Strona 63 z 173

vr6 w mk2 ????

: wt sty 29, 2013 02:19
autor: szymonecki
Poducha jest w tym samym miejscu co w belce passata B3.
Ja mam obspawaną przednią belke w mk2 z VR6, tyle że zostawiłem tą belke ze względu na to że z poprzedniego projektu została mi przednia sztywna "poducha" z BSK właśnie do mk2. Nic sie nie gnie, nic sie nie ugina a motor nie wali o maske.

vr6 w mk2 ????

: czw sty 31, 2013 19:16
autor: MateuszCBR
Panowie o co sądzicie o heblach do MK2 z MK3 20 Jahre ? Podejdzie to bez przerabiania ? :hmm: I oczywiście najważniejsze, jak to by się sprawdzało w budzie mk2 z VRkiem :food:

vr6 w mk2 ????

: czw sty 31, 2013 21:56
autor: szymonecki
MateuszCBR, całość z 20jahre Ci nie podejdzie.
Po pierwsze, rozstaw 5x100(no chyba że taki chcesz)
Po drugie, sworzeń jest skręcany od góry, nie od boku jak to jest w mk2

Więc o ile to 20jahre ma średnice tarczy 280mm a chcesz zostać przy rozstawie 4x100 to przydatny będzie Ci tylko zacisk z jarzmem z tego zestawu.
Dokupujesz zwrotnice z mk2/b3/mk3 (pierwsze modele) z odkręcanym jarzmem i przekręcasz zacisk z jarzmem z 20 jahre ;)

Sprawować będzie się dobrze :) Mam zestaw z Passka B3 VR6 na przodzie(zmienione tylko piasty na 4x100) i hamuje jak ta lala :food:

vr6 w mk2 ????

: czw sty 31, 2013 22:23
autor: lord5005
MateuszCBR, Dodam ze jezeli nawet przerzucisz piasty od VR-a to nie pasuje frez na polosiach :D

vr6 w mk2 ????

: czw sty 31, 2013 23:41
autor: MateuszCBR
Dziękuję panowie za szybką odpowiedź :pub:

vr6 w mk2 ????

: pt lut 01, 2013 07:59
autor: dawid018
lord5005 pisze:Dodam ze jezeli nawet przerzucisz piasty od VR-a to nie pasuje frez na polosiach
jeśli już to na przegubach :hmm:

vr6 w mk2 ????

: pt lut 15, 2013 19:13
autor: Maygo99
Panowie pytanko małe :-) Czy wieniec zębaty koła zamachowego powinien zachodzić bez trudu? wręcz wypadać?

vr6 w mk2 ????

: pt lut 15, 2013 20:25
autor: dawid018
Maygo99 pisze:Czy wieniec zębaty koła zamachowego powinien zachodzić bez trudu? wręcz wypadać?
nie bardzo.u mnie ciasno siedział

vr6 w mk2 ????

: pt lut 15, 2013 22:06
autor: szymonecki
U mojego znajomego sam odpadł po odkręceniu sprzęgła :D U mnie znów siedział sztywno ;p

vr6 w mk2 ????

: pt lut 15, 2013 22:16
autor: Maygo99
no dobra ale czym to grozi? i tak jest przykręcane śrubami od sprzęgła

vr6 w mk2 ????

: sob lut 16, 2013 01:40
autor: klintonMK2
u mnie się zsunął do połowy przy zdejmowaniu sprzęgła ;) ale co z tego, skoro
Maygo99 pisze:i tak jest przykręcane śrubami od sprzęgła
;)

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 03:59
autor: 123
Tak czytajac ten temat wyciagnalem pewne wnioski -> mam teraz mk2 z wrzuconym 1.9 tdi 1z, wpadl w komplecie ze skrzynia z tego samego dawcy. Hamulce g60, tyl tarcze. Wiec zeby zaadaptowac vr6 pozostaje mi wrzucic sam silnik + chlodnice + komp + zegary + belka przednia od passata ? Obecnie zegary mam od mk3, immo od mk3, wiec z wnetrza pozostanie mi wymienic tylko zegary na 6 garowe ? Glownie chodzi mi o elektryke, czy wystarczy wymienic kompa i wiazke w komorze, bez ruszania tego co jest w srodku.

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 10:13
autor: lord5005
123, W srodku tak jak juz napisales wymieniasz zegary lub robisz myk i calosc bangla na zegarach od 4cyl benzynowych.Wrzucasz wiazke silnikowa z kompem pod mache i po elektryce.Jezeli masz teraz diesla to domyslam sie ze masz chlodnice z mk2 1,6D takze to tez odpada(da rade spokojnie).

Podmieniasz belke chociaz sa tacy co latali na belkach z 1,8 :D

vr6 w mk2 ????

: ndz lut 17, 2013 10:49
autor: szymonecki
lord5005 pisze:Podmieniasz belke chociaz sa tacy co latali na belkach z 1,8
Ja latam na obspawanej belce z 1.8.... Poducha na sztywno, i silnik jest NIŻEJ! niż na belce z B3 VR6.... ;) Nie obija sie o maske