Strona 55 z 173
vr6 w mk2 ????
: sob lis 03, 2012 22:10
autor: dawid018
mar_ek pisze:może być z 1,6 td? czy musi być z gti 16v?
w/g mnie bez różnicy.ja jeżdżę na pół osiach z 1,6 i dają rade.
vr6 w mk2 ????
: ndz lis 04, 2012 02:43
autor: klintonMK2
ja mam w takim zestawie półosie z mk2 1.6 benzyna
ponawiam pytanie, wie ktoś jak naprawić akcję z chodzącą ciągle pompą paliwa? przekaźnik mam sprawny. wkurzające to jest jednak...
Re: vr6 w mk2 ????
: ndz lis 04, 2012 12:53
autor: david81
klintonMK2 pisze:ja mam w takim zestawie półosie z mk2 1.6 benzyna
ponawiam pytanie, wie ktoś jak naprawić akcję z chodzącą ciągle pompą paliwa? przekaźnik mam sprawny. wkurzające to jest jednak...
a jaki masz nr tego przekaźnika?
vr6 w mk2 ????
: ndz lis 04, 2012 13:37
autor: lord5005
Panowie posiada ktos z Was schemat elektryczny do Vr6 na module?
Nigdzie nie moge nic sensownego znalezc
vr6 w mk2 ????
: ndz lis 04, 2012 14:21
autor: mar_ek
screeny z autodaty mogę poczuci jak chcesz:)
vr6 w mk2 ????
: ndz lis 04, 2012 18:15
autor: lord5005
mar_ek, Poprosze,moze sie przyda
vr6 w mk2 ????
: pn lis 05, 2012 16:28
autor: Leszek Madison
Podrzucam schematy z ELSy dla AAA i ABV na module:
Zaznaczam, że schematy są z połowy roku 95, więc mogą zaistnieć małe różnice w stosunku do starszych wiązek.
01 Silnik
02 Klima manual
03 Climatronic
vr6 w mk2 ????
: pt lis 09, 2012 18:58
autor: Adz@r
Mam pytanko dotyczące maglownicy z paska b3 vr6 w mk2. Sporo czytałem i każdy pisze inaczej, mianowicie głównie chodzi mi o przekładkę drążków z magla mk2 bez wspomagania do magla b3 vr6. Zdania są podzielone, jedni piszą że pasuje inni że są inne mocowania. Więc jeśli ktoś miał z tym styczność to z góry dzięki za odpowiedź. Ewentualnie zostaje wymontowanie drążków i nagwintowanie na tokarce po około 25mm na stronę i skrócenie ich. Bo chyba wahaczy z mk3 wkładać bym nie chciał.
vr6 w mk2 ????
: pt lis 09, 2012 22:06
autor: dawid018
jeśli nie będziesz zakładał wahaczy z mkIII/passata to po co ci drążki z vr6??poza tym magiel nie pasuje.tzn sam magiel pasuje ale ma inne frezy na wyjściu na krzyżak.
vr6 w mk2 ????
: ndz lis 11, 2012 00:24
autor: Adz@r
dawid018 pisze:jeśli nie będziesz zakładał wahaczy z mkIII/passata to po co ci drążki z vr6??
Ponieważ "podobno" drążki z mk2 nie pasują. A krzyżak bez problemu pasuje z każdego mk3 które miało wspomaganie.
vr6 w mk2 ????
: ndz lis 11, 2012 01:50
autor: dawid018
Adz@r pisze:Ponieważ "podobno" drążki z mk2 nie pasują
napewno pasują z wersji ze wspomaganiem a dalej nie wiem.
Adz@r pisze:A krzyżak bez problemu pasuje z każdego mk3 które miało wspomaganie.
pasuje na oba frezy??
vr6 w mk2 ????
: ndz lis 11, 2012 03:05
autor: Adz@r
dawid018 pisze:pasuje na oba frezy??
Tak, sam przerabiam właśnie ten temat i z mk3 1.8 90KM pasuje idealnie na magiel b3 vr6 i na kolumnę mk2. Skoro pasują od wersji ze wspomaganiem, to kupię nowe drążki i problem rozwiązany
// Dziś zakupiłem drążki od Golfa mkII ze wspomaganiem i pasują idealnie do magla b3 vr6 i są oczywiście krótsze
szkoda, że dziś też trafiła się opcja skrócenia i nagwintowania dalej starych drążków od paska, ale nowe to nowe.
vr6 w mk2 ????
: czw lis 15, 2012 09:31
autor: forestmk2
witam wszystkich może to juz stary temat ale brak mi sil szukac. juz poprostu nie wiem co robic. chodzi mi o golfa mkII GT specjal wsadzilem silnik vr6 z vento podłączyłem wiązke tą z komputerem do skrzynki przekażników podałem napięcie i pompa paliwa sie nie odzywa ,a poziom paliwa pokazuje podczas kręcenia silnikiem brak iskry. Drugiej części instalacji tam gdzie swiatla i sterowanie wentylatorem narazie nie przekladalem proszę o jakies wskazówki
vr6 w mk2 ????
: czw lis 15, 2012 10:14
autor: Dziku VR6
przekazniki poprzekładałeś ?