Strona 64 z 173

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 16:18
autor: 123
Tak jak myslalem, ogolnie to mechanicznie moje mk2 to mk3 1.9 tdi, wszystko co sie dalo i pasowalo przelozone. Do tego pewnie zostanie mi jeszcze wymiana baku, o tym zapomnialem. Ogolnie chyba gra warta swieczki, bo moje 1.9 juz lekko zmeczone no i ile mozna jezdzic dieslem :bigok:

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 17:10
autor: Maygo99
Kolejne dwa szybkie pytanka:
1. Co to jest Obrazek i dlaczego są tylko 6 skoro jest 7 podpór montuje się to tutaj Obrazek

2. co to za półksiężyce i dlaczego są montowane tylko na czwartej podporze Obrazek

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 18:08
autor: dawid018
123, wiazke ze środka też musisz zmienić
szymonecki pisze: Poducha na sztywno, i silnik jest NIŻEJ! niż na belce z B3 VR6.... Nie obija sie o maske
dzięku czemu łatwo stracic miskę i pompę.wyciecie wzmocnienia załatwia sprawę dzięki czemu miske można schowac powyżej sanek.

belke zmienia sie dlatego ze w vr6 jest inna poduszka.i nie koniecznie musi to być belka z vr6 podobnio podejdzie z tdi.

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 18:13
autor: szymonecki
dawid018 pisze:dzięku czemu łatwo stracic miskę i pompę.wyciecie wzmocnienia załatwia sprawę dzięki czemu miske można schowac powyżej sanek.belke zmienia sie dlatego ze w vr6 jest inna poduszka.i nie koniecznie musi to być belka z vr6 podobnio podejdzie z tdi.
Z przodu mam sztywną BSK.... Nie martwie sie o miske, auto nie leży na ziemi ;)

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 18:57
autor: 123
dawid018 pisze:123, wiazke ze środka też musisz zmienić
szymonecki pisze: Poducha na sztywno, i silnik jest NIŻEJ! niż na belce z B3 VR6.... Nie obija sie o maske
dzięku czemu łatwo stracic miskę i pompę.wyciecie wzmocnienia załatwia sprawę dzięki czemu miske można schowac powyżej sanek.

belke zmienia sie dlatego ze w vr6 jest inna poduszka.i nie koniecznie musi to być belka z vr6 podobnio podejdzie z tdi.
Ale wiazka w srodku w mk3 1.9tdi byla inna od tej w vr6? Aktualnie mam u siebie w mk2 silnik z mk3 1.9 tdi o oznaczeniu 1z, zegary z mk3.

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 19:51
autor: szymonecki
123 pisze:Ale wiazka w srodku w mk3 1.9tdi byla inna od tej w vr6? Aktualnie mam u siebie w mk2 silnik z mk3 1.9 tdi o oznaczeniu 1z, zegary z mk3.
Jak w środku? Zmieniasz całą wiązke silnikową, czyli odpinasz ze skrzynki bezp. wtyczki F, G1 i G2 i wypad ze wszystkim co sterowało TDIkiem ;)

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 19:52
autor: szymonecki
Zapomniałbym, jeszcze od wycieraczek wtyczka :kac:

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 21:06
autor: Mastercinek
Maygo99 pisze:2. co to za półksiężyce i dlaczego są montowane tylko na czwartej podporze
Tutaj coś znajdziesz: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=71&t=433259" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 22:42
autor: david81
123 pisze:
dawid018 pisze:123, wiazke ze środka też musisz zmienić
szymonecki pisze: Poducha na sztywno, i silnik jest NIŻEJ! niż na belce z B3 VR6.... Nie obija sie o maske
dzięku czemu łatwo stracic miskę i pompę.wyciecie wzmocnienia załatwia sprawę dzięki czemu miske można schowac powyżej sanek.

belke zmienia sie dlatego ze w vr6 jest inna poduszka.i nie koniecznie musi to być belka z vr6 podobnio podejdzie z tdi.
Ale wiazka w srodku w mk3 1.9tdi byla inna od tej w vr6? Aktualnie mam u siebie w mk2 silnik z mk3 1.9 tdi o oznaczeniu 1z, zegary z mk3.
i jeszcze wiązka do pompy paliwa :grin:

vr6 w mk2 ????

: pn lut 18, 2013 10:53
autor: dawid018
123 pisze:Ale wiazka w srodku w mk3 1.9tdi byla inna od tej w vr6?
nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy.ja pisząc "wiązka w środku" miałem na myśli drugą cześć wiązki silnika która idzie przez grodź do skrzynki bezpieczników.tę częśc też musisz wymienić.reszka wiązek pod deską zostaje.licznik z tdi nie ogarnie więc musi być albo z vr6 albo z 4 cyl z adapterem

vr6 w mk2 ????

: sob mar 30, 2013 09:39
autor: jabolo
Szykuje sie do swapu, mam juz silnik i kilka pierdół zatem pozwole sobie podsumowac po 64 przeczytanych stronach. wiem ze sa rózne rozwiazania ale na obecna chwile:

Silnik z passata B4
Wózek z toledo ABF
Belka przednia z passata B3 VR6(poduszka ori z b3 VR6 ???)
Półosie z golfa II GTI (8V i 16V)? podejda jedne i drugie? obie maja długosc 100mm a chce zostac przy 4x100
Wahacze z golfa II
Pedały z passata B3
Zbiornik paliwa z golfa 3
Kaseta zmiany biegów z golfa 3
Chłodnica duza z mk2 16V ? i jakie wentylatory?


to chyba tyle z moich pytan na obecna chwile chce umocowac silnik dalsze pytania zapewno beda powstawac w trakcie prac.

vr6 w mk2 ????

: sob mar 30, 2013 10:04
autor: lord5005
jabolo,

Co do polosi to mozesz tez zostac przy swoich i przelozyc tylko flansze na 100mm.

Co do chlodnicy to szukaj najlepiej kompletu z 1,6 D ze wzgledy na to ze byly dwa wentylatory(przewaznie).Lub wentylatory z MK3 VR i obciac je o 2.5 centa jezeli dobrze pamietam.

Kasete zminy biegow polecam z Golfa IV,leciutko wchodza biegi :D

Belka przednia z Passata B4 lub B3,poducha z Passata ale podchodzi tez napewno z Golfa III VR6,nie wiem jak z reszta Vagow z Vr.

Jezeli chcesz zostac przy 4x100 to i tak musisz zmienic piasty na bez zintegrowanych jazm(chyba ze GTI miales, z tego co mi wiadomo byly jazma odkrecane) i zalozyc mocniejsze hample chyba ze jestes kaskaderem.Najlatwiej dorwac piasty od MK3 w Dieslu i napewno pasuja.

Cala reszta sie zgadza :D

Mysle ze troche pomoglem :grin:

vr6 w mk2 ????

: sob mar 30, 2013 11:06
autor: Maygo99
Co do chłodnicy ja u siebie mam zamiar założyć taką z Passata B2 1.6d Jeszcze większa niż w MKII
Obrazek

vr6 w mk2 ????

: sob mar 30, 2013 13:15
autor: S.
Maygo99, Też mam taką... Plus 2 wentylatory z B3 AAZ i sprawuje sie bdb..