vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » ndz kwie 08, 2012 11:29

Toshiba, no niestety, nie zawsze wszystko działa jak w bajce :D

wrobelek, plus do pompki idzie wiązką na silniku, wchodzi do okrągłej wtyczki do pinu bodajże -1- idzie wiązką silnika do kabiny, tam łączy się z wiązką świateł i idzie do sterownika wentylatorów (do pinu -1-). Może masz popsuty sterownik i skubaniec non stop podaje napięcie na pompkę.

LeadPCT-V.A.G, INA to dobra firma, więc warto



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn kwie 09, 2012 00:30

a wałki ściągnę bez najmniejszego problemu ?? bo już zdążyłem wyczytać że niby są potrzebne specjalne urządzenia do ściągania wałków.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dziku VR6 » pn kwie 09, 2012 08:23

lepiej nie czytaj tyle tylko bierz się za szukanie zużytego popychacza :P :bajer:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn kwie 09, 2012 09:12

no wezmę się ale czy dam radę ściągnąć wałki bez problemu ?



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: Dziku VR6 » pn kwie 09, 2012 09:25

Jak wykręcisz napinacz i łyżwę i ściągniesz górny podwójny łańcuch to spokojnie dasz radę wyciągnąć te wałki.
Czasami popychacze widać z góry że już się wycierają tak jakby ale ten pewnie co zaczoł cykać nie trzyma oleju w sobie... jak go zaczniesz w palcach naciskać to bedziesz czuł różnicę co do tych dobrych....


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn kwie 09, 2012 10:00

ok ;) w tygodniu się wezmę za to i sprawdzę , który jest walnięty i czy tylko jeden ;) dzięki Dziku VR6, za rady :okej:



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: dawid018 » pn kwie 09, 2012 14:24

jak już będziesz wymienial to wszystkie odazu a nie jeden


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » pn kwie 09, 2012 21:01

To ja zapodam inny ciekawy temat :P
Podpiąłem się dziś pod VAGa i wyskoczył dość rzadki błąd
1 Fault Found:
00543 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! :-)
35-10 - - - Intermittent
To nie jest mój uśmieszek w tym opisie błędu, tylko program tak podaje :grin: Błąd informuje o tym, że została przekroczona prędkość obrotowa silnika (i utrata gwarancji na silnik :panna: ).
Błąd wykasowałem, ale pojawił się znów.
Coś tu oszukuje. Silnikiem od swapa nie przekroczyłem 5000 obr bo niby na dotarciu jest, generalnie nie mam z nim większych problemów poza tym, że ciężko wkręca się w obroty z dołu (zakładam, że ułożą się pierdzionki i się rozjeździ).
Jeśli dobrze kojarzę, to prędkość obrotową silnika mierzą: 1. Czujnik położenia wału; 2. Czujnik Halla
Tylko, tak jak już napisałem, nie ma większych problemów z odpalaniem, obroty trzyma jak należy, ale od czasu do czasu czuć mocniejszą wibrację. Trzyma obroty na 680 i co jakieś 6-7 sekund skoczy na 720.
Padnięty czujnik Halla nie pozwoliłby pewnie odpalić auta, a padnięty czujnik położenia wału może powodować brak obrotów, przestawiony kąt wtrysku itd.
Któryś z nich chyba podaje fałszywa wartość RPM do ECU i dlatego ten błąd wyskakuje. :banghead:

EDIT:
To, co udało mi się wyciągnąć z AutoDaty:
00543 | Maximum engine RPM exceeded | Incorrect gear shift, CKP/RPM sensor, AT fault, ECM



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn kwie 09, 2012 22:55

dawid018, taki mam zamiar , żeby dwa razy tej samej roboty nie robić



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr kwie 11, 2012 22:14

jeszcze jedna sprawa ;P

takie łączniki będą pasować pod mój zestaw ?? :
sanki mk3
drążek mk3 GTI/VR6
wahacze passat VR6



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » śr kwie 11, 2012 23:45

Jeśli stabilizator z GTI to takie łączniki:
Obrazek

Numer części: 535411315

Jeśli wahacze z Passata to takie:
Obrazek

Numer części: 357411315D

Wygląda na pierwszy rzut oka, że wahacze z passata gryzą się ze stabilizatorem z golfa.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » czw kwie 12, 2012 06:53

czyli jednak trzeba będzie założyć ten drugi łącznik .



Awatar użytkownika
Leszek Madison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
Lokalizacja: WZ

vr6 w mk2 ????

Post autor: Leszek Madison » czw kwie 12, 2012 08:36

Nie zrozumiałeś. Nie ożenisz wahaczy z passata ze stabilizatorem z mk3 GTI.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

vr6 w mk2 ????

Post autor: LeadPCT-V.A.G » czw kwie 12, 2012 14:51

jak nie ;D teraz mam tak założone ten łącznik z drugiej fotki założony na drążek i przykręcony do wahacza ;) tylko gumy od passata są chyba większe bo nie chce ścisnąć drążka dobrze.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości