Strona 49 z 173

vr6 w mk2 ????

: wt lip 31, 2012 19:51
autor: bukos
Cześć mam pytanie do kolegi OLI88 wiesz może z kąt jest zasilana dodatkowa pompa wody bo po wymianie sterownika i wiązki brakuje mi tego . Teraz mam sterownik VW021 906 258c stary sterownik metalowy miał to przy wiązce silnikowej a tu brak tego masz może jakiś schemat.

vr6 w mk2 ????

: pn sie 06, 2012 12:19
autor: Leszek Madison
Pompka cyrkulacyjna jest zasilana z 1 pina serownika wentylatorów. Sterownik jest w wiązce świateł, a pompka w wiązce silnika. Obie wiązki łączą się złączem 2-pinowym w kabinie, za skrzynką bezpieczników. Drugi pin to sygnał z czujnika temperatury też do sterownika wentylatorów.

vr6 w mk2 ????

: pn sie 06, 2012 23:33
autor: dawid018
panowie kombinuje cały czas z tym dodatkowym włacznikiem wentylatora i w wiązce wentylatora znalazłem przewód który po dotknięciu do masy odpala wiatraki.wiązka ori z mkII z klimatyzacją.czy ktoś może mi powiedzieć gdzie tego kabla szukać w skrzynce bezpieczników lub okolicach?? aktualnie kabelek wisi sobie luźno w komorze.


i kolejny problem.wkręciłem czujnik ciśnienia oleju vdo w miejsce czujnika niskiego ciśnienia.czujnik do 5 bar.podłączyłem do niego zegar z vdo ale do 10 bar.po odpaleniu zegar wskazywał ok 7 bar a po przegazowaniu dochodziło do 10 bar.czy do czujnika 5 barowego musi być zegar ze skalą 5 bar??czy pompa oleju ma dość??

vr6 w mk2 ????

: wt sie 07, 2012 23:08
autor: Leszek Madison
Plus na wentylator idzie z pinu A1/05 skrzynki bezpieczników. Kabel jest czerwony i gruby 2,5 mm2, idzie do termowyłącznika w chłodnicy.
Jeśli nie masz sterownika wentylatorów, a wiatrak 3-biegowy, zapewne pomodzona została wiązka świateł żeby usunąć duży wtyk ze sterownika. Poszukaj kabla od wentylatora odpowiedzialnego za 3 bieg, doprowadź zasilanie kablem o przekroju min. 2,5 mm2, zapodaj przełącznik i bezpiecznik i gra muzyka.

vr6 w mk2 ????

: pt sie 10, 2012 18:40
autor: Joint69
Powitać ;)
Skończyła mi się właśnie 16v w moim mk2;/ panewka niestety...
Zakupiłem swapa AAA, jednak bez sprzęgła;/
Sprzęgło mam praktycznie nówke, sprzęgło jest z 9A, 228mm/28 ząbków..
Uciągnie takie sprzęgło przeniesienie napędu przez VRa? Czy lepiej kupić dedykowane? Sprzęgło od 9A i tak leży na półce, i to na dodatek LUKa
Przednia belka pod silnikiem w Passku B4 jest taka sama jak w B3?

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 12, 2012 16:59
autor: dawid018
sprzęgła z 9a nie założysz do vr6

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 12, 2012 17:35
autor: Joint69
Nawet nie sprawdzałem, ale średnica i ilość ząbków ta sama;]

vr6 w mk2 ????

: ndz sie 12, 2012 20:17
autor: Joint69
Więc jak się okazało, w pudełeczku LUKa jest tarcza LUK wraz z dociskiem Sachsa ;) A komplet był kupowany nowy.....
Założyłem z ciekawości dziś, wszystko pasuje :grin:
Numer docisku Sachsa 3082 195 232, numer tarczy LUKa : 1878 043 141
Tarcza 228mm / 28 ząbków

Na silniku do zamachu siadło bez problemu, tarcza wchodziła na wałek skrzyni, nie skręcałem jednak silnika ze skrzynią, ale raczej powinno to żyć :helm:

VR seria, jako że takie samo sprzęgło siedzi w passku G60 i ludzie z powodzeniem stosują go w TDI z momentem >300nm to w VRze tym bardziej powinno dać rade, biorąc również pod uwage że biorca jest lżejszy od passka B3 :helm:

Reszta wyjdzie w praniu ;)

vr6 w mk2 ????

: czw sie 16, 2012 22:05
autor: Mastercinek
Koledzy jak u Was wyglądał temat zasilania paliwem po swapie VR6. Chodzi mi dokładnie o bak paliwa i pompę.
Do swojej Jetty Syncro planowałem bak z golfa przełożyć jednak nie podejdzie. Pompy nie da się przełożyć bo w jettcie była na zewnątrz. Czy w którymś golfie 2 montowane były pompy w bakach, które podadzą odpowiednią dawkę paliwa VR6-tce?

vr6 w mk2 ????

: czw sie 16, 2012 22:19
autor: Joint69
Kup pompe z mk2 z mechanicznym wtryskiem, da rade :bigok:

vr6 w mk2 ????

: czw sie 16, 2012 22:27
autor: david81
można spróbować dać do pospawania,niech wspawają do twojego baku szerokie wejście z mk3 ?bo jeśli nie tak to pozostanie chyba jakiś nowy zbiornik zrobić np.w bagażniku ...

vr6 w mk2 ????

: czw sie 16, 2012 22:41
autor: dawid018
mastercinek pisze:jettcie była na zewnątrz.
daj pompe z silnika na pełnym wtrysku i bedzie ok ewentualne na mechnicznym.albo jakąs przelotową

vr6 w mk2 ????

: pt sie 17, 2012 08:50
autor: Mastercinek
Dzięki za odpowiedzi. W jettcie był silnik 1.8 GX na mechanicznym wtrysku ale sprzedałem go razem z pompą.

Podrążyłem już trochę temat i znalazłem taki wpis - cytat z forum Corrado:
Adanio pisze:"temat głównie dotyczy ludzi zmieniających z silnika na mechanicznym wtrysku na VR-a
musicie zmienić pompę paliwa a najlepiej wywalić tą z baku oraz wywalić tą pod podwoziem i w bak wsadzić pompę od vr6. problem polega na tym że pompa w np. 9A ma zaworek zwrotny który puszcza paliwo w jedną stronę a więc z baku do silnika. po zgaszeniu silnika zaworek blokuje upust ciśnienia paliwa z węża doprowadzającego. w mechanicznych wtryskach ciśnienie paliwa na rozruch jest ok 2x większe niż w przypadku vr6 a więc wtryski są zalewane co może powodować różne komplikacje np. utrudnione odpalanie, zbyt duże spalanie paliwa, zbyt bogata mieszanka paliwowa a więc kolejne problemy."
U mnie jest właśnie przejście z mechanicznego na VRa. Który MK2 miał pompę w baku?
Nadal drążę temat w sieci...

vr6 w mk2 ????

: pt sie 17, 2012 09:19
autor: dawid018
mastercinek pisze: Który MK2 miał pompę w baku?
każdy na wtrysku miał pompe w baku ale jest to pompa podajaca a nie cisnieniowa.cisnieniowych pomp do zbiornika raczej nie było.chyba ze g60 miała taka pompe ale tego nie wiem.

u mnie vr lata z powodzeniem na pompie z 2,0 8v,na pompie z 1,8 PF/PB tez jezdził bez problemów.kreci sie do odcinki na 4 biegu wiec chyba jest ok.
ewentualnie jak pisałem wcześniej zostaje pompa przelotowa 4 barowa.na takiej też latałem i było ok.