jakims problemem. kupie zegary na jedna kostke i manetki z awaryjkami po srodku i przełoze całą instalacje na nowy typ a do tego fałerowa wiazka silnika- chyba bedzie najmniej problemowo?

vr6 w mk2 ????

: czw kwie 04, 2013 16:14
autor: lord5005
jabolo, Dokladnie jak mowisz :D

Re: vr6 w mk2 ????

: czw kwie 04, 2013 19:12
autor: mariogo
jabolo pisze:akurat instalacje starego typu mam w jednym palcu i wyprucie jej nie jest jakims problemem. kupie zegary na jedna kostke i manetki z awaryjkami po srodku i przełoze całą instalacje na nowy typ a do tego fałerowa wiazka silnika- chyba bedzie najmniej problemowo?
stacyjkę też musisz zmienić, po 89 jest inny rozstaw śrubek mocujących manetki, a jak zaczniesz to robić to sam zobaczysz że małe piłowanie cię czeka kolumny. do zrobienia to jest. mam to za sobą mój Golf GTI jest 87..

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 05, 2013 18:57
autor: jabolo
mariogo pisze: małe piłowanie cię czeka kolumny
a co tam nie pasi? dużo piłowania:D?
mariogo pisze:stacyjkę też musisz zmienić, po 89 jest inny rozstaw śrubek mocujących manetki
tak zauważyłem ze ta dolna sruba nie jest idelanie po srodku tylko po lewo:)

vr6 w mk2 ????

: śr kwie 10, 2013 23:16
autor: TheBiSHoP
pkt mocowania obudowy stacyjki jest w troche innym miejscu i trzeba go usunąć.

Można przypiąć sobie kostki od starych manetek i zrobić odejście na awaryjne. Tak samo zegary można zostawić stare i przerobić wiązke.

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 14, 2013 18:52
autor: BazaMKII
Obrazek

witam
własnie robie swapa vr6 z passata b3 do mk2 i mam problem nie wiem od czego i gdzie podłączyć te dwie wtyczki co zaznaczyłęm na zdjęciu, a mianowicie
-biała wtyczka z brązowo-czerwony kablem wydaje mi sie ze to chyba masa,

-no i czarna wtyczka z czerwono-białym przewodem wychodzącym z kostki pod przekaznik którego nie ma tylko jest taki mostek moze byc czy trzeba zamontować przekaznik 153 tak jak gdzies widziałem. bo gdzies znalazlem ze to podobno przekaznik pompy

a i co jeszcze z ta niebieska wytczką gdzie ja podpiać kabel niebiesko-biału znalazłem ze to sygnał prędkości (vss) czyli to kabel dp licznika podpinam czy jak

pomuszcie bo chce zeby wszystko grało tak jak nalezy

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 26, 2013 19:04
autor: Maygo99
Panowie takie mam pytanie do: Do którego czujnika w podstawie filtra oleju podpiąć wskaźnik ciśnienia oleju? Ma to znaczenie?

Obrazek Obrazek

vr6 w mk2 ????

: pt kwie 26, 2013 23:17
autor: klintonMK2
jeśli chodzi Ci o dodatkowy wskaźnik, to musisz mieć do niego osobny czujnik. te 2 z przodu działają na zasadzie "ciśnienie jest albo nie ma" czyli tzw 0-1, albo-albo ;) a ten trzeci czujnik z tyłu to temperatura oleju do MFA

vr6 w mk2 ????

: sob kwie 27, 2013 12:32
autor: dawid018
jeden czujnik jest wysokiego ciśnienia drugi niskiego.ja wywaliłem niskiego(ten z niebieskim przewodem)i wkręciłem VDO.niebieski przewód wykorzystałem do podania sygnału na wskaźnik zeby nie ciągnąć dodatkowego kabla.i w sumie już by wszystko grało gdyby nie to ze chyba uszkodziłem sobie zegar bo po podłączeniu + i - wskazówka nie idzie na "0" tylko leci poza skale.

vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 28, 2013 00:20
autor: klintonMK2
jak podepniesz sygnałowy z zegara do plusa to idzie na koniec skali ;) albo tam namieszałeś albo coś z czujnikiem

vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 28, 2013 01:02
autor: dawid018
pomijajac sygnał jak podepnę + i - to leci poza skale.wydaje mi się ze uszkodzilem wskaźnik omylnie podłączając go odwrotnie.

vr6 w mk2 ????

: ndz kwie 28, 2013 16:33
autor: TheBiSHoP
jak podłączycz go bez sygnału to tak będzie, dopiero po zmasowaniu wejscia wskazówka idzie na zero. Tak pozatym to lepiej jest usuwać czujnik wysokiego ciśnienia.