Strona 53 z 173

vr6 w mk2 ????

: czw paź 25, 2012 20:59
autor: lord5005
Adz@r, W zlym miejscu chcesz wysprzeglik zamontowac.Z tylu mniej wiecej w polowie pedału jest "wciecie" w ktore wkladasz koncowke plastikowa i wszystko pasi :D :D

vr6 w mk2 ????

: czw paź 25, 2012 22:40
autor: Adz@r
ja ... rzeczywiście :rotfl: dzięki lord5005

vr6 w mk2 ????

: pt paź 26, 2012 09:28
autor: dawid018
te pedały są z passata b3 a wysprzęglik mocowany jest do pedały sprzęgła tam gdzie wystaje taki bolec chyba 8mm

vr6 w mk2 ????

: pt paź 26, 2012 17:37
autor: wrobelek
dawid018, tak jest masz racje sam mam takie :)w golfinie :bigok:

vr6 w mk2 ????

: wt paź 30, 2012 21:33
autor: SwIaDeK
Witam.Chcę wstawić do swojego Golfa II 2.8 VR6,ale z Golfa IV.Co o tym myślicie??Czy pozostać przy "starszej" VR6??Pozdrawiam.

vr6 w mk2 ????

: wt paź 30, 2012 22:23
autor: Dziku VR6
W starszej wersji silnika czyli zwykłym 12v jest mniej problemów z elektryką. jakbyś 2.9 wstawiał to moim zdaniem lepiej 2.9 niz dla 14koni się męczyć by wstawić v24

vr6 w mk2 ????

: wt paź 30, 2012 23:47
autor: Passat944
Dziku VR6 pisze:jakbyś 2.9 wstawiał to moim zdaniem lepiej 2.9 niz dla 14koni się męczyć by wstawić v24
Widać nie jeździłeś nigdy 24V. Różnica między starym 12V jest ogromna jeśli chodzi o elastyczność, dół, moc. Jeśli ja miałbym dymelat 12v vs 24v to tylko i wyłącznie ten drugi do mk2. Szczególnie silniki BDE oraz AYL (sharan).

vr6 w mk2 ????

: śr paź 31, 2012 08:28
autor: Dziku VR6
Tak nie jeździłem ... ale stawałem na kresce z takim mk4 i jakoś nie zadziwił mnie :) wiadomo nowszy silnik łądniej pracuje i ciszej... elastyczność? to oczywiste że lepsza ale stary 12v na krótkiej skrzyni w mk2 nie ma takiej złej :) wiem gdzie taki silnik jest kompletny z uciętą wiązką i bez kompa za 2800 :) sam się zastanawiałem ale gra nie warta świeczki jak dla mnie... gdyby to było rok temu przed swapem to bym już ten silnik kupił.

vr6 w mk2 ????

: śr paź 31, 2012 08:49
autor: dawid018
Dziku VR6 pisze:ale stawałem na kresce z takim mk4 i jakoś nie zadziwił mnie
tylko ile waży twój golf a ile takie mkIV

jeśli miał bym możliwość to kładł bym 24V.
Dziku VR6 pisze: elastyczność? to oczywiste że lepsza ale stary 12v na krótkiej skrzyni w mk2 nie ma takiej złej
i spalanie wychodzi na poziomie 15L albo i więcej

poza tym kupić w miarę zdrowe 24V jest o wiele łatwiej niż 12V,a ewentualny koszt remontu 12v = koszt podłączenia motoru u jakiegoś ogarniętego elektromechanika

vr6 w mk2 ????

: śr paź 31, 2012 09:32
autor: Dziku VR6
Mojego jeszcze nie wazyłem a takie mk4 prawie 1500kg.. spalanie 15l? średnie 12l i to bez emerytowania :)
Jak już się pchać w nowsze to r32 już lepiej..

vr6 w mk2 ????

: śr paź 31, 2012 11:22
autor: Passat944
Dziku VR6 pisze:Jak już się pchać w nowsze to r32 już lepiej..
Od razu R36 :hmm:

Z mechanicznego punktu widzenia swapy 12 i 24V są praktycznie identyczne. 24V osiada na te same łapy, tą samą skrzynię itp. Trochę więcej zabawy jest z elektryką to fakt ale to żaden problem. Można wysłać kompa do wyczyszczenia i wiązkę do przerobienia np tutaj : http://www.genowefagarage.pl" onclick="window.open(this.href);return false; .

vr6 w mk2 ????

: śr paź 31, 2012 14:51
autor: LeadPCT-V.A.G
Dziku VR6, dobrze napisał jak już się pchać w nowsze to r32 bądź r36 , koszta trochę większe ale silnik dużo lepszy ;)

vr6 w mk2 ????

: śr paź 31, 2012 21:23
autor: dawid018
LeadPCT-V.A.G pisze:Dziku VR6, dobrze napisał jak już się pchać w nowsze to r32 bądź r36 , koszta trochę większe ale silnik dużo lepszy
troche większe?? znajdź mi silnik 3,2 albo 3,6 za 5-6tys najlepiej jeszcze w aucie.

vr6 w mk2 ????

: śr paź 31, 2012 23:57
autor: Dziku VR6
znam goscia co zwozi silniki z Anglii po 40szt .. i takie erki gdzies by w tych cenach chodziły :)