Strona 5 z 14

: czw kwie 12, 2007 14:12
autor: stempel72
Nie moge wkleić skanu, ale mam 167,4 KM i 226 Nm.

Dlaczego jak dodaje załącznik to wywala że nie może wyświetlić strony ?

: czw kwie 12, 2007 18:15
autor: souler
wrzuc skana na imageshack i daj tu linka

: pt kwie 13, 2007 13:38
autor: cowboy
raz wystarczy, a raz nie
sorki za OT...

ten ARL to jakie ma paramtery ? moze jakiś wykresik :)

: pt kwie 13, 2007 13:39
autor: Borys
cowboy pisze:
raz wystarczy, a raz nie
sorki za OT...

ten ARL to jakie ma paramtery ? moze jakiś wykresik :)
jakies tam 180KM i 390Nm

: pt kwie 13, 2007 13:46
autor: cowboy
Borys pisze:jakies tam 180KM i 390Nm
no to lajtowo jak na ARL-a...czyli u Mastersa pewnie

w mkIV te parametry szału nie robią.... w mk3 (setup przed swapem u aw69 jak hamował sie na PB to miał podobnie) 170/370 to chyba robi lepszy przeciąg :)

stwali kiedyś na kresce :)

: pt kwie 13, 2007 14:59
autor: Borys
cowboy pisze:
Borys pisze:jakies tam 180KM i 390Nm
no to lajtowo jak na ARL-a...czyli u Mastersa pewnie

w mkIV te parametry szału nie robią.... w mk3 (setup przed swapem u aw69 jak hamował sie na PB to miał podobnie) 170/370 to chyba robi lepszy przeciąg :)

stwali kiedyś na kresce :)
wymiatacza nie bedzie z tego ARL, ale do przyjemnej jazdy wystarczy,

kiedys stawawli na kresce roznie to było "dymali" sie nawzajem, historii nie znam tych wyscigów

: pt kwie 13, 2007 15:56
autor: Biaggi
a ma ktos moze fabryczny wykres mocy i momentu z VR6? chodzi mi o to jak to powinno wygladac wzorowo, bo wybieram sie na hamownie i chcialbym porownac

: sob kwie 14, 2007 01:50
autor: VR
Borys pisze:
cowboy pisze:
Borys pisze:jakies tam 180KM i 390Nm
no to lajtowo jak na ARL-a...czyli u Mastersa pewnie

w mkIV te parametry szału nie robią.... w mk3 (setup przed swapem u aw69 jak hamował sie na PB to miał podobnie) 170/370 to chyba robi lepszy przeciąg :)

stwali kiedyś na kresce :)
wymiatacza nie bedzie z tego ARL, ale do przyjemnej jazdy wystarczy,

kiedys stawawli na kresce roznie to było "dymali" sie nawzajem, historii nie znam tych wyscigów
Adas wybebeszonym autkiem robil mnie jak chcial kiedy mial jeszcze 160KM z fotelami i tapicerka latalismy wmiare rowno, a teraz :blush: strach sie bac, co ja moge emeryckim autkiem :chytry: jedyny diesel z jakim mam jaiekolwiek szanse to zielone mk IV ale i to pewnie nie dlugo :chytry:

: sob kwie 14, 2007 01:53
autor: Borys
VR pisze:
Borys pisze:
cowboy pisze: no to lajtowo jak na ARL-a...czyli u Mastersa pewnie

w mkIV te parametry szału nie robią.... w mk3 (setup przed swapem u aw69 jak hamował sie na PB to miał podobnie) 170/370 to chyba robi lepszy przeciąg :)

stwali kiedyś na kresce :)
wymiatacza nie bedzie z tego ARL, ale do przyjemnej jazdy wystarczy,

kiedys stawawli na kresce roznie to było "dymali" sie nawzajem, historii nie znam tych wyscigów
Adas wybebeszonym autkiem robil mnie jak chcial kiedy mial jeszcze 160KM z fotelami i tapicerka latalismy wmiare rowno, a teraz :blush: strach sie bac, co ja moge emeryckim autkiem :chytry:
umyjemy fure i pojedziemy na Lachony do Lachonarium

: sob kwie 14, 2007 01:55
autor: VR
Borys pisze:
VR pisze:
Borys pisze: wymiatacza nie bedzie z tego ARL, ale do przyjemnej jazdy wystarczy,

kiedys stawawli na kresce roznie to było "dymali" sie nawzajem, historii nie znam tych wyscigów
Adas wybebeszonym autkiem robil mnie jak chcial kiedy mial jeszcze 160KM z fotelami i tapicerka latalismy wmiare rowno, a teraz :blush: strach sie bac, co ja moge emeryckim autkiem :chytry:
umyjemy fure i pojedziemy na Lachony do Lachonarium
na dziewoje panie Borys :majkel:

: sob kwie 21, 2007 22:35
autor: Borys
była okazja to zhamowałem swoje VR6

188,9KM i 244,9Nm

:grin:

: sob kwie 21, 2007 22:36
autor: djtom
188,9KM i 244,9Nm
czyżbyś mit złamał? :-& masz kreskę? :chytry:

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 22:36 ]
oczywiście gratuluję :bigok:

: sob kwie 21, 2007 23:00
autor: Borys
djtom pisze:
188,9KM i 244,9Nm
czyżbyś mit złamał? :-& masz kreskę? :chytry:

[ Dodano: Sob Kwi 21, 2007 22:36 ]
oczywiście gratuluję :bigok:
mam wykresa oczywiscie
Obrazek
Obrazek

: sob kwie 21, 2007 23:02
autor: GTO
BORYS dobra robota !!!

obadaj jeszcze tą elektronike czy daje na + cokolwiek