Strona 7 z 31

: wt sie 28, 2007 07:03
autor: Chmielu
lawrai pisze:zapewne nie ma odpowiedniej śmocy którą posiadają inne naddźwiękowe vr6 z gwiezdnymi wykresami
Chyba nie rozumiem :crazy:

: wt sie 28, 2007 13:53
autor: Borys
Chmielu pisze:
lawrai pisze:zapewne nie ma odpowiedniej śmocy którą posiadają inne naddźwiękowe vr6 z gwiezdnymi wykresami
Chyba nie rozumiem :crazy:
no co tu nie rozumiec od polerek mocy nie przybedzie

: wt sie 28, 2007 16:27
autor: lawrai
ale napewno jej nie ubędzie a zapewne po kapitalce silnika jej nie uciekło ...

: wt sie 28, 2007 16:31
autor: Chmielu
Borys pisze:no co tu nie rozumiec od polerek mocy nie przybedzie
Ale ja nie mam żadnych polerek :|

No nie ważne z resztą ;)

: wt sie 28, 2007 16:33
autor: lawrai
ja polerowałem kanały ssące ... i o to Borysowi chodziło że było to całkowicie bezsensu .

: wt sie 28, 2007 16:36
autor: Chmielu
Acha....
No gdzieś na forum czytałem właśnie, że Borys mówił o polerce kanałów ssących, że jest to nic nie dający zabieg....
Trochę mnie to zdziwiło ale cóż - ja tam się nie znam tylko podczytuję co kto powie ciekawego :D :D

: wt sie 28, 2007 16:40
autor: lawrai
no nic nie dało , musiałem to poprawić bo na spolerowanych w lustro dolnych kanałach kolektora ssącego robiły się kałuże ... Poprawiłem to 120-tką i chyba jest ok . Ale myśle że juz teraz trzyma serie bo jeździ tak jak jeszcze nigdy nie jeździł za moich czasów . Pozatym gdyby miał te 150 koni to i tak aby go takie quattro objechało a może i się myle ...

A jeszcze co do kanałow to teraz myślę ze nic to nie dało ale napewno nie zaszkodziło bo wnętrze jest o wiele gładsze niż było ...

: śr sie 29, 2007 13:19
autor: Borys
Chmielu pisze:Acha....
No gdzieś na forum czytałem właśnie, że Borys mówił o polerce kanałów ssących, że jest to nic nie dający zabieg....
Trochę mnie to zdziwiło ale cóż - ja tam się nie znam tylko podczytuję co kto powie ciekawego :D :D
to nie było odnosnie kolektorów gołowic, tylko uszczypliwaaluzja odnosnie alternatorów dekli itd

a co polerki kanałów to nie wiem czy cos daje czy nie, nigdy samej polerki nie robilem zawsze była pełna obróbka wszystkiego, oczywiscie efekt jest

: śr sie 29, 2007 14:41
autor: lawrai
dlaczego uszczypliwa ?

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 23:24 ]
Mapet

i jak u Ciebie wyszło z tą pompą paliwa ? , wystarczyło ją wyczyścić czy jak to wygląda ? . I jakbyś mógł to wklej mi z allegro manometr jakim mierzyli Ci ciśnienie na przewodach gdybyś mógł . Pozdrawiam

: czw sie 30, 2007 12:46
autor: MAPET
Mapet

i jak u Ciebie wyszło z tą pompą paliwa ? , wystarczyło ją wyczyścić czy jak to wygląda ? . I jakbyś mógł to wklej mi z allegro manometr jakim mierzyli Ci ciśnienie na przewodach gdybyś mógł . Pozdrawiam
wlasnie wrocilem ze slowacji.. ogolnie pompe wlozylem i chodzi auto ale widze ze po odpaleniu nei chodzi rowno... otworzylem maske i widze ze lekko paliwo ucieka mi spod opaski gdzie doprowadza rurak do listwy paliwo zaraz ide zapodac tam jakas inna opaske
przy przegazowce auto zaczynalo nierowno pracowac i dymic... czy moglo byc to spowodowane tym uciekajacym leciutko paliwem czy czym ew?

meirzyli mi poprosti wpinajac kawalek rórki jakby taki trójnik gdzie na nim byl manometr i tyle .. takei samorobki... obie potwierdzily to samo cisnienie

: czw sie 30, 2007 13:25
autor: Chmielu
MAPET pisze:przy przegazowce auto zaczynalo nierowno pracowac i dymic... czy moglo byc to spowodowane tym uciekajacym leciutko paliwem czy czym ew?
Tak mogło to być tym spowodowane :)

: czw sie 30, 2007 13:28
autor: MAPET
ok ide to zaraz obadac tylko odbiore te 250 maili wow

: czw sie 30, 2007 13:39
autor: lawrai
mi kiedyś uciekało też z wejść na listwe ale auto nie dymiło . Wiem że diesle dymią jak mają źle wyregulowaną pompę paliwa .

Jaką pompę kupiłeś do Siebie , bo jest tego shitu tyle że nie wiem w razie czego jaką do siebie wziać . Dzięki za odp. Pozdr

: czw sie 30, 2007 15:25
autor: MAPET
niby dokrecilem inna opaska i juz nie dymi i ok niby .. musze zobaczyc na zimnym silniku co i jak....

wyplolo mi z wydechu cos takeicho brazowego pokaze pozniej fotke przy ostrej przegazówce... taka maź
poza tym jak mu dam w pedal i bieg zmeiniam mm chyba wystrzal z wydechu nie widze czy to ogien czy co ;) dodam ze mam wolny wydech prawie i 1 tlumik wszystko z kwasówki o dosc sporej srednicy..

pompe kupilem na szybko uzywana z Vento VR6 z 96 roku


i jeszcze czy tylko w ASO i czy w ogle w ASO kupie oryginalne opaski na przewody paliwowe przy listwie bo te skrecane to kupa!